Gorące tematy: COVID-NEWS Antypartia Ruch Oporu 2020 Dyżury administratorów RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze asiamrowka

  • @vortex 23:21:20
    Bo tam natura sobie ze szkodnikami radzi i wszystko w równowadze jest, jak normalnie być powinno. A u nas wynaturzenie kompletne i szkodników się namnożyło ponad miarę. Za to ziemi, za którą dziadowie nasi krew przelewali i chcieli jako dziedzictwo swoje nam przekazać, żal zostawić na zniszczenie. Tobie nie żal? Jak Ci nie żal, to sam wyjedź jak najdalej...
    W kioskach sprzedają "Mój kalendarz" n/t: "Państwo nas wykorzystuje"
  • @Paweł Tonderski 00:06:08
    "Jak nie masz na życie, nie masz na rachunki to musisz albo pożyczyć, albo nawet w ostateczności ukraść" - typowe...
    Jak nie masz na życie i na rachunki, to się zabierasz do pracy, która dla kogoś wartość przedstawia (a nie każda przedstawia), albo której owoce mają wartość. Nie pomyślisz o najproszym nawet...

    Mam ciocię, która miesięcznie wydaje na wszystko (!) 50 złotych. W porywach do 150 jak chce, żeby jej ktoś poletko traktorem zaorał, albo zboże zmielił. Jedzenie ma własne (co tam sobie uhoduje albo w lesie uzbiera), wodę ma ze swojej studni, grzeje sama. Jedyne co kupuje, to marchewki (bo u niej ziemia nie taka jak trzeba i akurat marchwki nie rosną).

    A i jeszcze rozdaje to, co jej zostało, jak każda dobra kobicina. Mogłaby sprzedać i sobie zaskórniaki odłożyć. Eko żarcie dziś w modzie (i w cenie).
    Ja nie o Rybniku, a o Marsie
  • @Paweł Tonderski 23:29:55
    A na co realnego sobie wymienisz tą złotówkę w banku? Na złoto? Na srebro? Na chleb?
    Sobie przypomnij, co się w Polsce działo w latach 80-tych, przed denominacją. Ludzie byle szybciej się pieniędzy pozbywali, bo traciły na "wartości" tak szybko, że się nie opłacało rzymać w ręku.
    A i wtedy wymienić się na cokolwiek na rynku dało, bo niektórzy jeszcze wiedzieli, że taki kolorowy papierek z farbą jest wart więcej niż kawał gazety sprzed roku.

    Teraz jeszcze z gotówką walczą. Bo się nie daje kontrolować przepływ. No i nie wytworzysz tyle, co przy "pieniądzu elektronicznym".
    Ja nie o Rybniku, a o Marsie
  • @Metzgerwein 01:01:41
    Tonderski czytanie technicznie opanował, ale z czytaniem ze zrozumieniem ma duży problem. Nadinterpretuje. Widzi nie to co jest, tylko to, co chce widzieći.
    A o systemie bankowym i o kreacji pieniądza z powietrza ma pojęcie takie, jak świnia o symfoniach (bo grzmotów, o się raczej zwierz boi). Korporacjonizm będzie utożsamiał z kapitalizmem.

    Niech śpi dalej. Nierozumnemu i nieświadomemu człowiekowi podobno łatwiej się żyje.
    Ja nie o Rybniku, a o Marsie
  • @widziane z USA 09:53:07
    Tak samo "lewo" rozumiesz Korwina jak mój wpis.
    Nigdzie tam nie stoi, że mniejszość się nie myli czy nie może się się mylić, a już na pewno nie znajdziesz tam, że mniejszość nigdy się nie myli.

    To, co tam jest napisane, to to, że "większość zazwyczaj się myli". I chodziło mi tu o poglądy (zabobony, mity) niż zachowanie. My tu przecież o poglądach dyskutujemy a nie o zachowaniu.

    Aleś chyba zbyt tępy, żeby złapać taką "subtelność" i pojąć, że pomiędzy 0 a 1 są jeszcze jakieś wartości.

    A skoro już od sekt wymyślasz, to uważaj, żeby Cię ktoś do odpowiedzialności nie pociągnął za obrazę uczuć religijnych :)

    Komuchy byli mniejszością? Może. Ale patrząc na dzisiejsze społeczeństwo komuchy to większość. Nie jest kryterium przynależność partyjna, ale wyznawana ideologia.
    Ja dziś na Warmii
  • @widziane z USA 01:57:14
    Kolejny, który nie wie, że istnieje coś takiego jak talent i intelekt. Tak go masowa indoktrynacja spaczyła, że już nie dopuszcza do siebie myśli, że równość pod każdym względem to mit. A już w ogóle nie dostrzega, że się sam ma za lepszego...

    Uwaga, skup się: Korwina popiera MNIEJSZOŚĆ.

    Większość, jak historia uczy, zazwyczaj się myli. Przykład jest tego doskonałą ilustracją.
    Jak również fantastycznym dokumentem potwierdzającym szkodliwość polskiego masowego systemu edukacyjnego. Ale coś wyczuwam, że to akurat popierasz i za chwilę będziesz udawał, że wszystko z tą machiną jest OK. Bo Ci tak akurat wygodniej będzie.
    Ja dziś na Warmii
  • @Paweł Tonderski 00:51:32
    Proszę mi pokazać cytat z jakiejkolwiek wypowiedzi Korwina, która by potwierdzała, że zdaniem Korwina Bóg nie istnieje?
    Ja się spotkałam z przeciwnymi wypowiedziami.
    Z czym się nie zgadzam, to z kompromisem pomiędzy wiarą a ewolucjonizmem. Ale to nie ma znaczenia dla tego, że Korwina popieram - ze względów politycznych, gospodarczych i ideowych.
    A już kupy się nie trzyma to, że w tym samym poście pisze Pan, że JKM ma się za mądrzejszego od Boga. Jak można stopniować cechę czegoś, czego nie ma?

    Temat liberalizmu nie jest taki oczywisty. To, co się kryje pod tym hasłem uległo drastycznej zmianie na przestrzeni ostatnich kilkunastu dziesięcioleci. Stąd nieporozumienia. I stąd też dopiski typu "konserwatywny liberalizm" (gdyby to było to samo co liberalizm, to nikt by sobie głowy zbędną pisaniną nie zawracał). Ja jestem za wolnością i wolnym rynkiem, a nie za liberalizmem jaki dziś znamy.

    Co do post scriptum - kiedyś było tak, że jak ktoś już się uczył, to i czytał i pisał. Ja z tych. Złe Pan założenie zrobił (jak zwykle) i zbiór Panu wyszedł niekompletny :) Śmieci na wejściu, śmieci na wyjściu.
    Ja dziś na Warmii
  • @Paweł Tonderski 00:32:57
    Nie mam pojęcia... Pozostawiam autoanalizie...
    Ja dziś na Warmii
  • @asiamrowka 23:57:19
    Bezpośredni...
    Ja dziś na Warmii
  • @Paweł Tonderski 23:56:39
    Widzę, że Ci jad własny wzrok zmącił, że już płeć Przestał Pan identyfikować właściwie...
    Ja dziś na Warmii
  • @Paweł Tonderski 23:38:23
    A Pan Tonderski, to sobie pewnie rodziców i wujów sam wybrał?
    Ja dziś na Warmii
  • @antares 23:03:29
    Nie zaczepia. Lawiruje, żeby odpowiedzi na pytanie uniknąć. Bo by musiał sam przed sobą przyznać, że to co gada, po prostu się nie klei.
    Może za bardzo go to przeraża?
    Ja dziś na Warmii
  • @Paweł Tonderski 23:34:29
    Bóg wszystko wie, a Tonderski wszystko wie lepiej :)
    Nawet wie, ile mam lat...

    Biedny człowieku...
    Ja dziś na Warmii
  • @Paweł Tonderski 20:27:30
    Co zmącił? Jakiś przykład konkretny?

    Poza tym jak może mącić, skoro przegrywa wybory i do władzy nie dochodzi?
    Mącą ci, którzy mają udział w tworzeniu "prawa".
    Znowu nieścisłości w swoich poglądach Pan nie widzi. Sam Pan sobie przeczysz, i to w jednym poście... Popość trochę - to umysł rozjaśnia. I złe duchy wypędza. Może z ogłupienia Cię wyrwie.
    Ja dziś na Warmii
  • @vortex 15:17:38
    No patrz, ja go pytam, o jakich instytucjach baja, a ten się wyżywa. Odpowiedzieć na pytanie nie potrafi, ani podyskutować...
    Ja dziś na Warmii
  • @Paweł Tonderski 20:17:12
    Nie interesują mnie poglądy religijne Korwina, bo nie z tego względu go popieram.
    Pan za to mój przykład biblijny (ilustujący, że już świat był na krawędzi i wtedy nikomu do śmiechu nie było) zbył kwitkiem, że to bajka. Dlatego Pana spytałam, czy Pan potrafi udowodnić, że to bajka?
    Ja dziś na Warmii
  • @prolet 12:54:24
    To tak, jakby choremu z gangreną chciał Pan odcinać chorą nogę po kawałeczku. Albo choremu na raka wycinać guz na raty...
    Tu trzeba zdecydowanych, precyzyjnych cięć...
    Ja dziś na Warmii
  • @prolet 12:54:24
    Albo się chce dobre, albo "lepsze". A "lepsze" wrogiem dobrego.
    Ja wolę rozwiązania optymalne, od kompromisowych. Pan nie?
    Ja dziś na Warmii
  • @vortex 13:25:32
    Oto wypowiedź typowego "demokraty" - domagającego się prawa głosu dla wszystkich...

    O jakich instytucjach Pan mówisz? Nasi rodzice i dziadkowie kraj p wojnie odbudowywali, z ich podatków była kasa na inwestycje. Spróbuj Pan zaparkować samochód na chodniku albo wsiąść do metra bez biletu, to cię odpowiednie służby szybko wyprowadzą z błędu, że to wcale nie własność przeciętnego Polaka (który w podatkach buli na wybudowanie i utrzymanie).
    Ktoś zwrócił dzisiejszym emerytom ich udział (z procentem) w tworzeniu tych instytucji po ich sprzedaniu? No? Gdzie ta kasa?
    Ja dziś na Warmii
  • @prolet 12:57:46
    Może się podzielił BP kasą od farmacji z Tonderskim :)
    Ja dziś na Warmii