Gorące tematy: COVID-NEWS Antypartia Ruch Oporu 2020 Dyżury administratorów RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze Aga-Jaga

  • @rowszan 20:36:21
    napisalas juz do Bravo ?

    - jeszcze nie, ale zbieram mysli:)

    bo ja napisalem do ciebie mimo tego , ze nie chcialas

    -przeczytane:), Pozdr. Aga
    Koniec – czy Początek Świata? Część 1.
  • Do autora
    Przepraszam tak niesmialo zapytam gdzie jest notka pana o nicku
    wk..ny, kilka osob sobie pisalo, wiec nie do konca rozumiem dlaczego znikla? Kolejna osobe zbanowaliscie? Prosze poszerzyc swoj krag osob o mnie, bo to wszystko jest gowno warte. Za notke 1. Zeby bylo jasne z wronami nie pisze, bo zadziobia przydupasy.
    Koniec – czy Początek Świata? Część 1.
  • @wk..ny 18:26:47
    porywczy, ale duzo rzeczy celnie wylapujesz, patrz jak slodze:). Jakbys mniej emocjonalnie pisal, byc moze bys do wiekszej grupy trafial. Chociaz przekonuje sie coraz bardziej, ze 98% tu to sa zadaniowcy, a oko brata obserwuje wiedze i nastroje ludzi(co do tego nie mam watpliwosci). Trzeba wiec zejsc ze sceny:).
    TO JEST WOJNA!!
  • @rowszan 19:04:35
    ok nie bede pisal ,

    - dogadac sie z toba mozna dosyc latwo:)


    -kurde powiem tobie, ze wole niemiecki:)
    TO JEST WOJNA!!
  • @wk..ny 18:26:47
    chyba że kurewstwo adninistracyjne zadziała..na te kurwy nie mam wpływu..

    -za porywczy jestes, to tez prowadzi do zguby(nie pije do tej odp,ale ogolnie). Kazde emocje sa zlym doradzca. Pamietaj tyko spokoj moze uratowac. W gownie jestesmy wszyscy, nawet ci co mysla, ze cokolwiek znacza, tak na pocieche:).
    TO JEST WOJNA!!
  • @Aga-Jaga 18:40:12
    albo to https://www.youtube.com/watch?v=kJVZNdizr2s
    TO JEST WOJNA!!
  • @Aga-Jaga 18:34:54
    beda kazali mi tego sluchac od rana do wieczora.

    https://www.youtube.com/watch?v=wChFEkCqt5s
    TO JEST WOJNA!!
  • @rowszan 18:23:25
    o szeisse , ale ty to juz ciezka psychodelia - zaloz rozowe okulary .
    napisze na PW bo tu chyba niezbt mile widziane sa takie bardziej lajtowe pogawedki

    -no wiesz:), lubie ten kawalek. Poczekaj z tym pisaniem, moze ja napisze do Bravo, tam cos mi poradza.

    bardziej lajtowe pogawedki

    zotaje ten ciagnik Es tut mir Leid:).
    TO JEST WOJNA!!
  • @wk..ny 18:22:58
    ja tam jestem bardziej techniczno chemiczny :))

    -pobawilabym sie i na tym :).
    TO JEST WOJNA!!
  • @rowszan 17:42:10
    Jak juz bedziemy wiedzieli kto to , bedziemy wiedzieli jakie narzedzia zastosowac

    -otoz bracia sa bardzo przebiegli chowaja sie za naszymi. Poza tym my juz nie umiemy ich odrozniac, nawet jak swoich dadza, troche poslodza to barany ida. Polecam to robic i nigdy do nich nie odwracac sie plecami.
    TO JEST WOJNA!!
  • @rowszan 17:57:48
    Rammstein - Sonne :)

    https://www.youtube.com/watch?v=StZcUAPRRac

    to w takim razie inny ich kawalek

    Rammstein - Mutter
    https://www.youtube.com/watch?v=gNdnVVHfseA,
    ten kawalek nawet zaspiewalam i nagralam sie na komorce, powaznie:)
    TO JEST WOJNA!!
  • @rowszan 17:47:20
    ten kawalek fajny:).
    TO JEST WOJNA!!
  • @wk..ny 17:34:02
    Szumowski to Twoja robota?

    -Szumowski to pionek, co zreszta wiesz. Z nim,az tak zle nie jest, ma czlowiek wstyd, jak wyszedl w szmacie, to widac bylo w oczach jego zazenowanie, ciezkie zadanie dali mu. Malo kto nam przebije JPII, jemu oko nawet nie zadrzalo.
    TO JEST WOJNA!!
  • @rowszan 17:37:07
    nic co widzisz nie jest takim jakim ci sie wydaje

    -wlasnie o tym mowie, ty patrzysz przez rozowe okulary

    jesli nie znasz - przeczytaj dokladnie "Modlitwe o pogode ducha "
    moze bardziej pojmiesz co czasami chce powiedziec

    -to zes mi polecial:)
    TO JEST WOJNA!!
  • @rowszan 17:30:38
    no to ostatnie na dzisiaj

    -to lepsze:),

    jak rock to i ja cos dam, fajny kawalek:

    https://www.youtube.com/watch?v=StZcUAPRRac
    TO JEST WOJNA!!
  • @rowszan 17:30:38
    nie moj klimat - za mala dzialka -traktor sie nie miesci

    -wiesz i ja tego na co dzien nie slucham, ale na koncercie ich bylam i bawilam sie przednio na tym kawalku:).
    TO JEST WOJNA!!
  • @rowszan 17:22:39
    obiecalem rock to jedziemy :

    -o matko za ciezki:).
    TO JEST WOJNA!!
  • @rowszan 17:22:39
    ucz , pokazuj , Ja naiwny jestem - nie mam zbyt duzo czasu , a i checi aby zajmowac sie na tym niszowym portaliku wojna o lepsze jutro.


    -dlugo pewnie nie popisze, cos czuje, ze moge stad wyleciec, jednak mam to gdzies:).

    Ja naiwny jestem

    - ojj bardzo. Myslisz, ze wszyscy to anioly, otoz 90% to istne diably tylko zwodzi, od setna problemu odciaga.
    TO JEST WOJNA!!
  • @rowszan 17:15:10
    zawsze mozna udawac glupka

    -teraz chyba wiekszosc sie w to bawi, sluchaj moze to jakas gra, kto glupszy ten wygrywa. Pytanie co do zgarniecia, moze wejde w to i ja:).

    ostro sluchamy only Rocka

    -zaspiewales zonie piosenke z ciagnikiem, plus oczywiscie wielkie taram, czyli wjazd nim, mucha nie siada:).Aga
    TO JEST WOJNA!!
  • @rowszan 16:59:14
    Ty sie lapiszesz nieswiadomie na braci, przeswietlilam arjanka(polecanego) na kilometr mi smierdzi. Aga
    TO JEST WOJNA!!