Gorące tematy: Iran i Irak vs USA Ryszard Opara: „AMEN” Dyżury administratorów RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze marek500

  • @ikulalibal 12:28:14
    Coś o tym wiem dziadkowi sporo upaństwowili. Najśmieszniejsze było to że najwięcej na tą komunę narzekali ci co od niej coś dostali.
    NIE DLA NARRACJI - PiS i PO i ich KŁAMSTW.
  • @Pedant 11:16:50
    Tu nie ma żadnych teorii spiskowych. Świat w miejscu nie stoi. Interesy i zależności cały czas się zmieniają. Polacy jeżeli chodzi o dyplomację zawsze byli miałcy. W polityce nie ma miłości po sam grób, a my niestety tak postępujemy. Dziś sąsiad jest przyjacielem , jutro wrogiem a po jutrze znów przyjacielem. Kto tego nie rozumie niech już dziś kopie sobie grób. Popatrz na Niemcy i Francję (albo też Rosję i Niemcy) przez ostatnie 150 lat. Tam każdy wie jak było , ale dzisiaj jest pokój więc się pije razem, tańczy i robi interesy. My tego nie rozumiemy. Rano skomlimy o jakąś inwestycję , a wieczorem jakiś osioł wyskakuje z Pawiakiem lub reparacjami. Chciałbym wierzyć że jesteśmy tylko głupi, ale w/g mnie to sporo wśród nas Judaszów, którzy za parę srebrników sprzedadzą ojca, matkę i nawet nie się nie obejrzą.
    NIE DLA NARRACJI - PiS i PO i ich KŁAMSTW.
  • @Pedant 10:47:51
    To teraz zastanów się komu zależy na tych kłótniach i kto wyciąga te trupy z szafy. Od 30 lat wszystko robią żeby młodzieży pokazać że I dywizji im Kościuszki nie było, że Polskę wyzwolił duch św. Powiem ci że nawet za dziecka pamiętam że na każdej rocznicy nie zapominano o tych z pod Tobruku, Monte Casino czy z Anglii. Oczywiście różne opracowania jakiś dupolizów były ( podobne do tych dzisiejszych z IPN) którzy próbowali naginać fakty, słabo to działało bo za dużo było jeszcze bezpośrednich uczestników tamtych zdarzeń. Teraz ci ,,historycy'' mają pole do popisu. Nie zdziwię się jak za jakieś 10 lat dowiem się że Polskę wyzwolił amerykański desant.
    NIE DLA NARRACJI - PiS i PO i ich KŁAMSTW.
  • @demonkracja 09:55:14
    Panie @marek500 - porusza się Pan po ścieżkach wydeptanych przez tych - co nienawidzą Polaków - szatańską nienawiścią - odkąd udzielono im tutaj gościny.
    Proszę Pana ja znałem takich ludzi i piszę to na podstawie tego co słyszałem. Ojca bracia żołnierze wrześniowi, później różnie, teść siostry walczył na zachodzie w II korpusie (Monte Casino też), dwie moje nauczycielki walczyły w Powstaniu Warszawskim, dodatkowo moi i kolegów rodzice, i dziadkowie uczestniczyli w tej wojnie i odbudowywali kraj po wyzwoleniu. Kiedyś Polacy nie byli tak skłóceni jak teraz i rozmawiali między sobą chociaż różne były ich losy wojenne i powojenne. W każdej rodzinie byli zwolennicy nowej i starej sytuacji, ale takiej nienawiści jak dzisiaj nie było.
    NIE DLA NARRACJI - PiS i PO i ich KŁAMSTW.
  • @demonkracja 08:37:39
    ,,Autor próbuje sięgać po prawdę a dokopuje się również do tej przenicowanej historii i głosi ją jako objawioną prawdę - wylewając czerwone g*wno na tzw. Wyklętych'' - Tak na prawdę to dokopał im Macierewicz i spółka. Jak do jednego gara wsadzisz miód i gó..o to powstanie tylko gó...o. Od końca wojny do na dobrą sprawę 1950r trwała w Polsce regularna wojna domowa. Po obu stronach były podobne straty (podziemie ok. 32 tys, władza ok. 29 tyś). Jeżeli chodzi o tych wyklętych to może 20% walczyło z pobudek patriotycznych. Spora część walczyła o swój przedwojenny uprzywilejowany status, a największa część to zwykli przestępcy którzy nie mogli wyjść z lasu, bo w najlepszym wypadku groziło im wieloletnie więzienie. Najwięcej szkody tym wyklętym zrobiły ostatnie rządy bo zmieszały patriotów i bohaterów ze zwykłymi bandziorami.
    NIE DLA NARRACJI - PiS i PO i ich KŁAMSTW.
  • @Robik 07:45:44
    Pomyliłem się. Uważałem że to zwykła katastrofa. Tak czy owak strach się bać jeżeli tak łatwo jest zestrzelić pasażerski samolot w otwartym korytarzu powietrznym. Wojskowe systemy obrony powietrznej podobnie działają na całym świecie. Mnie przeraża tak łatwe odpalenie pocisku w takim rejonie. Wychodzi na to że nawet w rejonach gdzie nie ma działań wojennych jakiś świr albo zamachowiec może przejąć jakąś wyrzutnię i strzelać do wszystkiego co się rusza.
    Iran: miejsce zestrzelenia Boeninga przypomina Smoleńsk
  • @Oscar 09:38:27
    Jak by te aktywa były aż tak ważne to by nie wsiedli do tego samolotu. Byli by zwinięci jeszcze na lotnisku. Wątpię czy ktoś zdecydował by się strącić obcy samolot pasażerski w czynnym korytarzu powietrznym. Rosjanie ze 30 lat temu strącili koreański samolot pasażerski, ale on zboczył 30 km (o ile dobrze pamiętam) i nie zgodził się na przechwycenie. Tak według mnie to jedynie ta katastrofa nad Ukrainą może być szyta grubymi nićmi, reszta to zwyczajne katastrofy.
    Iran: miejsce zestrzelenia Boeninga przypomina Smoleńsk
  • @Berkeley72 12:15:20
    Wszystko prawda, ale przypuśćmy że 1 g nowiczoka zabija, a twój rząd nagle uchwala że 10 dkg ci nie zaszkodzi. Co wtedy pomyślisz ?
    Alarm! To jest stan wyjątkowy!
  • @1abezmetki 10:43:40
    Masz rację, bo to znaczy że dotychczasowe normy były z księżyca (w co wątpię) albo rząd z premedytacją chce nas szkodliwie napromieniowywać. Zrozumiał bym jak by te normy podniesiono 10-20 % (taka jest zazwyczaj przyjmowana granica bezpieczeństwa) ale sto razy ?
    Alarm! To jest stan wyjątkowy!
  • Autor
    Witam Lodzio z Jondynu w nowym roku. Widzę że przedszkole sprzedawczyków i zdrajczyków znów działa. A już myślałem że środków zabrakło.
    Irański "Smoleńsk"?
  • @demonkracja 13:20:57
    Jeżeli USrahell nie neutralizuje zagrożenia irańskiego za pomocą gwałtownego i skutecznego uderzenia - bo stać go na to.
    Właśnie że nie stać go na to. Te pokrzykiwania tego z mopem na łbie wyglądaja identycznie jak pokrzykiwania Kima. Wojna z Iranem to wieloletnie ciężkie boje lądowe. Nawet zdobycie lub zniszczenie głównych miast nic nie da. Nawet w czasach kiedy USA były potęgą, wysługiwali się opłaconymi irańskimi zdrajcami, a nie decydowali się na jakąś otwartą wojnę.
    Czego chce Trump z Iranem?
  • Autor
    Panie Krzysztofie niech Pan trochę odsunie na bok narrację pisowską (szkodliwą, a wręcz zdradziecką , która jest tylko w interesie ich panów). Jeżeli pisze Pan o współpracy Hitlera i Stalina, to akurat Stalin chyba najpóźniej podpisał jakiś pakt z Hitlerem. Piłsudski przed śmiercią próbował ustabilizować i wzmocnić stosunki z ZSRR. Po jego śmierci polskie rządy zacieśniały związki z III rzeszą. Zresztą to jest nieistotne bo z dużo większą intensywnością z Hitlerem współdziałał cały zachodni i amerykański kapitał. Fabryki w których mieli udziały bogaci amerykanie działały i w czasie wojny i ponoć dziwnym trafem mało ucierpiały podczas alianckich nalotów. Panie Krzysztofie mam inne poglądy jak Pan ale pańskie szanuję, jednak boli mnie to że daje się Pan wciągać w narrację szkodliwą dla Polski, a za taką uważam kreowanie sobie śmiertelnego wroga w interesie tych którym dobro Polski i Polaków wisi i powiewa. Już nas odseparowali od rosyjskiego rynku, teraz nie spoczną aż nie zostaniemy pominięci w nowym jedwabnym szlaku. Oni nie ścierpią żebyśmy zdobyli jakąś niezależność. Ta wschodnia flanka też nie jest po to żeby nas bronić tylko żeby dyscyplinować.
    Pomagierzy Niemców w ludobójstwie II WŚ
  • @Krzysztof J. Wojtas 11:47:17
    Po pierwsze co mają do tego dzisiejsze partie ? Po drugie to takie same gdybanie jak Pańskie. Nie ma żadnego dowodu że tak by było jak Pan twierdzi. Fakty są proste , 1 września Niemcy uderzają na Polskę, rozpoczynając wojnę, 17 września ZSRR przyłącza się do wojny atakując Polskę od wschodu. I tu jest zakłamanie rosyjskie, bo oni uważają że dla nich wojna rozpoczęła się w czerwcu 1941, a zajęcie części Polski i wojna fińska to była ochrona Rosjan mieszkających na tamtych terenach.
    Pamięć Ofiar Holokaustu i Duda: szczęście w nieszczęściu
  • @Monaco 06:47:42
    Mania wielkości Trumpa nie ma znaczenia. Tam rządzą kliki i grupy interesów (zresztą tak jak na całym świecie). Rozkazując ukatrupić tego Irańczyka (pewnie na polecenie Żydów) nastąpił na odcisk innym grupom. Pewnie dostał informację że będzie miał atak serca albo jedną dziurkę więcej, więc w ostatnim przemówieniu zrobił z siebie miękką fajkę i przygłupa (jak by puścili po koreańsku to mógł by konkurować z TV Kima). Tak czy inaczej większość decydentów w USA chce wojen na których się zarabia, a nie takich jak np. w Afganistanie, na której zarobili tylko producenci worków na zwłoki. Po za tym tylko przygłup nie rozumie że każda nowa wojna USA to wzmacnianie ich przeciwników. Czasy kiedy ,,wprowadzało się wolność i demokrację'' w jakiś bogatych w surowce republikach bananowych minęły. Nawet na kradzieży ropy zarabia się grosze w porównaniu z minionymi czasami.
    Czego chce Trump z Iranem?
  • @Krzysztof J. Wojtas 22:07:43
    A gdzie ja twierdzę że to Polska miała wpływ na wybuch wojny. Reszta Pana wpisu to gdybanie. Ja akurat z tym co Pan pisze nie zgadzam się. Hitler miał dość sił żeby zając Polskę i to obojętnie czy latem czy zimą, czy jesienią. Armię mieliśmy liczną i jednak przestarzałą, ale dowództwo było na poziomie lat 20. O sztabie generalnym to nawet szkoda gadać. Hitlera tylko jedno interesowało , czy zachód utworzy drugi front. Po zajęciu Austrii i Czech wiedział że Anglią i Francją nie musi się przejmować. A pakt Ribentrop - Mołotow miał tylko znaczenie dla Polski (że zostaniemy wzięci w kleszcze) dla wojny nie miał większego znaczenia. Bez tego paktu Hitler zajął by i tak Polskę, jedynie miałby problem z atakiem na Francję i Anglię, bo spore siły musiał by zostawić na wschodzie, bo nie mógł być pewny czy Stalin nie wykorzysta okazji.
    Pamięć Ofiar Holokaustu i Duda: szczęście w nieszczęściu
  • Autor
    Panie Krzysztofie mała poprawka. To nie Putin zaczął, tylko pisdzielce z PE wyskakując z rezolucją potępiającą wspólne rozpoczęcie wojny przez Hitlera i Stalina. Konsekwencją tego była odpowiedź Putina w której przedstawił wkroczenie Niemców i Polaków do Czech jako początek wojny. Teraz to już szatan się nie wyzna co, kto i kiedy. I właśnie o to chodziło. Kto w razie czego ujmie się za Polską, kto zaneguje roszczenia środowisk żydowskich wobec Polski, tym bardziej po tych obchodach w Jerozolimie bez nas. Tak na mój gust było to precyzyjne rozegranie scenariusza, i to nie pisanego przez Putina, a te nasze euro pOSŁY albo z premedytacją brali w tym udział , albo zagrali rolę pożytecznych idiotów.
    Pamięć Ofiar Holokaustu i Duda: szczęście w nieszczęściu
  • @Pedant 11:27:05
    To prawda propaganda to potężna broń. Nie raz jak słucham rozmów moich dzieciaków z kumplami (trzydziesto -czterdziestolatki) na temat tamtych czasów to mnie się wydaje że żyłem na Marsie. Niestety ale styropian okazał się zaraźliwy.
    Zbombardowanie amerykańskiej bazy Al Asad ,
  • @Stara Baba 22:54:00
    Powiem ci że ja na nią głosowałem, chociaż jej nie znałem. Wyszedłem z założenia że na tle innych kandydatów (buców, przygłupów i sługusów) jak by wygrała nie było by poważniej, mądrzej ale było by ładniej.
    KAMPANIA WYBORCZA MAGDALENY OGÓREK?
  • @JAM.M 10:32:33
    Źle się udałeś bo ja jestem ten ,, biedny co poddał się diabłu''. Tyle że ja nie obawiał bym się na waszym miejscu takich jak ja. Bardziej bym się martwił takimi o których się pisze ,,modli się przed figurą, a diabła ma za skórą'' lub takimi którzy na paskach w klapach itp. noszą jakieś plakietki lub napisy w stylu ,,Got mit uns''. Z tego co wiem wasz król Jezus Chrystus mówił że jest miłością i należy go nosić w sercu , a nie na paskach od spodni lub w klapach obok guzików.
    Dlaczego Andrzej Duda traktuje Polaków jak debilne dzieci?
  • @wercia 11:08:56
    Standard. Pamiętam czasy wojny wietnamskiej. Mój ojciec najpierw słuchał ,, radio Moskwa'' a w nocy ,,radio wolna europa'', miał niezły ubaw. Jak by podliczyć to co podawały te ,,prawdomówne'' radia to wojna powinna była się skończyć po pół roku bo by zabrakło obu stronom żołnierzy, samolotów i reszty uzbrojenia.
    Zbombardowanie amerykańskiej bazy Al Asad ,