Gorące tematy: COVID-NEWS Antypartia Ruch Oporu 2020 Dyżury administratorów RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze marek500

  • Autor
    A może tak z drugiej strony? Ile kobiet nie zdecyduje się na ciążę ze strachu przed urodzeniem następnego niepełnosprawnego dziecka ? Ile kobiet dotkniętych przez los będzie usuwało w podziemiu aborcyjnym potencjalnie zdrowe płody ? Zresztą dotychczasowy kompromis dawał możliwość dokonania aborcji uszkodzonego płodu, a nie obowiązek. A może wprowadzić zakaz ratowania zagrożonych ciąż i pozwolić żeby natura (Bóg) zdecydowała czy ta istota przetrwa ?
    Czy prawo do zabijania dzieci tylko na wyłączność kobiet?
  • @JAM.M 17:03:21
    No jak to ? W kraju w którym ponad 90% ludzi deklaruje bycie katolikiem, powinna być dozwolona aborcja, zabójstwa, złodziejstwo itp. a mimo tego nie powinno być z tym problemu. Przecież wierzących obowiązuje dekalog. Z tego co słyszałem to prawo boskie jest na pierwszym miejscu. No chyba że kk słabo kształci swoich wyznawców, albo ci katolicy mają podwójne standardy.
    Żaba ugotowana
  • Autor
    ,,A jeśli nie chcecie się rozmnażać, to wykażcie się odrobiną rozsądku zamiast sięgać po aborcję. Jest mnóstwo metod antykoncepcji. Zresztą liberałów, komunistów i feministki zachęcam, by się nie rozmnażali - bądźcie eko i nie produkujcie dodatkowego śladu węglowego oraz nie przyczyniajcie się do kultywowania "białego przywileju". '' - Sugerujesz że wierzące i o przekonaniach prawicowych się nie skrobią , nie cudzołożą, nie mordują, nie kradną itp. ? Specjalnie cwaniaki polaryzują tych protestujących. Im więcej podziałów i skłócenia tym łatwiej rządzić i wprowadzać zniewolenie. Co do tych objawień i przepowiedni to w dużej mierze były tworzone na zamówienie. W Polsce mamy dobry przykład ze św. Stanisławem Szczepanowicem. Nawet ze zdrajcy można zrobić świętego którego mit pomoże w jednoczeniu państwa.
    "Anioł Wolności"
  • Autor
    ,,No i fundamentaliści z PiS-u doczekali się REAKCJI społeczeństwa, która spowoduje odsunięcie *** od KORYTA!!!'' A może właśnie tego chcą ? Przecież coraz bardziej widać że z niczym sobie nie radzą, że zadłużać też można się do pewnego poziomu. Co chwilę jakieś afery skrzętnie zamiatane pod dywan, korupcja, nepotyzm itp. To już nie państwo z kartonu a wręcz z papieru do du....
    To jest wojna - Ogólnopolski Strajk Kobiet/fotorelacja
  • @Zawisza Niebieski 21:35:02
    W sumie zgadzam się z tobą. Jedyne co mnie denerwuje to dzielenie na jakiś prawaków i lewaków w tej sprawie. To tak jak by katoliczki czy sympatyczki partii prawicowych nie skrobały się czy nie cudzołożyły. Wiara czy przekonania polityczne w tych sprawach nie stanowią zbyt dużej przeszkody.
    Czym zawiniłam Mamo?
  • @JimA 11:19:05
    Myślę że te wasze dyskusje idą w złym kierunku. Czytając was można odnieść wrażenie że nasze matki, żony, siostry czy córki to banda pozbawionych moralności zdzir które się parzą jak zwierzęta i chcą się skrobać na potęgę. Pomijając jakiś promil kobiet wyzutych z moralności reszta chce być normalnymi matkami decydującymi się nawet na urodzenie i wychowywanie niepełnosprawnych dzieci. Gniew kobiet jest głównie spowodowany odebraniem możliwości wyboru. Ciekawe jak by zareagowali mężczyźni jak by wprowadzili np. więzienie za cudzołóstwo (w sumie w/g KK też grzech zakazany przez dekalog).
    Lewacka wrażliwość
  • @Astra - Anna Słupianek 11:06:48
    Ja nie mam poglądów na ten temat. Nie wiem jak bym postąpił jak by mnie to dotknęło. Ja mam tylko jedno zdanie na ten temat. Niech każdy kogo to bezpośrednio dotyczy sam decyduje co począć. Według mnie państwo nie ma prawa odbierać prawa do takiej decyzji. Tak samo jak nie mają żadnego prawa oceniać i coś zakazywać obcy ludzie. A jeżeli chodzi o tych świętojebliwych, to jak znikną wśród nich morderstwa, zdrady, zboczenia, złodziejstwo itp. to dopiero pogadamy o moralności.
    Lewacka wrażliwość
  • @Astra - Anna Słupianek 09:53:47
    Droga Pani, mam od 40 lat takiego siostrzeńca. Krótka historia. Lekarz już podczas ciąży powiedział że dziecko będzie niepełnosprawne i zaleca aborcję. Mąż i jego świętojebliwa matka stwierdzili że absolutnie nie i że będą się opiekować nawet chorym dzieckiem. Szwagrowi po 2 latach znudziło się takie życie (prawie standard w takich rodzinach), a teściowa nie pokazała się ani razu. A teraz przyjemności życia. Praktycznie rezygnacja z pracy zawodowej ( w przypadku siostry było lepiej bo jako nauczycielka zatrudniła się w ośrodku dla niepełnosprawnych i chodziła do pracy razem z dzieckiem). Samotność, bo wszyscy znajomi i dalsza rodzina unikają takich jak zarazy. Pomoc państwa praktycznie zerowa. Opieka zdrowotna po upadku PRL wiadomo jaka, bez kasy ani rusz. Zresztą jak ma Pani dziecko to proponuje małe doświadczenie i to nie na całe życie ale tylko na jeden dzień. Niech Pani zwiąże dzieciaka jak baleron, zatka mu uszy żeby praktycznie nie słyszało, przysłoni oczy żeby mało co widział no i coś zrobi żeby tylko bełgotało. Ciekawe jak będzie biło Pani matczyne serce już po godzinie patrzenia na te tortury ? Pieprzenie o jakimś lewactwie w takich sytuacjach nie najlepiej świadczy o Pani zdolnościach umysłowych.
    Lewacka wrażliwość
  • @Astra - Anna Słupianek 22:09:58
    Ja tam nie będę wdawał się w dysputy o moralności. Życzę Pani tylko takiego szczęścia rodzinnego. Jak bezpośrednio nie dotknie jakieś nieszczęście to ciężko zrozumieć innego. Zresztą dotychczasowa ustawa nie zmuszała do aborcji a tylko dawała taką możliwość. I jeszcze jedno nawet jak na aborcję jakaś kobieta się zdecyduje to ani Pani , ani podobni Pani oszołomy nie będą jej sędziami, bo ani religia na to nie pozwala (nie sądźcie ........itd.) ani nie jesteście strażnikami prawa. Żyj sobie oszołomie, módl się, postępuj według swoich kanonów a nie wpieprzaj swojego garbatego nosa komuś pod pierzynę.
    Lewacka wrażliwość
  • @Oscar 18:42:20
    Wiadomo że świat odchodzi od spalania paliw kopalnych, ale zamiast likwidować górnictwo można postawić na te kopalnie które mają wysokiej klasy węgiel który nie jest do spalania w piecach tylko do produkcji przemysłowej. A z tego co wiem to mamy dosyć sporo tego najbardziej cennego węgla. Jeszcze jeden aspekt tej sprawy. Polska jest w ,,czubie'' Europy pod względem upraw pod osłonami (szklarnie , tunele) teraz będą skazane na upadek, chyba że będzie legalny import. Tak że nie tylko górnicy pójdą na zieloną trawkę. Nie będę opisywał ile ludzi obsługujących ogrodnictwo też zostanie bez dochodów. O drożyźnie dla zwykłych konsumentów nawet nie wspomnę. W tym cały pic że ci wszechwiedzący politycy jakoś nie szukają wyjścia z tego impasu.
    PiS kończy dzieło Balcerowicza.
  • @Oscar 08:01:52
    Panie Oskarze węgiel jest potrzebny nie tylko do palenia w piecach. Np. stal to stop żelaza z węglem, po za tym jeszcze wiele innych ma zastosowań w przemyśle chemicznym i nie tylko. Gwarantuję Panu że jak upadną polskie kopalnie to zaraz obcy kapitał będzie wznawiał w tych kopalniach wydobycie na przykład antracytu. A sprawa kopalni jest identyczna jak z zakładami Ursus, Waryński czy Nowotko. Ci co wprowadzali nam demokrację dali przykaz żeby te produkcje wygasić, po co im konkurencja. Niech polski rolnik orze Jon Deerem a nie rodzimym Ursusem. Ale zgadzam się że kopalnie przez kolejne rządy były tak reformowane żeby za cholerę nie przynosiły zysków.
    PiS kończy dzieło Balcerowicza.
  • @kula Lis 69 07:15:09
    No ciekawe żydzi i sługusy z PiS będą zwalczali jakąś żydokomunę. Przecież PiS coraz jawniej dąży do standardów minionej epoki. Nie jestem przeciwny wypracowaniu jakiejś w miarę uczciwej izby dyscyplinarnej która by kontrolowała poczynania sędziów, ale nie mogą to być politycy lub oddani reżimowi sędziowie. Jak dla mnie to Ziobro i PiS przygotowują wymiar sprawiedliwości tak aby im i ich akolitom nigdy nie zaszkodził. Skąd my to znamy ? Teraz tylko znaleźć kogoś na miarę prokuratora Wyszyńskiego i hulaj dusza. Tak czy owak robią wszystko żeby wszelkie decyzje zapadały w podległych im gabinetach partyjnych. A może lepiej by było jak by wybierało się prokuratora generalnego i prezesa sądu najwyższego w powszechnych wyborach i to na określoną kadencję ?
    Sędzia Morawiec nie odpowiada na pytania dziennikarzy,
  • @gnago 07:32:06
    Jak znam życie to go tolerowali bo zaczął swoich sypać. W tamtej wojnie informacje o tajnych bunkrach, składach broni i ludziach sprzyjających banderowcom były bardziej potrzebne niż wymierzenie takiej kanalii sprawiedliwości. W późniejszych czasach to już różnie bywało. Amnestie, zmiany nazwisk, naturalna śmierć świadków, pozwalały różnym szemranym osobnikom korygować na swoją korzyść życiorysy. Dlatego nic dziwnego że co jakiś czas objawia się jakiś bandersyn z papierami bojownika o wolność i niepodległość. Jedno co wkurza to polskie władze które traktują ich jako kombatantów i antykomunistycznych bojowników, a nie jako zwyrodniałych ludobójców. Można walczyć o swój kraj, nawet zabijać przeciwników, ale to co oni robili to wynaturzenie człowieczeństwa.
    UCZESTNICZYŁ W ZBRODNI WOJENNEJ UPA - MIESZKA W PRZEMYŚLU
  • @Krystyna Trzcińska 19:09:48
    Żeby coś takiego napisać trzeba być albo debilem, albo antypolską kanalią. Banderowcy traktowali Polaków tak samo jak sowietów. I Polacy byli dla nich wrogami i Rosjanie. Fakt że dzisiejsze IPN próbuje te bestie podciągnąć do kombatantów antykomunistycznych, co jest totalną bzdurą. Banderowcom chodziło tylko i wyłącznie o fizyczną likwidację wszystkich mniejszości narodowych na tamtych terenach. Ja akurat znałem taką babcię której udało się uciec z tamtych terenów i znałem żołnierza który brał udział w walkach z tymi zwyrodniałymi bandziorami. Może jak byś posłuchał ludzi którzy patrzyli na to własnymi oczami to byś nie kompromitował się takimi idiotycznymi wpisami.
    UCZESTNICZYŁ W ZBRODNI WOJENNEJ UPA - MIESZKA W PRZEMYŚLU
  • @rumpelsiltskin 12:54:28
    Zapominasz o tym że świat w miejscu nie stoi. Cały czas zmieniają się interesy krajów i ich sojusznicy. Wtedy Turcja musiała być w sojuszu z Niemcami bo Anglia jej zagrażała. Zresztą różnie bywało, bo kiedyś Niemcy służyli w Polsce, a Polakami przez 100 lat matki w Niemczech straszyły niegrzeczne dzieci. Dzisiaj sytuacja jest inna chociaż masz rację że ze względu na zamożność i gospodarkę Niemcy są na preferowanym miejscu. Może się mylę ale jezeli państwa europejskie chcą coś znaczyć to będą musiały się zjednoczyć. Dzisiaj takie Niemcy czy Francja mało co znaczą przy takich potęgach jak USA, Chiny czy Rosja. Chcąc odgrywać jakąś światowa rolę będą musiały połączyć siły.
    Okrągły stół won z polskiej polityki! US Army won z Polski!
  • @Wican 12:29:56
    Ale w większości mieliśmy dobre stosunki z Turcją. Też oczywiście nie z miłości tylko z wyrachowania. Wzrost siły Rosji , po pokonaniu Tatarów i jej ekspansja na wschód nie była na rękę Turcji i Polska mimo różnych zatargów była naturalnym sojusznikiem.
    Okrągły stół won z polskiej polityki! US Army won z Polski!
  • @Wican 12:07:06
    Austria była katolicka co jej nie przeszkadzało cały czas jątrzyć. W szkołach praktycznie nie uczą o naszych wojnach w Mołdawii i na Wołoszczyźnie. A praktycznie wszystkie wybuchały z inspiracji Austrii. Austria wszystko robiła aby nas konfliktować z Turcją, bo każda wojna między nami była jej na rękę. Na mój gust to odsiecz wiedeńska była jednym z największych naszych błędów w historii. Oczywiście obrona Europy przed Islamem to wielka ściema. Turcy na siłę nie wprowadzali Islamu, patrz Bałkany które były pod Turkami kilkaset lat.
    Okrągły stół won z polskiej polityki! US Army won z Polski!
  • @marek500 11:43:15
    I jeszcze jedno. Stworzenie wspólnej armii europejskiej to kwestia czasu i sytuacji międzynarodowej. Ciekawe jak ten problem rozwiążemy ? Może część WP będzie pod dowództwem USA, a część pod Brukselą ? Będą jaja. Chociaż ja uważam że będzie opcja identyczna jak w minionym ustroju, czyli całkowita podległość wobec ,,bratniej armii''.
    Okrągły stół won z polskiej polityki! US Army won z Polski!
  • @rumpelsiltskin 11:26:57
    I Pan w to wierzy ? A nie bierze Pan pod uwagę że USA z UE prędzej czy później pójdzie na otwartą wojnę handlową (pełzająca już trwa). I w jakiej sytuacji wtedy będziemy ? Nie podważam sojuszu z NATO bo to na dzisiejszy dzień jest w naszym interesie, ale instalowanie wojsk USA moim zdaniem jest niefortunne i wbrew naszym interesom. Ciekawe jak nam się będzie żyło w kraju otoczonym przez wrogów i z okupacyjną obcą armią. Nie myśli Pan chyba że stosunek państw europejskich do Polski się nie zmieni i będą nas traktować nadal jako członka UE.
    Okrągły stół won z polskiej polityki! US Army won z Polski!
  • @RuchOporu2020 10:46:10
    Ma Pan wiele racji, ale głównym grzechem było niedefiniowanie rzeczywistych naszych wrogów. Zamiast pchać się na Rosję powinniśmy byli zetrzeć z powierzchni ziemi Austrię i Prusy (bo to byli nasi rzeczywiści wrogowie), a z Turcją mieć ścisły sojusz (przeciwwaga dla Rosji). Niestety ale dla nas ważniejsze były zawsze interesy Watykanu którym rządzili włoscy możnowładcy, w których interesie było osłabianie Turcji naszymi rękoma i nie chodziło tu o żadną walkę z niewiernymi tylko o kasę. Zresztą to tylko takie luźne przemyślenia, bo to już było i nic się nie zmieni. Jedyne co to powinniśmy wyciągać z historii naukę żeby nie powtarzać błędów, ale niestety cały czas na własne życzenie włazimy w jakieś g...
    Okrągły stół won z polskiej polityki! US Army won z Polski!