Gorące tematy: COVID-NEWS Antypartia Ruch Oporu 2020 Dyżury administratorów RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze marek500

  • @Jan Paweł 16:41:11
    Drogi Panie ja nie pisałem o żadnych orgiach tylko o normalnym życiu w przeludnionych mieszkaniach (w miastach też). Może Pan miał do dyspozycji parę pokoi i jest to dla Pana dziwne. Ja mieszkałem parę lat w małym pokoiku z żoną i dzieckiem. Wielu moich znajomych też podobnie zaczynało start w życie. Kto przeżył coś takiego z pewnością wie o czym piszę.
    Polityczna świadomość płciowa!
  • @Jan Paweł 12:39:18
    ,,Zaś a propos profesjonalnej edukacji seksualnej w szkołach, to wczesna edukacja powoduje wczesne zainteresowanie seksem u dzieci.
    Wczesne zainteresowanie, to wczesna inicjacja.
    Wczesna inicjacja, to za wczesna aktywacja hormonów płciowych.
    Za wczesna aktywacja hormonów płciowych, to zamykanie kości długich dziecka.
    Zamykanie kości długich, to zatrzymanie wzrostu dziecka.'' Ja uważam że okres dojrzewania to odpowiedni czas. Po drugie, nie obrażając Pana to mam pytanie gdzie Pan się chował? Ja pamiętam że już w podstawówce podglądaliśmy dziewczyny, lub bawiliśmy się w doktora lub małżeństwa. A już od 6 klasy to zawsze ktoś podebrał starym lub wujkom jakąś gazetkę szwedzką lub niemiecką. Jakoś nam to nie zamknęło rozwoju kości długich. Zresztą między Bogiem a prawdą to ta pruderia to wynalazek współczesny. Dawniej tylko elity było stać na intymność, większość dzieci miało styczność z seksem od najmłodszych lat. W przeludnionych mieszkaniach gdzie często w jednym pomieszczeniu nocowały trzy pokolenia rodziny nie było miejsca na jakąś intymność. Myślę że zamiast się bawić w jakąś krucjatę moralności , trzeba zdać się na zdrowy rozsądek.
    Polityczna świadomość płciowa!
  • @Jan Paweł 11:38:43
    Panie Janie Pawle, myślę że większość rodziców bez problemu jest w stanie zablokować tego typu ,,edukację''. To chyba lepsze działanie niż walka z jakimś mglistym tworem o nazwie LGBT. Akurat w tym wypadku działania oddolne mogą przynieść więcej pożytku niż walka z jakimś zjebem Margot. Dla uściślenia ja jestem zwolennikiem profesjonalnej edukacji seksualnej w szkołach, oczywiście od pewnego wieku.
    Polityczna świadomość płciowa!
  • @Jan Paweł 10:43:23
    Mnie też się nie podobają te parady. Uważam je za obsceniczne, wulgarne i niesmaczne. Jednak jest jedno małe ale. Z tego co wiem (od Polaków z Niemiec) to spora część tych uczestników, to normalni hetero biorący udział dla jaj czy z młodzieńczej głupoty. Co do tego MEN i edukacji to już sprawa Polaków na jakich polityków głosują. Co do tego filmu to gdzie tam są pokazane przepisy zatwierdzone przez MEN. Na razie słyszę tylko że ktoś coś powiedział, że w jakiejś szkole lub przedszkolu było tak czy inaczej, ale jak proszę o jakieś udokumentowane fakty czy adresy tych placówek to następuje cisza. Może jestem naiwny ale wierzę w zdrowy rozsądek nauczycieli i wychowawców w przedszkolach. Przypadki negatywne mogą się zdarzyć, bo zdarzają się nawet i w kościele.
    Polityczna świadomość płciowa!
  • @ikulalibal 10:31:08
    Nie załapałem. Urodziłem się 15 lat po wojnie i osobiście znałem ludzi w których jeszcze wtedy żyły okropieństwa okupacji. Trafia mnie szlag jak dzisiejsi historycy relatywizują historię. O wojnie słyszałem opowieści i z ust uczestników Kampanii Wrześniowej, członków AK, BCH, i od tych z WP utworzonego w ZSRR, więźniów obozów koncentracyjnych, mało który by powiedział że wyzwolenie spod okupacji hitlerowskiej przez Armię Czerwoną było jakimś nieszczęściem. Wiedzę miałem skąd czerpać, ojca bracia walczyli i w Kampanii Wrześniowej i w Kościuszkowcach i w partyzantce, moja nauczycielka od biologii była w AK i walczyła w Powstaniu Warszawskim, teść siostry walczył pod Monte Casino. O innych dorosłych których wtedy znałem nie wspomnę, a każdy z nich miał sporo do opowiedzenia.
    Wojna o pamięć
  • @Jan Paweł 09:29:07
    Drogi Panie trochę Pan odlatuje na drugi biegun. Myli Pan propagandę z rzeczywistością. Większość tych ,,kochających inaczej'' to zwykli kulturalni ludzie, którzy nie chcą mieć nic wspólnego z całym tym ruchem LGBT. Daje się pan łapać na prymitywną propagandę (na mój gust głównie tworzoną przez KK) o jakiejś seksualizacji dzieci w szkołach i przedszkolach. Proszę Pana, w szkołach obowiązują programy zatwierdzone przez kuratoria i MEN. Jeżeli rządzący nie wprowadzą takich standardów to żadnego zbaczania dzieci w tych placówkach nie będzie. Zresztą na mój gust cały ten problem z tymi zadymiarzami z LGBT nie mają na celu obrony ludzi o innej orientacji seksualnej tylko jakiś inny ukryty cel. A tych może być od groma. Może ktoś chce przydusić kościół, a może to kościół chce w ten sposób skonsolidować swoje środowisko. Nie pierwszy raz w historii takie ruchy były wykorzystywane do osiągania różnych celów.
    Polityczna świadomość płciowa!
  • @Jan Paweł 08:25:51
    ,,przecież każdy zwykły mężczyzna może sobie uroić, że czuje się kobietą i od tego czasu będzie mógł korzystać z damskich szatni, toalet itd...''. Nie będę wchodzić w sprawy medyczne i psychologiczne bo mam za małą wiedzę na ten temat, zresztą pewnie jak i Pan. Faktem jest że zawsze tacy ludzie istnieli. Ich pech że to ich dopadło. Co do tych ruchów LGBT to chyba znaleźli sobie sposób na darmowe życie, ktoś ich finansuje, bo komuś zależy na takich zadymach. Moim zdaniem nie powinno się ulegać ich żądaniom bo mają takie same prawa jak reszta społeczeństwa i nie widzę powodu dla tworzenia jakiś praw dotyczących tylko tej grupy.
    Polityczna świadomość płciowa!
  • @Jarek Ruszkiewicz SL 23:17:58
    Żydowski cwaniaczek !! Ktokolwiek ci odpowie negatywnie to jest idiota. Szkoda że już tak nieliczni żyją którzy by mogli ci odpowiedzieć jakie mieli odczucia w tamtych czasach. Tak, była garstka niezadowolonych jednak zdecydowana większość Polaków na kolanach dziękowała za przepędzenie Niemców. A co do gwałtów i grabieży to poczytaj jak to wyglądało na zachodzie. Na pewno w mniejszej skali, ale tylko ze względu że na zachodzie armia była 3 razy mniejsza, więc i przestępstw było proporcjonalnie mniej. A dowód na to że zostaliśmy wyzwoleni przez armię czerwoną jest choćby to że taki Jarek Ruszkiewicz może dziś po polsku pisać na jakimś portalu. W innym wypadku pewnie by się nazywał Ruschkiewiz, o ile by istniał. Bo że zachód poszedł by z armią wyzwalać Polskę można sobie włożyć między bajki.
    Wojna o pamięć
  • @Ślepa Mańka 15:49:47
    Chyba Pani przecenia tą ,,dobroć'' Breżniewa. Prawdę mówiąc to wątpię czy on wtedy mógł o czymkolwiek decydować. Już od końca lat siedemdziesiątych śmieliśmy się że Breżniew działa na baterie. Może to było nasze szczęście że zbliżająca się śmierć Breżniewa wywołała takie niezdecydowanie w działaniach ZSRR. Pewnie jak to u wschodnich narodów rozpoczęła się cicha walka o schedę. A co do tych dokumentów dowodzących że Jaruzelski się dopraszał interwencji to można zobaczyć jakieś kserokopie czy tylko ktoś to powiedział. Jak dziś czytam niektóre rewelacje opisujące tamte czasy to wydaje mi się że żyłem w innym kraju. A za jakieś 15-20 lat to dopiero będą wypisywać cuda. Jeżeli chodzi o tą krew na ulicach to zapewniam Panią że znalazło by się po obu stronach wystarczająco dużo podżegaczy do sprowokowania ostrych starć. Wystarczy odstrzelić paru kmiotków i reakcje tłumu są nie do przewidzenia. To zwykła procedura w takich rewolucjach.
    Moje sierpniowe refleksje-widziane z USA
  • @Zawisza Niebieski 10:50:58
    W sumie dobra wiadomość, ale zależy gdzie był błąd. Zakładając że ci specjaliści wydali pozytywną opinię na kogoś prośbę to interesujące jest czy błąd był w projekcie czy w realizacji. Jeżeli w projekcie to nic im się nie stanie i sprawa będzie umorzona. Jeżeli rzeczywisty błąd był w realizacji to będziemy mieli spektakl sprawności prokuratury pisowskiej. Co tu pisać jakaś fuszera musiała być bo dwie takie awarie to nie przypadek. Nie chcę być złym prorokiem ale nie zdziwię się jak po usunięciu tej awarii w niedługim czasie będzie następna.
    Oczyszczalnia Czajka, pożywka dla propagandy
  • @provincjał 09:15:11
    Może Niemcy olali obłudę. Przecież to nie tajemnica że każda ambasada to siedlisko wywiadu i centrala siatek wywiadowczych.
    Napięcie na linii Polska-Niemcy
  • @Ślepa Mańka 20:43:13
    Nie zgadzam się z Panią, Jaruzelski lawirował tak jak pozwalały realia. Nie tylko ZSRR był zagrożeniem dla ówczesnej Polski ale też reszta demoludów. Ta ,,rewolucja '' spędzała sen z oczu wszystkim przywódcom państw socjalistycznych. Tam gniew ludu mógł być wielokrotnie groźniejszy dla ich elit politycznych. Polska w porównaniu z taką NRD, Czechosłowacją, Rumunią itp. to była ostoja demokracji i wolności słowa. Z drugiej strony USA dążące do rozbicia UW i Niemcy dążący do zjednoczenia po obaleniu obozu socjalistycznego. Nie na darmo zachód pompował grube miliony dolarów w opozycję, a równocześnie obkładał sankcjami i embargiem władze centralne w Polsce. Każdy dzień strajków to kamyczek do upadku gospodarczego i finansowego kraju. Można lubić lub nie lubić Jaruzelskiego, ale na mój gust jego wielką zasługą jest to że polskimi ulicami nie popłynęły rzeki polskiej krwi, a do tego parły USA, zachód, a też inni przywódcy krajów socjalistycznych.
    Moje sierpniowe refleksje-widziane z USA
  • @Jarek Ruszkiewicz SL 10:14:50
    Jednak ten Poznaniak ma trochę racji. Po pierwszej awarii Trzaskowski powinien wezwać niezależnych ekspertów i zbadać czy ta instalacja nie jest knotem technicznym. Polityków jednak bym nie obciążał bo to najczęściej dyletanci potrafiący tylko kłamać z mównicy, jedyne co od nich bym oczekiwał to posiadanie odwagi żeby znaleźć winnego. Na pewno są projekty i nazwiska projektantów, są wykonawcy którzy to budowali. Myślę że nie jest wielkim problemem stwierdzić kto spartolił. Wreszcie powinna powrócić odpowiedzialność za wykonaną robotę i odpowiedzialność za nadzór budowlany.
    Oczyszczalnia Czajka, pożywka dla propagandy
  • Autor
    Widzę że Panu marzy się jakaś krucjata, albo może polowanie na czarownice. Panie Krzysztofie szkoda sobie zawracać d... tą hałastrą. Mam na myśli tych zidiociałych działaczy LGBT a nie tych kochających inaczej. Żyjmy normalnie, według zasad swojej cywilizacji i wiary, a żadne przygłupy latające w stringach i z tęczową flagą nic nie zdziałają. Jak to mówi ludowa mądrość, g.. się nie rusza bo śmierdzi. Zresztą dla takich ruchów każde przeciwdziałanie to woda na młyn. Fakt, jest jedno niebezpieczeństwo, że ci którzy wygrali wybory są cichymi fanami tego ruchu i zaczną zmieniać prawo pod ich dyktando. Ale dopóki sejm nie uchwali odpowiednich ustaw i prezydent nie podpisze, to Pan i Pana pociechy jesteście bezpieczni.
    Kontrofensywa wobec ideologii LGBTQ+ winna być skoordynowana
  • Autor
    Dobry artykuł (choć nie ze wszystkim się zgadzam) który rozdziela ludzi LGBT od ideologi LGBT. Też zauważam że ci działacze LGBT nie mają wiele wspólnego z gejami , lesbijkami itp. Większość tych ,,kochających inaczej'' to normalni obywatele często wierzący i praktykujący, nie odbiegający zachowaniem od innych członków społeczeństwa. Jest jednak grupka tych ,,wojujących'' (nie koniecznie homo) którzy starają się wymóc na społeczeństwie jakieś specjalne prawa. Mimo że nie mam nic przeciw homo to jednak nie zgadzam się z małżeństwami homo, adopcją dzieci (co innego jeżeli są to ich dzieci biologiczne) itp. Uważam że zwykłe związki partnerskie w zupełności wystarczą. Tak samo wszystkie sprawy związane z życiem codziennym mają zapewnione tak samo jak reszta społeczeństwa, wystarczy napisać testament czy dać pełnomocnictwo. Co do kościoła to fakt prowadzenia jakiejś walki tych działaczy LGBT z wiarą jest do pominięcia, bo za ciency na to są, a ich działania tylko konsolidują wyznawców religii. Ja akurat za kryzys wiary obwiniam kościół i jego hierarchów. Nie potrafią się uporać ze swoimi grzechami i oczyścić atmosfery wokół siebie. Wielu ludzi mimo że wierzą odchodzą od kościoła bo nie umieją pogodzić swojej wiary z hipokryzją kapłanów.
    Szukasz ideologii LGBT+? Oto ona …
  • @Wican 09:46:51
    To że Białoruś jest silniejsza to wiadomo. Jednak na dzisiejszy dzień to ,,ciemna strona'' próbuje destabilizować Białoruś a nie Litwę.
    Czy Grodno zostanie przyłączone do Polski?
  • @SolidarnyX 18:35:50
    Jeżeli chodzi o Lwów to nie będę się kłócił. Jednak Wilno i Grodno to miasta litewskie. To że społeczeństwa Królestwa Polskiego i Wielkiego Księstwa Litewskiego po Unii Lubelskiej się wymieszały to nie znaczy że terytorialnie zmieniły granice. Takie gadanie jak twoje jest identyczne jak Niemców w stosunku do Śląska.
    Czy Grodno zostanie przyłączone do Polski?
  • @Stara Baba 18:06:29
    Jak tam naprawdę jest to ani z polskich ani zachodnich mediów się nie dowiesz. Co do tego Grodna to Polacy zapominają że historycznie Polska zaczynała się przed Białymstokiem. Grodno było w granicach Wielkiego Księstwa Litewskiego a nie w granicach Polski. Myślę że szybciej Litwini będą mieli chrapę na Grodno niż Polacy. Na mój gust to w razie czego szybciej USA i zachód zgodzi się na powiększenie Litwy niż Polski.
    Czy Grodno zostanie przyłączone do Polski?
  • Autor
    Po tych super umowach międzynarodowych i włażeniu w tyłek USA i Izraelowi ostatnich rządów, możesz przyjąć że Polska będzie miała wielkie g..no ze swoich złóż. Podobne złoża są w Korei Północnej, ale tam bez wojny się nie dobiorą, a Polacy (,,polskie'' rządy) dadzą się okraść i jeszcze zrobią laskę.
    Bogactwo Polski i stąd te ataki na Polskę
  • @Yarpen Zirgin 14:55:46
    Chyba nie rozumiesz pojęć. Miała być dywersyfikacja, a nie rezygnacja z ruskiego gazu. Jeżeli zrezygnujemy z gazu z Rosji to się uzależnimy od gazu z zachodu. Jakie nam walną ceny jeżeli staną się monopolistami powinieneś umieć sobie wyobrazić. I jeszcze jedno nie wierz w te połajanki Trumpa, że jesteśmy w NATO a kupując gaz z Rosji wspomagamy wroga, bo USA kupuje od nich dużo więcej i się tym nie przejmuje (choćby ropę naftową czy silniki rakietowe).
    Czy Polska będzie musiała podjąć nowe negocjacje z Rosją?