Gorące tematy: Iran i Irak vs USA Ryszard Opara: „AMEN” Dyżury administratorów RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze krysz

  • @trojanka 17:23:37
    Nie ulegajmy glosom z ulicy i haslom wypisywanym na murach.
    Temat restytucji mienia pozydowskiego nie jest niczym nowym.
    Zostawmy to prawnikom.

    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/holokaust-reprywatyzacja-odszkodowania,227,0,2396387.html

    Tu chodzi o wielke pieniadze.
    I jak to mowil jeden gangster do drugiego, zanim go zastrzelil:
    - Nie traktuj tego personalnie...
    Test Judasza...
  • @Wican 17:11:13
    Judasz nie mogl nie zdradzic, bo okazaloby sie, ze przepowiednia Jezusa bylaby nic nie warta.
    Test Judasza...
  • @Lemański 17:07:46
    -"Taka jest tradycja i kropka!"-
    Rozumiem i moge zaakceptowac.

    -"Kolega polojezyczny z podwójnym paszportem?"-

    A co to kolege obchodzi?

    Rozmawiamy o Judaszu, a nie o kryszu.
    Test Judasza...
  • @trojanka 16:35:10
    Ale do czego zmierzasz?
    To, ze ponoc Rosjane potem rabowali ma usprawiedliwic Polakow, ktorzy wczesniej rabowali?
    Test Judasza...
  • Tak przy okazji...
    Nie brakuje tu na neonie uczonych w Pismie Swietym i tegoz interpretacji.
    W czym jest wina tego nieszczesnego Judasza?
    Bo przeciez, jezeli Jesus Chrystus wiedzial, jaka bedzie przyszlosc, ze Judasz go zdradzi - oznacza to, ze przyszlosc zostala juz przez "Najwyzszego" dokladnie ustalona - i Judasz byl tylko narzedziem w scenariuszu Pana Boga.
    Wg.tego scenariusza Judasz musial zdradzic. Czy chcial, czy nie chcial. Taka byla jego rola.
    I Jezusowi bylo to chyba "na reke", skoro nie staral sie temu zapobiec.
    Podsumowujac - to nie Judasz jest winny smierci Chrystusa, ale sam Pan Bog, bo tak to zaplanowal.
    Czy mozna miec pretensje do pionka na szachownicy, kiedy zbija "dame"?
    ..........................

    Naturalnie rownie dobrze mozna prowadzic dysputy o siedmiu krasnoludkach i sierotce Marysi.
    Mialy krasnoludki sierotke Marysie i nie wiedzialy, co z nia zrobic.
    Wniosek:
    krasnoludki to sa pedaly.
    Test Judasza...
  • @trojanka 15:33:34
    -"Wiem, że eskalacja nie jest dobra, bo akcja powoduje reakcję bez końca.Ale rozumiem ze Polaków i Polskę, można lżyć na dowolna ilość sposobów.. bez żadnej reakcji.Oraz okradać!
    Pytam z ciekawości,GDZIE jest linia graniczna, taka już końcowa??

    Mysle, ze zle rozumiesz /Ale rozumiem ze Polaków i Polskę, można lżyć na dowolna ilość sposobów.. bez żadnej reakcji.Oraz okradać!/

    Antypolonizm jest tak samo naganny, jak antysemityzm.

    Chyba madrosci Polacy mogliby sie uczyc od Rosjan...?

    Mimo wscieklej antyrosyjskiej propagandy Rosjanie jakos reaguja spokojnie.

    ...................................

    W kwestiach spornych nalezy rozmawiac.
    Starac sie zrozumiec argumenty oponenta.

    https://ciekawostkihistoryczne.pl/2012/05/18/niemcy-mordowali-zydow-a-polacy-rabowali-wszystko-co-po-nich-zostalo/

    https://krytykapolityczna.pl/kultura/historia/forecki-nasze-mienie-pozydowskie/
    .......................................

    Nie chce tracic czasu na dyskusje o Zydach.
    Ten temat mnie nie pasjonuje.
    Wole to, co jest piekne :)

    https://www.youtube.com/watch?v=tXS73OD8MM
    Test Judasza...
  • 1*
    Tekst z polotem i blyskotliwie napisany...
    Tylko przeslanie w tresci zaklamane.

    Dlaczego autor pisze:
    -"... bowiem "starsze bractwo" wyniuchało..."-, ze obrzed ten jest antysemicki.
    A coz tu jest do "niuchania"?
    Ta kukla z Pruchnika otrzymala oprocz 30-tu batow za srebrniki dodatkowo 5 batow „za to, że Żydzi chcą odszkodowań od Polski”.

    Tu nie potrzeba dobrego "niucha". Ten spektakl cuchnie na odleglosc antysemityzmem.
    Tegoroczny spektakl wieszania Judasza nie mozna " zaliczyć śmiało w poczet "obrzędów topienia marzanny""

    ........................................

    Reporter „Ekspresu Jarosławskiego” relacjonuje: „Dzieci biją, tłum liczy. Co bardziej zapalczywe dzieciaki sprzedają kukle kopniaki. – Dobrze, mały. Szacun! – mówi jakiś człowiek do chłopca, który właśnie skopał głowę kukły. – Bij w brzuch – instruuje syna tatuś. – Lej! – zachęca ktoś inny”.

    https://pl.sputniknews.com/polska/2019042210251975-sad-Judasz-palenie-Podkarpacie-Pruchnik-Sputnik-Polska/

    Ja nie pochwalam tego rodzaju tradycji.
    Test Judasza...
  • @goat 10:59:14
    Tam, gdzie wiara rozum zastepuje - wszystko jest mozliwe.
    Orgia herezji w TVP i Chabad, czyli polscy Zeleńscy w akcji
  • Ja tez
    skladam wyszystkim z okazji swieta bogini Ostary zyczenia, abyscie zyli w swiecie pozbawionym demonow.

    Ostara - bogini swiatla, switu, plodnosci, odrodzenia i rozwoju.

    https://www.youtube.com/watch?v=I_b3gTN-JRU

    :)
    ŻYCZENIA WIELKANOCNE
  • parlez vous francais?
    J.francuskiego uczylem sie dawno temu w liceum.
    I od tego czasu nigdy sie nim nie wspomagalem.
    A szkoda...
    To bardzo piekny jezyk.
    Jedyne, co jeszcze pamietam - to odpowiedz na pytanie w tytule.

    -Je parle français mai je ne parle pas bien, parsque j´aprend encore.-

    :)
    ................................

    -"czyli skąd we francuskim podwójne przeczenie."-

    Stosowanie dwuczlonowej formy zaprzeczenia, jakim jest " ne...pas "nie odbieram jako podwojnego zaprzeczenia.
    Jest to tylko dwuczlonowa forma zaprzeczenie, ale (moim zdaniem) nie ma nic wspolnego z podwojnym zaprzeczeniem.
    Jezyk polski natomiast cechuje obfitosc stosowania podwojnego zaprzeczenia
    W sensie logiki podwojne zaprzeczenie tworzy przeslanie tresc zupelnie przeciwna.
    Np.
    -Nigdy nikomu nie uczynilem krzywdy.-

    W ujeciu logicznym oznacza to, ze zawsze i to kazdemu krzywde uczynilem.

    Inny przyklad...

    -Kiedy jesz kolacje?
    -Rano/ wieczorem/ nigdy?
    Ale juz odpowiedz:
    -"Nigdy nie jem kolacji"-
    oznacza z punktu logiki cos zupelnie innego.
    A mianowicie, ze zawsze jem kolacje.
    O prawdziwosci zdania w sensie logiki mozemy sie przekonac stosujac odwrotnosc negacji.
    Powinnismy wtedy wrocic do zdania wyjsciowego.
    Ale zostawmy te wynurzenia z przymrozeniem oka :)
    Podstawowa funkcja kazdego jezyka jest komunikatywnosc.
    Umiejetnosc przekazywania tresci.

    Jezyk polski pod tym wzgledem jest wspanialy.
    Kiedys slyszalem taka dyskusje:

    -No i wiesz, kurwa!
    - No i ten kurwa, tego...
    -Wiesz kurwa o co mi chodzi?

    - No wiem przeciez. Kurwa...

    Tylko ja nic nie wiedzialem o co im chodzi.

    ....................................
    https://www.youtube.com/watch?v=8XQmFaLlc9Y&list=RD02NaMNnVRhPJg

    :)
    Je ne marche pas, je ne mange mie, je ne bois goutte etc
  • @Jan Paweł 10:00:00
    A po co sie bawic w drobiazgi?
    Ludzi trzeba palic, a nie ksiazki.
    Najpierw tych, co napisali. A potem tych, co czytali.
    „Palenie książek jest dobre”
  • @miarka 13:40:19
    Nie bawmy sie w akademickie dysputy: za darmo, "za darmo", a moze nie za darmo/nie "za darmo".
    Dla Ciebie specjalnie sformuluje moja wypowiedz inaczej.

    Dla Pana Posla studia byly za darmo.

    ................................
    -"Niepotrzebnie atakujesz pana posła, bo on nie krytykuje komuny żeby chwalić stan dzisiejszy, a jedzie po nich równo."-
    Aha...
    Teraz jedzie po nich rowno, ale "wlasnymi rencami" budowal to gowno.
    W uznaniu dostal nawet Srebrny Krzyz Zaslugi (III Rzeczypospolitej).
    Siedź cicho aż umrzesz!
  • @Oracz 09:19:13
    -"Współczuję Panu Panie Pośle, że musi Pan bywać pośród tego chazarskiego bydła i ich popleczników."-

    Nie rozumiem tego wspolczucia.
    Pan Posel czyms sie wyroznia?
    Pan Posel jest jednym z wielu czesci skladowych tego sejmowego inwentarza.
    ..............
    Pan Posel napisal:
    -"I ten patologiczny stan trwa od czasów PRL, odziedziczony wprost po systemie komunistycznym, w którym wszystkie świadczenia państwa były „za darmo” i wiadomo jak wyglądały."-

    Pan Posel chyba juz zapomnial, ze ta PRL za darmo go wyksztalcila.
    A pisanie, ze PRL byla komunistyczna, to juz zupelny belkot.
    Siedź cicho aż umrzesz!
  • 5*
    Trafiles w samo sedno.
    Warto rowniez przeczytac:

    https://pl.sputniknews.com/opinie/2019033010131753-Rosja-Jak-car-Aleksander-II-wyzwolil-chlopow-w-Krolestwie-Polskim-Aleksander-Kwasniewski/
    Polityka (a)historyczna – tylko po co?
  • @Ryszard Opara 07:01:06
    Hallo, Ryszard...
    Czy rzeczywiscie musisz sie az tak obnazac?
    -"Rozmawialem z Bogiem".
    To ja, jako ateista moge to zrozumiec i wedlug wlasnego widzi-mi-sie zinterpretowac.
    W zadnego boga nie wierze. Przynajmniej w jakimkolwiek religijnym ujeciu.
    Ale jestem swiadom, ze istnieje cos, co jest ponad nami.
    Wierze w opiekunow duchowych - zwanych aniolami.
    Wierze w ciaglosc zycia poza smiercia granicy.
    Czym jest smierc?
    Koncem?
    Czy moze poczatkiem...
    ...............
    Szamanizm...
    Nie bede na ten temat pisal, bo jest tego za wiele.
    Sam mozesz w google ten temat znalezc.
    Jeden przyklad z wielu
    https://www.mara-ohm.de/english-1/shamanism/
    Szamanizm , isnieja ludzie (szamani), ktorzy widza wiecej.
    Twoj kontakt...
    Czy z Bogiem?
    Czy z opiekunem duchowym?
    Czy moze z samym soba?
    ..................
    Kiedys z moim synem rozmawialem o Bogu.
    I powiedzial mi ze Bog jest w kazdym z nas.
    A nasze cialo to jego swiatynia.
    I dlatego miedzy innymi nalezy dbac o nasze cialo.
    Bo Bog nie lubi brudu i balaganu.
    :)

    Serdeczne pozdrowienia :)
    AMEN-Autobiografia Naukowa-Odc.69
  • @krysz 21:57:19
    P.S.
    Chyba, zeby temu adwokatowi powiedziec wprost.
    -Nie mam pieniedzy na wstepne koszta.
    Ale w przypadku wygranej - polowa odzyskanej kwoty nalezy do Pana. Panie mecenasie.
    AMEN - Biografia Naukowa - Odc.67
  • @katparanoi 19:32:08
    Sprawa miala miejsce w 2010 r. (Jesli sie nie myle.)
    Przedawnienie moze nastapic dopiero po 10 latach.
    Zostalo b. malo czasu.

    -"Należy (nie sprawdzałem przedawnienia) w Polsce przeprowadzić proces o uznanie wcześniej uzyskanych korzystnych wyroków Australijskich !!!"-

    I to jest chyba jedyna wlasciwa droga.
    .................

    Szanse na odzyskanie pieniedzy pomimo oszustwa PKO SA sa mniejsze niz nikle.
    Kto moglby i chcialby reprezentowac Pana Opare w Sadzie Unijnym?
    I co to jest - ten Sad Unijny?
    Tu chyba potrzebny bylby proces przeciwko Panstwu Polskiemu.
    Bo wszystkie polskie panstwowe instytucje ignoruja roszczenia Pana Opary.

    Moze ten adwokat, ktory wywalczyl odszkodowanie za tortury dla tego rzekomego terrorysty maltretowanego w Polsce...
    Ale na to znowu potrzeba pieniedzy...
    A tych brakuje.
    I kolo sie zamyka.
    AMEN - Biografia Naukowa - Odc.67
  • Pan Opara
    jasno opisal swoje problemy.
    A dyskusja w komentarzach zeszla na tematy Boga, Szatana, pedofilow i nadejsciu wiosny.
    Mnie bardziej interesuje, jakie szanse na odzyskanie swoich pieniedzy ma Pan Ryszard Opara.
    Czy ktos wie, jaka europejska instytucja moglaby pomoc Panu Oparze?
    Czy Pan Opara bedzie wnosil kolejny pozew przeciwko PKO SA?
    Czy zatrudni ponownie polskich adwokatow?
    (chyba juz nie.)
    A moze rozwiazaniem byloby:
    - sprzedaz zasadzonej kwoty jakiejs firmie lub instytucji ,
    ktora ma lepsze mozliwosci windykacyjne.
    Wieksza sile przebicia.
    Duze doswiadczenie w przejmowaniu kont (prywatnych, panstwowych)
    maja instytuty z USA.
    Sam nie wiem, ktora opcja jest wlasciwa.
    Sam jestem w tych sprawach laikiem.
    I rownie wazne!
    Uchylenie lub uniewaznienie tego BTE.
    AMEN - Biografia Naukowa - Odc.67
  • @zadziwiony 10:33:11
    Ja proponowalbym powiadomic takze o dokonanym przesteptwie CBA.
    Nie wiem, kto tam teraz zupe gotuje, a kto jadlospis ustala...
    I w sumie - to tez cymbaly.
    Ale istnieje moze mala szansa uprzyjemnic komus zycie.
    ................
    -"Gwałt niech się gwałtem odciska,"-

    (Hihihi)
    AMEN-Autobiografia Naukowa-Odc.66
  • @Jan Twardowski 18:16:20
    O !
    O polskiego Nedića, czyli pożytki z kolaboracji