Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze Bez kredek we łbie

  • Mam...Mam trochę czasu :)
    I bardzo się cieszę z tego Twojego tekstu. Co prawda - nie prowadzę bloga...ale bardzo często komentuję w różnych miejscach w internecie. A przede wszystkim w życiu pokazuję ludziom kim jest uczeń Pana Jezusa.

    I wiesz Kerenie - po pewnym czasie Pan Bóg zmienia ludzi, tych oczywiście, którzy tego chcą...

    Niedawno moja koleżanka z pracy, która lubi sobie "przykląć", mimo tego, że nigdy nie skomentowałam jej słownictwa, po prostu sama nie klnę - po pierwsze - mniej klnie, po drugie, jeśli się zorientuje, że powiedziała brzydko, przeprasza.

    Ciągle jednak czekam na spektakularne i całkowite przebudzenie się choć jednej osoby (poza moimi dziećmi, które są totalnie przebudzone - same z siebie i łaski Bożej, bez mojego nakazu).

    Mam nadzieję, że Pan Bóg pozwoli mi doczekać i zobaczyć choć jednego całkowitego otwarcia oczu u osoby znajomej mi....Choćby jednej - takie jest moje wielkie marzenie.
    GŁOSZENIE EWANGELII PANA JEZUSA CHRYSTUSA! List otwarty!
  • No tak....
    Nowe terytorium do ograbienia...
    Seul wita Franciszka
  • Bez kredek...
    Pozostaje smutne kiwanie głową...A na tym portalu takich pozerów jest więcej. I to właśnie zniechęca do pisania...
    HISTORIA CZŁOWIEKA BEZ HONORU
  • @interesariusz z PL 23:21:26
    Leczenie raka to według ciebie eksperyment na ufoludkach?

    Operowanie żołądka (obecnie wykonywane rutynowo, kiedyś przenoszące multum ludzi na tamten świat) - to oczywiście eksperyment na kamieniu!

    Zdejmijcie bielmo z oczu!

    100 % więcej przypadków śmiertelnych uzyskiwano kiedyś nie wycinając zaropiałych wyrostków robaczkowych. Minęło trochę czasu, ileś ludzkich śmierci w trakcie operacji, ileś kalectw po nieudolnie przeprowadzonych operacjach i ...proszę mamy 100% przypadków wyleczonych i zakończonych powodzeniem operacji!

    Taką samą medyczną operacją jest in vitro!

    In vitro daje radość wielu rodzicom, ratuje chylące się ku upadkowi rodziny.
    O przypadku Bogdana Chazana i hienach
  • @ninanonimowa 22:30:34
    Najśmieszniejsze jest to, że nie o to chodzi Bogu. On nie chce , żeby czlowiek cierpiał.
    O przypadku Bogdana Chazana i hienach
  • @goodness 20:25:22
    Słowo Boga to wycinek i ogłupianie? Hmmm. Jednak Bóg ma rację i doskonale zna człowieka - dlatego pozostawił mądre prawo. Panu krzyżyk przesłonił Boga....Ważniejsze stało się jak wyglądają dwa kwawałki drewna, narzędzie , na którym zabito Pana Jezusa niż Słowa Boga.

    Proszę się zastanowić...
    Deklaracja Wiary i Sumienia nauczycieli polskich
  • Pała ode mnie za płytkość wypowiedzi.
    I za totalne niezrozumienie tego, co się stało. Od kiedy \Chazan stał się bogiem i może zawiadywać ludzką wolą? Ba wyżej się postawił niż Bóg - bo Bóg nie odbiera człowiekowi wolnej woli.

    Wy jesteście kompletnymi sadystami - kochacie , kiedy cierpi ktoś inny i kochacie rozdzierać rany innego człowieka.

    I co z tego, że in vitro??? A czy wiecie ile istnień ludzkich umarło , żeby medycyna mogła być na takim poziomie jak dziś? Ile było błędów medycznych po drodze. I co? Wrzeszczeli, że to nie jest po katolicku?

    Ludzie uczą się leczenia niepłodności,. Tak jak uczyli się operować mózg, żołądek, wyrostek robaczkowy. A co? Może mieli nie uczyć się, żebyś jeden z drugim - umierał w boleściach - bo tak chciał "bóg". Boi nie napiszę Bóg - bo biblijny Bóg - nie chce śmierci człowieka. Ani choroby.

    Ale wy kochacie sadyzm - im więcej cierpienia u kogoś, tym lepiej - niech się umartwia. Wy z chęcią popatrzycie. Ot...Igrzyska!

    Bardzo dobrze, że Chazan stracił pracę. Tak jest - tak właśnie Bóg oddaje - Chazan zabrał Mu pierwszeństwo, zabrał ludziom, których Bóg stworzył - wolną wolę - no to Bóg zabrał mu pracę - już nie będzie odbierał nikomu wolnej woli,.
    O przypadku Bogdana Chazana i hienach
  • @Max von Stirlitz 20:57:17
    Nie. Bóg nie jest tylko jeden - sam mowi, że nie będziesz miał cudzych, ale nie mówi, że ich nie ma! Czytaj Biblię, a nie szukaj w niej obrazków.

    Kościół katolicki nie jest żadną ostoją, jest ...religią - wymyśloną przez ludzi w celu zbierania pieniążków od innych ludzi...

    Jak myśli parch? Zapytaj parcha...Nawet nie wiem kto to jest, więc...skieruj kroki do parcha - ty wiesz lepiej gdzie.
    Stosunek Elektoratu do "Deklaracji wiary"
  • @Max von Stirlitz 19:59:17
    To tylko potwierdza moje zdanie - typowe zachowanie wielbiciela episkopatu.
    Stosunek Elektoratu do "Deklaracji wiary"
  • @goodness 18:42:00
    Bałwochwalstwem jest ...każdy znak krzyża. I ciekawe jak odpowie za to i wiele innych bałwochwalstw nasz naród. Bo jak do tej pory - przez wiele setek lat - płacimy bardzo drogo- własną krwią i wolnością. Znaczy Bóg dotrzymuje umowy - pamięta Pan?

    "(2) Ja jestem Pan, twój Bóg, który cię wywiódł z ziemi egipskiej, z domu niewoli. (3) Nie będziesz miał cudzych bogów obok Mnie! (4) Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego, co jest na ziemi nisko, ani tego, co jest w wodach pod ziemią! (5) Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył, ponieważ Ja Pan, twój Bóg, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia względem tych, którzy Mnie nienawidzą. (6) Okazuję zaś łaskę aż do tysiącznego pokolenia tym, którzy Mnie miłują i przestrzegają moich przykazań. "

    A ponieważ Polacy ciągle bałwochwalą to i płacą kolejne pokolenia - te trzecie i czwarte i tak w koło... A wystarczy odwrócić się od bałwochwalenia....

    Proszę zobaczyć jaką miarą płaci Bóg- karze tylko do trzeciego , czwartego pokolenia. Ale wynagradza do tysiącznego...
    Deklaracja Wiary i Sumienia nauczycieli polskich
  • @antares 00:34:50
    Wybitnie ohydny tekst. A skąd wiesz człowieku, co ta kobieta przeszła. Jakim prawem twierdzisz, że Bóg uczynił ją jałową za karę!!! Poczytaj! Bóg od początku nie chciał śmierci i krzywdy!!!! Owszem, karał, ale nie wmówisz mi , że od dzieciństwa w ramach kary komuś Bóg daje jakąś niepełnosprawność. To znaczy, że co? Że jak rodzi się dziecko z wadą serca, to ono z góry jest ukarane przez Boga? Coraz częściej wychodzi na to, że katolicy kompletnie nie wiedzą nic o Bogu - z prostej przyczyny - nie czytają Jego słów!!!! Stado ignorantów i kłamców !

    Panie Zawiszo - co Pan jeszcze robi wśród tych ludzi?
    Stosunek Elektoratu do "Deklaracji wiary"
  • @goodness 18:11:09
    Jestem kobietą- gwoli ścisłości. Nic nie napisałeś o parzystości- lub nie-.

    Nie, ja nie kpię. Ja płaczę nad bałwochwalstwem katolików.
    Deklaracja Wiary i Sumienia nauczycieli polskich
  • @Janusz Górzyński 17:37:19
    Dobrze. Załóżmy, że uzgodnicie ową deklarację. I teraz w klasie uczonej przez pana od biologii jest 15 katolików, 2 świadków, 2 ateistów, 1 prawosławny i jeden wierzący w wielkiego manitou. Pan od biologii zgodnie ze swoją deklaracją uczy wedle nauk kościelnych - że dzieci nie wolno płodzić dopoki nie pójdzie się do księdza katolickiego i w obliczu katolickiego Boga (inni tu nie działają, bo ważny jest tylko katolicki ślub więc zawarcie innego ślubu to jest związek partnerski, a tych kościół nie uznaje a skoro nie uznaje to jest cudzołótwo)- proszę mi powiedzieć - jak osoby podpisujące tę deklarację będą zgodne z prawem państywowym, którego Pan Jezus (w którego katolicy wierzą i ponoć wypełniają Jego polecenia) kazał przestrzegać. Sam go przestrzegał i mimo, że nie musiał, płacił podatek?

    A co, jeśli jehowi też podpiszą swoją deklarację i orzyjdzie taki i będzie pana dzieci uczył, że transuzja jest niedopuszczalna i zła i lepiej umrzeć niż dać sobie ją zrobić?

    Dlaczego katolicy narzucić chcą wszystkim swoje prawa? Dlaczego nie potrafią prawa Boga przestrzegać w życiu i pozwolić innym na wykorzystanie wolnej woli, która dał człowiekowi Bóg. Czy katolicy stawiają się wyżej od Boga?\

    Co oznacza taka deklaracja? Że za chwilę nie-katolik i jego dzieci będą zasypywani kościelnymi prawami.
    Deklaracja Wiary i Sumienia nauczycieli polskich
  • @goodness 17:53:41
    A to tak na poważnie czy żartem? Bo o ile ową mateczkę katolicy chętnie by dodaLI, o tyle ten duch św. polski wskazuje na kpinę :)
    Deklaracja Wiary i Sumienia nauczycieli polskich
  • Zadziwia brak wpisów....
    Nie zadziwia Kerenie. Takie wpisy są po prostu zagłuszane. Ludzie nie rozumieją, co mówimy. Nie widzą ani logiki tego, co mówi sam Pan Bóg, a Jego ludzie, powtarzają, ani nie chcą jej widzieć - nawet jeśli kłuje w oczy.

    Tak. Pozostaje modlitwa.
    A jeśli o mnie chodzi- czytam, bardzo rzadko tu u Ciebie piszę.

    A zjawę lubię :) Taki sobie...sympatyczny zjawa.

    Basia pewnie jeszcze się będzie uczyć - bardzo dużo. Mam wrażenie, że uczniowie- ci pierwsi też nie należeli do potulnych :) I wcale ludzi nie głaskali po głowach, czasem wręcz hukali groźnie. Jeśli człowiek jest na drodze Pana Boga, to On takiego człowieka nauczy wszystkiego tego, co potrzebne i dobre,.

    Ja zresztą też się uczę. Staram się dotrzeć do ludzi. Ale nie krzykiem i ostrością (choć czasem mi się zdarza ostrzej) - raczej sposobem postępowania. Bo jesteśmy "wizytówkami" Jezusa. Nasze zachowanie ma mówić kim On jest. A On wyraźnie mówi:

    "(1) Tedy Jezus, widząc tłumy, wstąpił na górę. A gdy usiadł, przystąpili do niego jego uczniowie. (2) I otworzywszy usta swoje, nauczał ich, mówiąc: (3) Błogosławieni ubodzy w duchu, albowiem ich jest Królestwo Niebios. (4) Błogosławieni, którzy się smucą, albowiem oni będą pocieszeni. (5) Błogosławieni cisi, albowiem oni posiądą ziemię. (6) Błogosławieni, którzy łakną i pragną sprawiedliwości, albowiem oni będą nasyceni. (7) Błogosławieni miłosierni, albowiem oni miłosierdzia dostąpią. (8) Błogosławieni czystego serca, albowiem oni Boga oglądać będą. (9) Błogosławieni pokój czyniący, albowiem oni synami Bożymi będą nazwani. (10) Błogosławieni, którzy cierpią prześladowanie z powodu sprawiedliwości, albowiem ich jest Królestwo Niebios. (11) Błogosławieni jesteście, gdy wam złorzeczyć i prześladować was będą i kłamliwie mówić na was wszelkie zło ze względu na mnie! (12) Radujcie i weselcie się, albowiem zapłata wasza obfita jest w niebie; tak bowiem prześladowali proroków, którzy byli przed wami. (13) Wy jesteście solą ziemi; jeśli tedy sól zwietrzeje, czymże ją nasolą? Na nic więcej już się nie przyda, tylko aby była precz wyrzucona i przez ludzi podeptana. (14) Wy jesteście światłością świata; nie może się ukryć miasto położone na górze. (15) Nie zapalają też świecy i nie stawiają jej pod korcem, lecz na świeczniku, i świeci wszystkim, którzy są w domu. (16) Tak niechaj świeci wasza światłość przed ludźmi, aby widzieli wasze dobre uczynki i chwalili Ojca waszego, który jest w niebie." [Mt.5:1n]

    Modlę się za ludzi, polecam ich Bogu. Proszę, by otworzył im oczy na Jego słowa - żeby zaczęli czytać bez odnośników, bez tłumaczeń postronnych i bez pośredników. Bo wtedy najlepiej jest usłyszeć i zrozumieć, co Pan Bóg mówi do nas, czego wymaga. A Słowo Boga ma ogromną moc. Doświadczyłam tego - przewraca życie do góry nogami- na dobre, dokonuje wielkich i dobrych zmian - a najważniejsze- te zmiany są trwałe.

    Mam nadzieję, że takich jak nasza- nie znająca się wzajemnie gromadka jest więcej. To jest właśnie takie Chrystusowe zgromadzenie... To jest właśnie wspólna modlitwa. To jest to, o czym mówił Pan Jezus- to czyńcie na moją pamiątkę - i wcale nie musimy się widzieć. Wystarczy, że w Jego imię modlimy się o to samo i , że to, o co się modlimy jest dobre.
    LIST W BARDZO WAŻNEJ SPRAWIE…
  • @Janusz Górzyński 14:51:22
    Właśnie- przysłowie jest dobre, tylko Pan go nie stosuje. Proszę zwrócić się do Boga, a nie do bałwanów i ich piewców.
    WIDZIEĆ TRÓJCĘ ŚW. cz. 1
  • I wy jescze pytacie dlaczego Polska jest biedna...
    Przestańcie bałwochwalić, to Bóg usłyszy Was, a jeśli nie zrobicie tego, to:


    "(9) I rzekł Pan do mnie: Powstał spisek między mężami Judy i mieszkańcami Jerozolimy. (10) Powrócili do grzechów swoich dawnych przodków, którzy wzbraniali się słuchać moich słów. Poszli i oni za obcymi bogami, by im służyć: Dom Izraela i dom Judy złamały moje przymierze, które zawarłem z ich przodkami. (11) Dlatego tak mówi Pan: Oto sprowadzę na nich nieszczęście, którego nie będą mogli uniknąć; będą do Mnie wołali, ale ich nie wysłucham. (12) Mogą pójść miasta judzkie i mieszkańcy Jerozolimy, by wzywać bogów, którym palili kadzidło; wcale ich jednak nie wysłuchają w czasie ich nieszczęścia. (13) Bo ile masz miast, tyle też bogów, Judo! Ile ma ulic Jerozolima, tyle wznieśliście ołtarzy Hańbie, ołtarzy kadzielnych dla Baala. (14) Ty zaś nie wstawiaj się za tym narodem i nie zanoś za niego błagalnych modłów, bo ich nie wysłucham, gdy będą do Mnie wołać w czasie nieszczęścia. (15) Czego chce oblubienica moja w mym domu? Wypełniłaś swój plan przewrotny. Czy modlitwy i mięso ofiarne mogą odwrócić od ciebie twoje nieszczęście, tak że się kiedyś uradujesz? " [Jer.11:9-15]

    Resztę tego tekstu też polecam. Nie od polityki trzeba w Polsce zacząć. Zacząć trzeba od kategorycznego zaprzestania bałwochwalstwa.
    WIDZIEĆ TRÓJCĘ ŚW. cz. 1
  • @Janusz Górzyński 15:05:53
    Po pierwsze - JEZUS miał prawo do batożenia, wypędzania! Z prostej przyczyny. Jest Bogiem.

    Piotr uciął ucho strażnikowi - a pamięta Pan jak zareagował Pan Jezus na ten fakt? Bo o ile pamiętam,, raczej Piotra nie pogłaskał po głowie i nie pochwalił za to.

    Uczniowie wyraźnie mieli pozwolenia Jezusa na czynienie różnych rzeczy niedostępnych zwykłym wyznawcom. Czynili cuda. Uzdrawiali w Jego imię. Nigdy jednak nie nadużywali tego, co otrzymali od Jezusa, bo to ogromna łaska.

    Proszę zaprzestać szerzenia śmierci i przyzwolenia na śmierć. To nie jest Chrystusowe zachowanie.
    Kara śmierci a etyka katolicka. Część II-ga
  • @Janusz Górzyński 14:53:35
    Głupoty. To nie są żadne argumenty! A to dlatego, że Bogu wolno uczynić potop, wolno uśmiercić ludzi, wolno stosować kary! BOGU!!! To Bóg uczynił! Żeby wstrząsnąć człowiekiem. Ale nie człowiek uczynił potop.

    Niestety : "Krzyż i miecz wyznaczają dzieje Polski"- ks. kard. August Hlond Prymas Polski- i dlatego Polska cierpi. I jak długo tak będzie - cierpieć będzie coraz bardziej. Bo jest Bogu niemiła - właśnie przez to! I jeszcze przez kilka innych spraw.
    Kara śmierci a etyka katolicka. Część II-ga
  • @Janusz Górzyński 11:19:48
    To, co Pan napisał w ślad za "uczonym" duchownym to jakieś nieporozumienie. Przede wszystkim mamy być posłuszni Bogu. A to Bóg sądzi człowieka. Człowiek nie może sądzić człowieka, bo nic o tym drugim nie wie. Nie zna jego myśli, nie zna wnętrza. Odbieranie drugiej osobie życia to mordowanie, a więc sprzeniewierzenie się Bogu. Jakim prawem chce Pan odbierać Bogu prawo do osądzania, karania człowieka i zabierania mu życia?

    A może ten uczony duchowny ma do tego prawo? Jak można stawiać się wyżej Boga?
    Kara śmierci a etyka katolicka. Część II-ga