Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze traszka

  • @AdNovum 19:08:29
    Toż to taka sama służba jak każda inna mająca swoje zadania do wykonania i tyle. A to, że afery są u nas zamiatane pod dywan, każdy średnio kumaty o tym wie. Widocznie to taka nasza specyfika i poczucie humoru.
    Pozdrawiam :))
    O co chodzi?
  • Jeżeli chodzi
    o złoża naszej miedzi sądzę, że nie należałoby przeceniać badań ABW. Przecież w końcu i tak się okaże, że żadnej afery nie było.

    Co do zasobów naszego złota mnie ciekawi tylko bilans polskiego złota wywiezionego z Polski przed II w.św. i zdeponowanego w banku Anglii. Z tych zasobów Anglicy potrącili sobie koszty eksploatacji ich samolotów przez polskich lotników biorących udział w Bitwie o Anglię. Czy coś się jeszcze ostało? Myślę, że nasi "księgowi" nie są zainteresowani dokonaniem bilansu w tym obszarze.
    Pozdrawiam:)
    O co chodzi?
  • @AdNovum 17:10:48
    Jest okazja aby prężyć muskuły, więc jedni wpływają na Bałtyk że swoimi okrętami wojennymi a drudzy pokazują, że się nie boją bo mają Iskandery. A później pozabierają swoje zabawki, bo być może nadarzy się okazja do większej prezentacji i na większych akwenach niż Bałtyk.
    Pozdrawiam:)
    Prawdziwy cel destabilizacji Ukrainy.
  • @LordConqueror 22:20:55
    Francuzi raczej nie przejawiają większego zainteresowania uzbrojeniem własnej armii. Jeszcze w latach 70-tych goszcząc pewnego Polaka urodzonego i mieszkającego we Francji usłyszałam od niego taką opinię o II w.św. że Francuzi nie mieli w zasadzie czym walczyć z Niemcami bo mieli na wyposażeniu jednostrzałowe mauzery. Nie znam się kompletnie na broni, ale tak właśnie zapamiętałam jego wypowiedź.
    A może liczą na to, że jak odpalą wszystkie swoje szampany to będzie taki huk, że nieprzyjaciel zrobi odwrót? Ale Rosjan to z pewnością by nie dotyczyło.
    Pozdrawiam
    Prawdziwy cel destabilizacji Ukrainy.
  • Ciekawa sugestia
    na temat sprytnego zajęcia Krymu jest na linku
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/niemcy-pomogli-rosjanom-zrewolucjonizowac-armie-oburzenie-w-usa/5hcsy

    Wynika z tego, że podobną metodę stosuje się na terenie Donbasu. Ale Rosja nie da się wypchnąć z basenu Morza Czarnego, które w przeciwieństwie do północnych wybrzeży, nie zamarza i to jest w zasadzie jedyne okno na świat we wschodniej części Rosji. Oczywiście nie licząc szybko zamulającego się Bałtyku.

    Z sekwencji ekonomicznej nie należy lekceważyć krajów grupy BRICS, które już niedługo mogą w ogóle zrezygnować z rozliczeń międzynarodowych amerykańskim dolarem przechodząc na chińskiego juana. To dla USA byłby potężny kopniak ekonomiczny gdyż nie byłoby chętnych na kupowanie amerykańskich obligacji. Zresztą Chiny już zaczynają się tych obligacji wyzbywać. A Rosja będąc w grupie BRICS zrobi wszystko aby upadek dolara nastąpił. Nawet zgodzi się na sprzedaż Chinom gazu po cenie niższej niż sprzedaje go Europie.
    Nie sądzę aby USA udało się doprowadzić do konfliktu w Europie Środkowo-Wschodniej po to aby Rosja nie interweniowała na Kaukazie czy Bliskim Wschodzie. Trzeba brać pod uwagę interesy Chin w tym rejonie, którego spokój ma dla Chin duże znaczenie ze względu na strategiczne znaczenie gospodarcze związane z sieciami przesyłowymi surowców energetycznych. I nie sądzę aby USA przeszły obojętnie wobec zdecydowanego chińskiego NIE w tym obszarze.
    Tak mi się przynajmniej wydaje ale być może się mylę.
    Pozdrawiam:)
    Prawdziwy cel destabilizacji Ukrainy.
  • @LordConqueror 23:12:09
    Budowanie wszelkiej infrastruktury to są zadania na lata ale nie pozostaje nic innego nad to, by przynajmniej zachować resztki tego, co jeszcze nie zostało zaprzepaszczone i tę bazę rozbudowywać. Infrastruktura kulturalna jest mozolnie, z wielkim trudem, odbudowywana gdyż nie korzysta z jakichkolwiek oficjalnych grantów. Może się uda. I tak powinno dziać się w każdej innej branży. Innej drogi nie ma.
    Najłatwiej jest zrobić "zadymę" ale zwykle bohaterami zostają ci żywi i to też trzeba mieć na uwadze.
    Amerykańskie wojska będą rozmieszczone w Polsce.
  • @LordConqueror 15:24:30
    Zgadzam się, że niedopuszczalne są wszelkie gwałtowne zmiany. Za plecami wszelkich majdanów zawsze stoi ktoś, kto ma interes w tym by wykorzystać niezadowolenie społeczeństwa. Na Ukrainie ktoś musiał też "dopomagać" w zorganizowaniu buntu, z którego ma zamiar skorzystać. Z takich spontanicznych akcji najmniej korzysta zawsze społeczeństwo. Kto skorzystał chociażby na naszym niekanciastym stole?
    To jest zawsze gra skierowana na osiągnięcie założonych o wiele wcześniej celów. I cele te nie muszą być osiągane od razu, po zakończeniu buntu. Może to być założona np. destabilizacja w regionie, jak chociażby w tych wszystkich państwach arabskich objętych szałem rewolucji. Ma to jeden wymierny skutek: we wszystkich tych państwach panuje nienawiść do USA o czym świadczą przeprowadzane badania. Ale tym, którzy te kwiatowe rewolucje przeprowadzali z pewnością chodziło o zupełnie co innego a antypatiami tego typu się nie przejmują. I to samo dzieje się z Ukrainą a nasi politycy nie mają własnego zdania i są jedynie wykonawcami poleceń.
    Źle by się stało gdybyśmy zafundowali sobie nasz polski majdan. Tu trzeba zacząć od zmiany polityków ale na horyzoncie jakoś osobiście nie widzę żadnego chociażby polskiego pokroju Orbana. W tej chwili sytuację oceniam jako patową.
    Pozdrawiam
    Amerykańskie wojska będą rozmieszczone w Polsce.
  • Jest kilku blogerów
    z dawnych niepoprawnych.pl, którzy nie załapali się na nowych niepoprawnych i szukają swojego miejsca na ziemi. No cóż, że Dixi nie może go znaleźć, nie dziwię się.
    Pozdrawiam :))
    Zły to ptak co własne gniazdo kala.
  • @AdNovum 19:50:01
    Gdzieś czytałam, że w grę wchodzili naukowcy, od których było bardzo trudno wydobyć informację nad nowym opracowaniem jakiegoś projektu technicznego.
    Zresztą, zawsze jak spadał samolot zadawałam sobie pytanie: ciekawe kto nim leciał? Czasami coś wychodziło na jaw.
    Pozdrawiam:)
    Ukraina- niebezpieczne narzędzie globalistów.
  • Dlaczego się opiekują?
    Pewnie dlatego, że im się opłaciło. Opieka z reguły nie jest za darmo.
    Pozdrawiam
    Głos rozsądku z Ameryki
  • do Autora
    Gratuluję realnej oceny sytuacji na Ukrainie opartej o fakty i niewątpliwą wiedzę historyczną. Takie spojrzenie jest konieczne w obliczu medialnego bełkotu dobiegającego z "jedynie słusznych" kierunków.
    Takie niedomówienia jak "trzecia siła" to klasyczny przykład zwalania winy na kogoś innego gdy fundamenty własnej budowli zaczynają się sypać. Dlatego z pewnością nie zostanie powiedziane głośno kto to jest ta trzecia siła.
    Pozdrawiam :)
    Ukraiński koktail.
  • @Kula Lis 62 20:32:25
    I to jest sedno naszej polityki wschodniej w wykonaniu obecnego rządu.
    Pozdrawiam
    Ukraina- coraz bliżej wojny światowej!
  • @AdNovum
    Ile nas do tej pory kosztował Majdan, pewnie się nie dowiemy. Nikt nie przedstawi "rozliczenia". Natomiast ile nas będzie kosztował w przyszłości gdzieś się doczytałam, że MFW będzie udzielał Ukrainie kredytu i na ten kredyt będą składały się różne państwa unijne. Czyli nasza bratnia pomoc będzie przebiegała nie bezpośrednio Ukrainie, lecz za pośrednictwem MFW. A Ukraina spłacając w przyszłości ten kredyt wraz z odsetkami, spłaci go MFW. Nam pozostanie figa z makiem.
    Pozdrawiam :)
    Ukraina- coraz bliżej wojny światowej!
  • @amadeusz2006 21:58:26
    To chwalebne, że odwiedza Pan różne rejony Polski i przedstawia swój punkt widzenia. Obejrzałam materiał promocyjny na podanym adresie i mam obawy, czy Pańska aktywność nie skończy się z chwilą wygrania wyborów samorządowych w Tarnowie. Z pewnością byłoby to stratą w budzeniu świadomości Polaków, co jest niezbędne dla robienia porządków. Nie tylko wiosennych.
    Pozdrawiam
    Kto mieczem wojuje...
  • @amadeusz2006
    Po pierwsze, skoro w GW widzisz nazwiska polskie, to o niczym nie świadczy poza tym, że dana osoba może być tylko polskim obywatelem.
    A po drugie, faktycznie należałoby ruszyć się sprzed komputera. Nie tylko w celach rekreacyjnych. Skoro ubolewasz nad tym, że Polacy tylko biadolą a nic konkretnego nie potrafią u siebie w kraju zrobić dla oczyszczenia atmosfery, to może sam ruszysz dupę sprzed amerykańskiego komputera i poderwiesz do działania tych, co pewnie im się nie chce. Takich naprawdę tu potrzeba. Pokaż, co potrafisz. Nie tylko stukać w klawiaturę. Skoro nie możecie spokojnie patrzeć, co się tu dzieje, to przyjedźcie i weźcie sprawy w swoje ręce.
    Pozdrawiam
    Kto mieczem wojuje...
  • Skoro puszka Pandory
    została otwarta przez Szwajcarów, to może i dobrze. Nie dziwię się, że Bruksela i jej polityczni potakiwacze obawiają się reakcji łańcuchowej. Ostatecznie ludzie widzą, że system ekonomiczny UE po prostu jest niewydolny i sypie się jak ziarno z dziurawego worka. Jeżeli zaś społeczność jakiegoś kraju członkowskiego chce żyć w warunkach przez siebie określonych, to dlaczego tego zabraniać?
    Skoro instytucja referendum jest ponoć świetnym wynalazkiem demokracji, to dlaczego stosować ją tylko do tych opinii, które są korzystne dla UE? I myli się pan Sikorski twierdząc, że w Szwajcarii wygrał populizm. Wygrali po prostu obywatele szwajcarscy pragnący urządzać swój kraj na swoją własną modłę.
    Zaraźliwy przykład ze Szwajcarii
  • @AdNovum 17:21:56
    Co tam kilka zaćmień Słońca, czy Księżyca! O wiele groźniejsze są globalne zaćmienia umysłów. W dodatku niepoliczalne.
    Pozdrawiam:)))
    Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi- oby tylko zakończyły się rywalizacją sportową.
  • @AdNovum 16:12:44
    Znakomite określenie!!!
    Pozdrawiam :)))
    Konferencja prasowa antysyjonistycznych Żydów.
  • @AdNovum 07:15:29
    Ale pewnie nie chciałbyś dostać w głowę pigułą z takiego nietopniejącego śniegu.
    Pozdrawiam :)))
    A teraz zagadka.
  • Targowica...
    Znakomity post!
    1. To, że polski parlament dostosowuje przepisy do przepisów Rady świadczy o tym, że chce jak najszybciej zintegrować się z UE i przerzucić na nią część ewentualnych, niechcianych kłopotów. To świadczy również o słabości rządu. I słabości parlamentu również skoro parlamentarzyści nie zastanawiają się nad czym głosują.

    2. Cechą podejmowanych ustaw w Polsce lub przepisów unijnych jest zawsze jakieś niedoprecyzowanie problemów. Prawdopodobnie po to aby można było zawsze znaleźć furtkę do takiej interpretacji przepisów jaka jest akurat komuś potrzebna. Temu ma służyć bałagan prawny.

    3. Ja też sobie nie wyobrażam możliwości interwencji ukraińskich sił policyjnych w Polsce gdyby Ukraina podpisała akces stowarzyszeniowy z UE. (W ogóle nie sądzę aby Polacy rzucali się w ramiona takim mieszanym patrolom polsko-innym). Może o to chodzi aby wówczas coś sprowokować i później przystąpić do pacyfikacji. Oczywiście Polski.
    Pozdrawiam:)
    Targowica w III RP.