Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze Robik

  • @trojanka 11:05:03
    Dokładnie to samo chciałem powiedzieć.
    Nie jest inscenizacją "atak chemiczny" w Syrii,
    nie jest inscenizacją afera ze Skripalami
    ale jest inscenizacją obrona interesów Rosji przez Putina...
    30 kwietnia 1975 roku zakończyła się wojna w Wietnamie.
  • @Robik 11:36:53
    A jeszcze inni spokojnie trenują wysportowane i mężne ciało:

    http://i66.tinypic.com/rrsc4j.jpg
    E. Gierek: Zrobiłem wszystko, by do bezrobocia nie dopuścić
  • @Stara Baba 11:04:44
    ŚWIĘTA PRAWDA!
    Zastanówmy się przez chwilę; przychodzi nowy "system" i nowi, "uczciwi" ludzie. Wyprzedają majątek za grosze (tak naprawdę majątek jest rozkradany za przyzwoleniem nowych PiS-owskich i PO-owskich "elit" - ich korzenie to: UD, UW, PC, UP, KLD, ZCHN...), wprowadzają "wolny rynek" który powinien dać Polakom rozwój, wzrost poziomu życia itd...
    A co mamy?
    Potworne zubożenie społeczeństwa, rekordowe zadłużenie pastwa, rekordową ilość samobójstw, rekordową ucieczkę obywateli z własnego "wolnego" już państwa, niewystarczalność rolnictwa, olbrzymie rozwarstwienie społeczeństwa: zadłużone, biedne rodziny i kilka procent "pasożytów" o astronomicznych dochodach a na dodatek skłócone państwo ze wszystkimi swoimi sąsiadami.
    Przepraszam, nie ze wszystkimi - utrzymujemy bardzo serdeczne i ciepłe stosunki z bardzo przyjazną nam Ukrainą.
    Na koniec; nasi najlepsi przyjaciele i sojusznicy mają Polskę i Polaków w doopie i żerują w najlepsze na naszym ledwo dyszącym państwie.
    Gdyby ktoś nie zdawał sobie sprawy co oznacza suma 300 mld dolarów jakiej domagają się najlepsi Polscy sojusznicy to podaję:
    "Co oznacza taka kwota? Z czym ją porównać? Otóż dokładnie taką wartość, około jednego biliona złotych, ma obecnie cały majątek skarbu państwa, czyli wszystkie grunty, lasy państwowe, budynki, drogi, koleje, przedsiębiorstwa, wszystko co do Polski należy.
    Gdyby państwo wyzbyło się tego to zostałoby tylko i wyłącznie z długami, także o podobnej wielkości. Jest oczywistym, że w takiej sytuacji nie mogłoby ono dalej funkcjonować i musiałoby zbankrutować i przejść w zarządzanie przez jakieś ciało bezpośrednio reprezentujące interesy wierzycieli, czyli owych organizacji żydowskich." (S. Lewicki -konserwatyzm.pl
    A nasi tchórzliwi przywódcy: prezydent, premier, J. Kaczyński milczą...
    E. Gierek: Zrobiłem wszystko, by do bezrobocia nie dopuścić
  • @zygmuntbialas 18:30:35
    Dzisiejsze łajzy z PiS i PO do pięt nie dorastają Gierkowi.
    Zresztą PiS-owski kurdupel wychwalał swego czasu Gierka licząc na jego poparcie.
    "Kaczyński zaznaczył, że choć jako działacz opozycji demokratycznej był czynnym przeciwnikiem Edwarda Gierka, cenił w nim m.in. to, że "opozycję jakoś tam tolerował, a nie zamykał do więzienia", co - jak mówił - było w komunizmie bardzo rzadkie. Przede wszystkim jednak cenił to, że Gierek "chciał siły Polski".
    Teraz władza PiS-owska zamknęła w więzieniu opozycjonistę Mateusza Piskorskiego.
    Taki mamy postęp...
    E. Gierek: Zrobiłem wszystko, by do bezrobocia nie dopuścić
  • @Zdzich 08:39:43
    "Tygodniowa pensja na bochenek chleba i puszkę łoju z etykietką "Mięso konserwowe". "
    Ty po prostu kłamiesz, a kłamstwo jest grzechem!
    E. Gierek: Zrobiłem wszystko, by do bezrobocia nie dopuścić
  • @staszek kieliszek 04:48:58
    To prawda, że nawet w najbardziej zdegenerowanych czasach znajdziesz wielu młodych i wartościowych ludzi.
    Jednak nie da się zaprzeczyć, że wraz z podbojem Polski w 89 rozpoczęło się świadome i planowe niszczenie moralnego kręgosłupa polskiego społeczeństwa ze szczególnym atakiem na młode pokolenie.
    Właśnie przed tym przestrzegał Polaków wybitny intelektualista katolicki ze Stanów Zjednoczonych Michael Jones.
    To nie jest przypadek, że zaraz na samym początku transformacji, Polska została zalana twardą pornografią.
    Można to zobaczyć tutaj:
    Michael E. Jones w Polsce
    https://www.youtube.com/watch?v=k1mbfMuOkHg
    Fragment z jego książki: LIBIDO DOMINANDI. SEKS JAKO NARZĘDZIE KONTROLI SPOŁECZNEJ
    "Człowiek ma tylu panów, ile przywar, wad i słabości. Sprzyjając im, władza działa na rzecz zniewolenia, które może przyjąć postać kontroli politycznej. Pozostaje jedynie pytanie, czy owo zniewolenie daje się wykorzystywać dla czerpania z niego korzyści finansowych i politycznych, a jeśli tak, w jaki sposób można to osiągnąć. Najlepsza metoda kontrolowania ludzi jest ta, która osiąga swe cele, pozostawiając ich całkowicie nieświadomymi faktu, że podlegają kontroli, a najlepszą drogą do tego jest systematyczna manipulacja ich pożądaniami, albowiem człowiek się z nimi utożsamia. Broniąc ich, broni swojej „wolności”, którą zazwyczaj pojmuje jako nieograniczoną możność zaspokajania własnych pragnień, nie rozumiejąc najczęściej, że niezwykle łatwo jest manipulować nimi z zewnątrz. Manipulacja ta służy dziś mrocznym siłom do udoskonalania systemu finansowego i politycznego nadzoru oraz eksploatacji. Dogłębnie rozumieli to św. Paweł i św. Augustyn, nazywając zjawisko owo „zniewoleniem przez grzech”. Książka ta, opisując spójną konstrukcję światopoglądu opartego na tym zjawisku, wyjaśnia, w jaki sposób wyzwolenie seksualne stało się formą politycznej kontroli."
    E. Gierek: Zrobiłem wszystko, by do bezrobocia nie dopuścić
  • @staszek kieliszek 00:46:44
    Ja pamiętam lata Gierka doskonale.
    To były bardzo dobre czasy i nie dlatego, że byłem wtedy młodszy.
    Przecież za Jaruzelskiego także byłem młody i nie wspominam tamtych czasów z sentymentem.
    Te bryzole z polędwicy i polskie dżinsy dla mnie były łatwo osiągalne.
    Pochodziłem z przeciętnej polskiej rodziny: pracował tylko mój ojciec (miał własny zakład rzemieślniczy).
    Wydaje mi się, że ludzie krytykują lata 70-te przywołując burdel i niedostatek jaki powstał już po obaleniu Gierka.
    Chciażby oskarżając Gierka o olbrzymie zadłużenie bardzo często przedstawia się liczby już po jego obaleniu (tak np. robi S. Michalkiewicz).
    Jestem w stanie sobie nawet wyobrazić, że często ten "burdel" był celowo kreowany z intencją wywoływania niechęci społeczeństwa i pragnienia radykalnych zmian.
    Ta chęć zmian musiała wyjść od dołu i skutkiem tego "ten dół" pomimo już 30 lat "wolności i kapitalizmu" nawet nie zauważa że został oszukany!
    Myślę, że mogłoby się nawet okazać, że ta słynna "zima stulecia" nie była przypadkowym dziełem natury (technologia manipulacji pogodą była już wtedy w rękach "zachodu").
    To prawda, że "staszek kieliszek" dokonał olbrzymiego skoku w poziomie życia wyjeżdżając do Stanów.
    Trzeba jednak pamiętać o realich historycznych: zabory, dwie okrutne i wyniszczające wojny a w tym samym czasie aż do dzisiaj takie Stany zarabiały na wojnach, niszczyły, rabowały i uzależniały od siebie inne narody...
    Dlatego właśnie dzisiaj chociaż Polacy wybrali "zachód" i "wolność" Polska i Polacy znaleźli się na kraju bankructwa i biologicznego wyniszczenia.
    Gdyby nie Solidarność i atak "zachodu" na Polskę to kto wie w jakim stanie byłaby dzisiaj Polska.
    Zgadzam się z niektórymi krytykami tamtego systemu gospodarczego, to oczywiste. Jednak wystarczyło wprowadzić stopniowe i mądre zmiany i dzisiaj bylibyśmy w dużo lepszej sytuacji (jak to zrobiły Chiny chociażby - a my mieliśmy dużo korzystniejszy punkt wyjścia).
    Prawda o tamtych czasach jest bardzo prosta.
    Wtedy Polska się jednak rozwijała a dzisiaj się zwija.
    Jednak największe zniszczenia dokonują się dzisiaj w sferze duchowej (moralnej). Jeśli nie nastąpi jakiś cud to będzie po nas.
    E. Gierek: Zrobiłem wszystko, by do bezrobocia nie dopuścić
  • Golenie do gołej skóry
    Niestety ale roszczenia żydowskie są jak najbardziej realne.
    Podatek wodny również.
    Trwa golenie Polaków do gołej skóry.
    Czy się przebudzą?
    "W tej części świata, opieranie się na jednym jednym egzotycznym i bardzo zamorskim sojuszniku, którego większość obywateli nie wie gdzie leży Polska, jest po prostu śmieszne i świadczy o głębokim kompleksie polskiej klasy politycznej. A brak współpracy z Polonią amerykańską, która mogłaby stanowić silne polskie lobby w Waszyngtonie, to jakieś zupełne kuriozum i amatorszczyzna na miarę Gangu Olsena.
    Kluczem polskiej geopolityki jest Rosja, Niemcy i najbliżsi sąsiedzi. W obecnej sytuacji, mając poprawne stosunki z Rosją czy Białorusią, można by się próbować jakoś ratować, ale postawialiśmy na jedną kartę, więc jak tak dalej pójdzie, to przy szczęku łopat na Łączce, pieśniach Gintrowskiego i Kaczmarskiego oraz płomiennych mowach prezesów, nasz strategiczny partner i przyjaciel ściągnie nam z pewnej części ciała ostatnie gacie."
    Michał Siudak (prawica.net)
    Nie ma żadnych roszczeń żydowskich act 447/1226
  • @Robik 04:24:03
    Wnioski:
    "W tej części świata, opieranie się na jednym jednym egzotycznym i bardzo zamorskim sojuszniku, którego większość obywateli nie wie gdzie leży Polska, jest po prostu śmieszne i świadczy o głębokim kompleksie polskiej klasy politycznej. A brak współpracy z Polonią amerykańską, która mogłaby stanowić silne polskie lobby w Waszyngtonie, to jakieś zupełne kuriozum i amatorszczyzna na miarę Gangu Olsena.
    Kluczem polskiej geopolityki jest Rosja, Niemcy i najbliżsi sąsiedzi. W obecnej sytuacji, mając poprawne stosunki z Rosją czy Białorusią, można by się próbować jakoś ratować, ale postawialiśmy na jedną kartę, więc jak tak dalej pójdzie, to przy szczęku łopat na Łączce, pieśniach Gintrowskiego i Kaczmarskiego oraz płomiennych mowach prezesów, nasz strategiczny partner i przyjaciel ściągnie nam z pewnej części ciała ostatnie gacie."
    M.Siudak (prawica.net)
    Pisowskie mordy zdradzieckie-widziane z USA
  • @Robik 03:32:52
    Ponieważ przeciętny Amerykanin zna się na historii Europy Środkowo–Wschodniej jak świnia na brzoskwiniach, wmówi się mu i reszcie świata zachodniego, że Polacy i Ukraińcy to tacy sami antysemici, którzy słusznie muszą zapłacić za żydowski majątek, a ich polityczne aspiracje zagrażają cywilizowanemu światu.

    "Te sytuację należy rozumieć w kontekście zmian geopolitycznych na świecie i w Europie Środkowo–Wschodniej – moim zdaniem – z nieuchronnym wybudowaniem Nowego Jedwabnego Szlaku. Organizacjom z Wall Strret nie chodzi o jakieś tam kamienice w Warszawie czy Krakowie, bo na nie mogą się połasić jakieś miejscowe łapserdaki, ale o kontrolę nad infrastrukturą, dająca w przyszłości krociowe zyski. Chodzi o to, żeby ta infrastruktura była poza polską (lub ukraińską) kontrolą. (Dokładnie na tym polegała propozycja Stanisława Michalkiewicza i być może to miał na myśli Chodakiewicz) I teraz jakby w nowym świetle widzimy, dlaczego JP Morgan tak sobie Polskę upodobał."
    M.Siudak (prawica.net)
    Pisowskie mordy zdradzieckie-widziane z USA
  • @Oświat 18:58:48
    "ustawa nie odnosi się do mienia pożydowskiego w Polsce, tylko ogólnie pożydowskiego, a ponieważ, Kongres USA to nie ONZ zatem ustawa ma moc prawną jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych i niegdzie indziej"
    Oczywiście nie masz racji.
    Posłuchaj co o tej bandzie PiS-owskiej mówi Sumliński:
    Czy Czaputowicz jest kompletnym idiotą? Upadek Polski?
    https://www.youtube.com/watch?v=4029OBMCJtM
    Odpowiedz sobie, czy USA prowadząc wojnę w Syrii prowadzi ją z naruszeniem prawa czy też nie?
    I co z tego, że USA obrabują nas z naruszeniem prawa?
    Będziesz się z tego powodu lepiej czuł?
    Polska już od 80 roku rabowana jest przez "zachód" z naruszeniem prawa i co? To tylko kolejny etap!
    "Początkowo mówiło się o ok. 65 miliardach dolarów, a obecnie, jak wskazują medialne informacje, może chodzić nawet o 300 mld. dolarów, czyli jeden bilion złotych.
    Co oznacza taka kwota? Z czym ją porównać? Otóż dokładnie taką wartość, około jednego biliona złotych, ma obecnie cały majątek skarbu państwa, czyli wszystkie grunty, lasy państwowe, budynki, drogi, koleje, przedsiębiorstwa, wszystko co do Polski należy.
    Gdyby państwo wyzbyło się tego to zostałoby tylko i wyłącznie z długami, także o podobnej wielkości. Jest oczywistym, że w takiej sytuacji nie mogłoby ono dalej funkcjonować i musiałoby zbankrutować i przejść w zarządzanie przez jakieś ciało bezpośrednio reprezentujące interesy wierzycieli, czyli owych organizacji żydowskich."
    S. Lewicki (konserwatyzm.pl)
    Pisowskie mordy zdradzieckie-widziane z USA
  • @kula Lis 67 12:06:55
    No właśnie, ja po prostu nie chodziłem na głosowanie.
    Taki sam skutek wtedy i dzisiaj.
    -------------------
    Z ostatniego odcinka Ucho Prezesa S3E7

    Kaczyński:
    - Ludzie się wściekną za tę arogancję
    Błaszczak:
    - Jaką arogancję? Ci przed nami to byli aroganccy
    Kaczyński:
    - Ludzie nas za to pogonią
    Błaszczak:
    - Dobra tam... OLAĆ ICH!
    I tak nie mają na kogo głosować.
    Pisowskie mordy zdradzieckie-widziane z USA
  • @kula Lis 67 10:06:00
    Pamiętasz PRL? Mam nadzieję, że tak.
    Czy wtedy głosowałeś? Mam nadzieję, że nie.
    Dzisiaj mamy sytuację podobną do tamtych czasów ale pod pewnym względem jest nawet gorzej.
    Dzisiejsza władza jak nie chce to nie rejestruje partii która jest spoza układu (tak jak z Piskorskim) a pozostałe ugrupowania stwarzają tylko złudzenie wyboru. Jak byśmy nie głosowali, wygrywają ci co mają certyfikat dostępu do żłobu.
    Gdybym już musiał głosować to oddałbym swój głos na "Wolność".
    Ważne żeby nie oddawać swojego głosu na elitę Magdalenkową która rujnuje Polskę już od blisko 30 lat z wiadomym skutkiem.
    Pisowskie mordy zdradzieckie-widziane z USA
  • @kula Lis 67 20:24:35
    "europoseł Czarnecki przestrzegał przed rozpętywaniem histerii i uspokajał, że ustawa ta jest tylko demonstracją polityczną bez żadnych następstw dla Polski. "
    ....i z wielką siłą spokoju wsiadł na rower...

    http://i66.tinypic.com/rrsc4j.jpg
    Pisowskie mordy zdradzieckie-widziane z USA
  • Prez.Trump KOCHA POLSKĘ!
    "Pocieszające jest to, że prezydentem USA jest Donald Trump – osoba bardzo sprzyjająca Polsce. Nawet jeśli podpisze ustawę, jest mało prawdopodobne, żeby USA wystąpiły z roszczeniami wobec Polski."
    Co za kretynizm!
    Jeśli Trump jest "osobą bardzo sprzyjającą Polsce" no to NIE POWINIEN podpisać.
    Jeśli zaś podpisze tę ustawę to Polaków ma w doopie.
    Bezczelna manipulacja „Niezależnej”
  • @lorenco 16:32:32
    Ze strony "Maruchy":
    "Amerykanie przyjęli wrogą Polsce ustawę S.447, która umożliwia im – w majestacie „prawa” – zmusić nasz kraj do płacenia Rzydom potwornych odszkodowań, odbierania nieruchomości, ziemi, lasów itp.

    Jestem gotów mimo to założyć się, że 90% tej kupy gnoju, jaką jest polactwo, nijak nie zmniejszy swej miłości do skurwysynów zza oceanu i wciąż będzie ich uważać za sojuszników i przyjaciół."
    „Odsunąć PiS od władzy”.
  • @Husky 16:08:48
    Analfabetą to jest ty skoro popełniasz błąd w pisowni słowa "sondaż".
    „Odsunąć PiS od władzy”.
  • @Husky 15:16:25
    Chciałem żebyś mi odpowiedział.
    Odpowiedziałeś i dziękuję za szczerość.
    „Odsunąć PiS od władzy”.
  • @Husky 15:08:16
    Wystarczy!
    I niech ten twój "bóg" błogosławi tę Amerykę rabującą moją ojczyznę.
    Tak na marginesie, to ciekawego boga sobie znalazłeś.
    I kraj też ciekawy, żyjący z podoboju i wyzysku innych narodów.
    Myślę, że daleko zajdziesz z tym swoim bogiem.
    Daleko, daleko w ciemny dół...
    No cóż, każdy ma takich bogów na jakich sobie zasługuje.
    „Odsunąć PiS od władzy”.
  • @Husky 15:04:23
    To dowiemy się wreszcie co sądzisz o USA?
    „Odsunąć PiS od władzy”.