Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze Robik

  • @Fischer 09:00:34
    Czyli nie zrozumiałeś i nie chcesz zrozumieć - Twoja wola.
    Po złej stronie stoisz. Jeśli to tylko niewiedza to pół biedy, natomiast jeśli świadomie znalazłeś się po "ciemnej" stronie to nie chciałbym być w Twojej skórze.
    Chemioterapia na cenzurowanym
  • @Fischer 23:25:47
    Nie wiem dlaczego uparłeś się na te geny? Napisałem Ci powyżej żebyś zwrócił uwagę na "epigenetykę". Mam wielką niechęć żeby tracić czas na tę dyskusję ale cóż, chyba nie mam wyjścia. Zacytuję Ci naukową publikację z roku 2014 (względnie świeża i nie pochodzi od "znachorów").
    Wydana przez: American Cancer Society. "Cancer facts and figures 2014".
    Piszą tam: "tylko 5-10% nowotworów ma podłoże GENETYCZNE (!). 10% powodowane jest przez tryb siedzący i brak ruchu, 30% powodowane jest przez palenie, 30-35% powodowane jest przez nadwagę i złą dietę."
    Oczywiście interpretacja tych liczb może być bardziej skomplikowana ale według NAUKOWCÓW (dla Ciebie to ostateczna wyrocznia, chyba?) bardzo mały procent ma podłoże genetyczne.
    Pisałm żebyś raczej zapoznał się z czymś co zwie się EPIGENETYKĄ.
    Tak na marginesie czy wiedziałeś, że wielkie koncerny farmaceutyczne wydają na reklamę ok. 2 razy więcej pieniędzy niż na badania naukowe?
    Wracając do epigenetyki, okazuje się że te geny które dziedziczymy po naszych przodkach nie determinują naszego przeznaczenia tak bardzo fatalistycznie jak to sobie co niektórzy wyobrażali (niektórzy ciągle tak myślą do dzisiaj). Okazuje się, że te nasze "złe" geny żeby się uaktywniły muszą zaistnieć pewne warunki i to te konkretne sygnały są naistotniejsze a nie same geny. Tym właśnie zajmuje się epigenetyka. "The study of the cell signaling that controls expression of genes". W skrócie: epigenetyka rządzi genami!
    Dzisiaj jest bardzo modne zwalanie wszystkiego na geny. Wygląda to raczej śmiesznie kiedy epidemię autyzmu próbuje się wyjaśniać zwalając winę na geny. Tak naprawdę oznacza to w ustach naukowców tylko tyle: " nie wiemy", "dajcie nam większe pieniądze na badania genetyczne a kiedyś MOŻE znajdziemy rozwiązanie", "konserwujemy obecną sytuację".
    Masz rację, że taka sytuacja staje się żerowiskiem dla wielu oszustów.
    To jest zrozumiałe ponieważ w większości przypadków medycyna nie ma nic do zaoferowania. Naczelną zasadą współczesnej medycyny jest leczenie SYMPTOMÓW a nie przyczyn choroby. Czy tego nie zauważyłeś??? Przecież w dzisiejszym świecie (21 wiek!) medycyna nie potrafi wyleczyć prawie żadnej choroby chronicznej. Nastąpił wspaniały postęp w chirurgii, transplantacji i potrafimy ratować życie w sytuacjach krytycznych jak nigdy przed tem ale w leczeniu choćby najprostszych przypadłości skórnych ZERO postępu!
    Pytałeś się o "TANIE METODY LECZENIA NOWOTWORÓW".
    Istnieje ich wiele. Słowo "tanie" chyba w tym wypadku oznacza tańsze od tych które proponuje oficjalna medycyna a które są astronomicznie wysokie. Nie oznacza to, że decydując się na niestandardowe leczenie nastawiamy się wyłącznie na tylko jedną zmianę (przykładowo leczenie witaminą C) ale podchodzimy do choroby w sposób kompleksowy. Nie wiem czy wiesz ale o skuteczności wit. C pisał DWUKROTNY laureat NAGRODY NOBLA (wtedy jeszcze coś ona znaczyła!) L. Pauling a nie żaden szarlatan.
    Podam Ci jeden przykład: jod! Jest taka książka napisana przez kanadyjskiego lekarza Davida Derry MD, PhD (znowu żaden szarlatan tylko lekarz naukowiec!) "Brest Cancer and Iodine". Pisze tam właśnie o tym ile kobiet zostało przez niego wyleczonych przy raku piersi po podaniu im dużych dawek jodu. I wiesz jaka była reakcja świata medycznego? Odebrano mu prawo wykonywania zawodu!!!
    Ty po prostu nie rozumiesz jak działa ten system. Tak jak napisałem wcześniej; dzisiejsza medycyna to jest WIELKI BIZNES. Liczą się pieniądze a nie człowiek. Pacjent wyleczony to klient STRACONY!
    Chemioterapia na cenzurowanym
  • @Fischer 15:00:56
    "Nie wiem skąd masz takie dane."
    Jakie dane?
    Żeby wyleczyć się z raka nie są do tego potrzebne wielkie pieniądze. Przecież bardzo bogaci ludzie, nawet miliarderzy pomimo nieograniczonych możliwości umierali młodo (S. Jobs, ponad 8 miliardów dolarów i umiera w wieku 56 lat!).
    Wydaje się, że nie rozumiesz jak działa cały ten biznes farmaceutyczno-medyczny. W skrócie: on nie jest nastawiony na wyleczenie tylko na leczenie. Pacjent wyleczony to klient stracony! I mylisz się sądząc, że za epidemię raka odpowiedzialne są nasze geny. Proponuję żebyś zapoznał się raczej z epigenetyką.
    Chemioterapia na cenzurowanym
  • @trybeus 12:01:20
    Zapowiada się niezły film:
    zwiastun filmu Patryka Vegi
    https://www.youtube.com/watch?v=Efv1e16vurw&t=42s
    Chemioterapia na cenzurowanym
  • @Fischer 09:42:29
    "Może Faktycznie nie warto leczyć chorych na nowotwory? "
    Znowu nie masz racji.
    Przecież tzw. "chemia" to nie jedyny sposób leczenia nowotworów.
    Chodzi tylko o WOLNOŚĆ wyboru terapii dla pacjenta i wolność w prowadzniu leczenia przez lekarzy.
    W dzisiejszym systemie lekarz który chciałby zaproponować pacjentowi za jego zgodą inną metodę od "standardowej" traci prawo wykonywania zawodu i trafia do więzienia.
    Chemioterapia na cenzurowanym
  • @Fischer 09:42:29
    "Kto nie chce nie musi brać chemioterapii ! "
    To jest nieprawda!
    W bardzo wielu przypadkach dzieci zabierane są rodzicom którzy nie chcą ich poddać takiej terapii.
    Chemioterapia na cenzurowanym
  • Bardzo dobry artykuł!
    Im więcej ludzi będzie znało prawdę o przemyśle żerującym na chorobach tym lepiej.
    Chemioterapia na cenzurowanym
  • @AlexSailor 10:16:36
    I nie ma Pan żadnego problemu z tym, że zrzuca się bombę atomową na bezbronnych ludzi wliczając w to kobiety i dzieci?
    72. rocznica ATOMOWEJ ZBRODNI JANKESÓW
  • @Fischer 00:07:56
    Załóżmy, że podane liczby są prawdziwe (komunizm sowiecki wymordował 100 mln głównie Rosjan). Nie jest to wbrew temu co myślisz niemożliwe.
    Po pierwsze tzw. "komunizm" nie kończy się w roku 1959 i nie zaczyna w 1939! Pamiętasz nawet ta głupiutka aktoreczka powiedziała, że "4 czerwca skończył się w Polsce komunizm"?
    Załóżmy, że chodzi o liczbę 50 mln Rosjan, czy jest to możliwe?
    Jak najbardziej. Najistotniejsze w tym rachunku jest to jaka część ludności jest mordowana. Najcenniejsza z punktu widzenia odtwarzania populacji to ta część która decyduje o przekazaniu życia (kobiety w wieku 14-50 lat w przybliżeniu). Gdyby dzisiaj w Polsce w jakiś tajemniczy sposób wymarło na skutek epidemii 10 mln ludzi powyżej 55 roku życia to nie miałoby to znaczenia (w sensie liczbowym tylko!) na odtwarzanie się populacji.
    72. rocznica ATOMOWEJ ZBRODNI JANKESÓW
  • @AlexSailor 15:54:15
    "Panie, bądź Pan poważny.
    Skoro na wiosnę byli gotowi się poddać, skoro chcieli się poddać nawet bezwarunkowo, to dlaczego nie rozpoczęli nawet rozmów w tej kwestii, no i dlaczego się nie poddali."
    Odpowiedź:
    "MacArthur said that the Japanese would have surrendered months earlier if the US had told them they could keep the emperor, which the US did ultimately allow them to do!!!"
    72. rocznica ATOMOWEJ ZBRODNI JANKESÓW
  • @AlexSailor 15:54:15
    Chociaż wielu amerykańskich generałów uważało zrzucenie tych bomb za zbrodnię wojenną to jednak nie zabraniam Panu mieć w tym względzie innego zdania.
    Ostatni już raz pozwolę sobie na cytat:
    "Few Americans realize that SIX of America's SEVEN FIVE STAR ADMIRALS AND GENERALS (!!!) who earned their fifth star during the war are on record as saying that the atomic bombs were either militarily unnecessary or morally reprehensible or both.
    That list includes Generals Douglas MacArthur, Dwight Eisenhower, and Henry "Hap" Arnold and Admirals William Leahy, Ernest King, and Chester Nimitz. Leahy, who was chief of staff to presidents Roosevelt and Truman, called the atomic bombings violations of "every Christian ethic I have ever heard of and all of the known laws of war."
    72. rocznica ATOMOWEJ ZBRODNI JANKESÓW
  • @AlexSailor 14:30:49
    Nie masz racji pisząc: "Znana jest zaciętość i poświęcenie Japończyków dla cesarza i państwa.
    Czy cesarz poddał by się z akceptacja bezwarunkowej kapitulacji???
    Wątpię czy by samuraje pozwolili."

    Intelligence data, revealed in the 1980s, showed that the contingency plans for a large-scale US invasion (planned for no sooner than November 1, 1945) would have been unnecessary. Japan was working on peace negotiations through its Moscow ambassador as early as April of 1945. Truman knew of these developments because the US had broken the Japanese code years earlier, and all of Japan’s military and diplomatic messages were being intercepted. On July 13, 1945, Foreign Minister Togo said: “Unconditional surrender (giving up all sovereignty, especially deposing the Emperor) is the only obstacle to peace.”
    A large segment of the Japanese cabinet was ready in the spring of 1945 to accept substantially the same terms as those finally agreed on.” In other words, Stimson felt that the US had unnecessarily prolonged the war.
    Shortly after WWII, military analyst Hanson Baldwin wrote:

    “The Japanese, in a military sense, were in a hopeless strategic situation by the time the Potsdam Declaration (insisting on Japan’s unconditional surrender) was made on July 26, 1945.”
    Admiral William Leahy, top military aide to President Truman, said in his war memoirs, I Was There:
    “It is my opinion that the use of this barbarous weapon at Hiroshima and Nagasaki was of no material assistance in our war against Japan. The Japanese were already defeated and ready to surrender because of the effective sea blockade and the successful bombing with conventional weapons. My own feeling is that in being the first to use it, we had adopted an ethical standard common to the barbarians of the Dark Ages.”
    72. rocznica ATOMOWEJ ZBRODNI JANKESÓW
  • Dołączam się do życzeń!
    Szybkiego powrotu do zdrowia.
    Z niecierpliwością czekam na kolejne publikacje.
    Bogusław Jeznach.
  • @Tiamat 03:47:01
    Bardzo dobry artykuł na portalu GAJOWEGO MARUCHY:
    USA. Strażnik pokoju? Obrońca praw człowieka? Historia USA w pigułce.
    https://marucha.wordpress.com/2017/08/06/usa-straznik-pokoju-obronca-praw-czlowieka-historia-usa-w-pigulce/#more-65920
    Co się dzieje w USA - 06.08.2017.
  • To była zbrodnia wojenna!
    Celem tego ataku była ludność cywilna w związku z tym była to zbrodnia wojenna.
    72. rocznica ATOMOWEJ ZBRODNI JANKESÓW
  • @Janusz Górzyński 13:50:16
    Na koniec jeszcze krótki suplement:
    We wrześniu roku 1985 (rok po niby dokonanym poświęceniu) s. Łucja udzieliła wywiadu który został opublikowany na łamach: "Sol de Fatima".
    Fragmenty:
    (mowa o "poświęceniu" z marca 1984 roku)
    strona 84.
    Pytanie do s. Łucji: "Czy więc nie dokonał on tego, o co prosiła Ona w Tuy?
    S. Łucja: "Nie uczestniczyli w tym wszyscy biskupi i NIE WYMIENIONO ROSJI.
    Pytanie: Tak więc poświęcenie nie zostało przeprowadzone w taki sposób, o jaki prosiła Najświętsza Maryja Panna?
    S. Łucja: "Nie".
    Wiek Fatimy: kwestia Rosji i trzech wojen światowych
  • @Janusz Górzyński 17:23:55
    "Nadto zważ na periodyzację, a także na to, że my żyjemy w doczesności a Bóg w wieczności. Warto też o tym pamiętać !"
    Ten argument został już obalony w jednej z wypowiedzi siostry Łucji.
    S. Łucja zadała kiedyś pytanie podczas widzenia (będąc już w klasztorze) dlaczego Bóg nawet bez spełnienia tych warunków nie uczyni pokoju na ziemi? Odpowiedź była taka, że ludzie po poświęceniu ZOBACZĄ (!!!) (zrozumieją), że ten pokój zawdzięczają bezpośrednio Maryji. Czyli, że ta zależność: POŚWIĘCENIE-POKÓJ będzie widoczne dla wszystkich ludzi!!!! Minęły już 33 lata i NIC! Jeśli uważasz, że ten obiecany pokój nastąpi w jakiejś niesprecyzowanej przyszłości i ludzie dostrzegą wtedy tę zależność to w sposób oczywisty jesteś w błędzie. Na koniec tej naszej wymiany zdań dodam jeszcze jeden ciekawy argument; również znany egzorcysta Watykanu Gabriele Amorth (nadzwyczajnie prawa i uczciwa postać) który był organizatorem tego "poświęcenia" z '84 roku i znajdował się kilka kroków od samego papieża mówi w wywiadzie udzielonym radiu "Fatima TV": "Kneeling in front of the statue, he (chodzi o papieża) attempted the consecration, but all around him were politicians who told him, 'You can't name Russia. You can't.' And he asked again, 'Can I name it,' and they said, 'No, no, no."
    Dla pełnego zamknięcia sprawy pozwolę sobie jeszcze na jeden dodatek.
    "22 marca 1984 roku, trzy dni przed ceremonią, s. Łucję odwiedziła jej przyjaciółka Maria Eugenia Pestana. W trakcie odwiedzin zapytała: "Cóż Łucjo, tak więc w niedzielę będzie miało poświęcenie?". S. Łucja odpowiedziała (znając już treść tego aktu): "To poświęcenie nie stanowi przełomu (...) Rosja nie pojawia się w nim jako jedyny obiekt poświęcenia" (br. Francois, "Fatima: Tragedy and Triumph", ss.167-168 Treść tej rozmowy przekazała Maria Pestana następnego dnia w rozmowie telefonicznej ks. Caillon, którinformował o niej br. Michaela w liście z 30 marca 1984).
    Na tym zakończę tę naszą wymianę argumentów. Jeśli dalej uważasz bez żadnych wątpliwości iż to poświęcenie zostało dokonane to masz takie prawo ale Prawdy w tym względzie na da się ukryć i kiedyś będzie ona widoczna dla wszystkich.
    Wiek Fatimy: kwestia Rosji i trzech wojen światowych
  • @Janusz Górzyński 17:23:55
    Prawda jest taka iż kilkakrotnie "podchodzono" do poświęcenia Rosji i s. Łucja zawsze odpowiadała, że MUSI paść słowo Rosja i MUSZĄ w tym akcie być obecni wszyscy biskupi. ŻADEN z tych warunków nie został spełniony - to OCZYWISTE! Można oczywiście założyć dla "świętego spokoju" że to poświęcenie zostało dokonane ale w tym wypadku mamy poważny kłopot ponieważ musimy dojść do oczywistego wniosku iż Maryja nie dotrzymała obietnicy. Od 84 roku nie tylko że nie nastał pokój ale jest coraz gorzej w tym względzie. Również i Rosja się nie nawróciła. Chyba nie będzie Pan próbował zaprzeczać??
    Wiek Fatimy: kwestia Rosji i trzech wojen światowych
  • @Robik 01:47:43
    Warto dodać jeszcze jeden fakt:
    III Tajemnica Fatimska miała być ujawniona nie później niż w roku 1960.
    Kiedy pytano się Łucji skąd ta data padała odpowiedź, że wtedy sytuacja będzie oczywista (coś w tym sensie).
    Z dzisiejszej perspektywy jedyna sensowna odpowiedź to ta, że Niebo próbowało ostrzec przed Soborem. Stąd też taki opór w ujawnieniu III TF która do dziś nie została ujawniona w całości.
    Wiek Fatimy: kwestia Rosji i trzech wojen światowych
  • @Janusz Górzyński 17:23:55
    Jest jeszcze jedna rzecz która przeszła niezauważona przez wszystkich dziennikarzy a która jest bardzo wymowna. Wiemy, że pod byle pretekstem a nawet i bez KK jest atakowany. Jednak po tzw. ujawnieniu III TF w żadnym z liczących się mediów nikt nie próbował nawet wątpić, że oto została ujawniona w całości III Tajemnica w całości.
    Ten brak reakcji i krytyki jest jest bardzo znaczący!!!
    Na dzisiaj wiemy, że Rosja nigdy nie została poświęcona a III TF nigdy nie została opublikowana w całości.
    Wiek Fatimy: kwestia Rosji i trzech wojen światowych