Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze zadziwiony

  • A słyszeliście
    jak Szczerski się jąkał tłumacząc całą sytuację? jeszcze go takiego paplającego nie słyszałem.
    Żydzi rządzą i to "bez dyskusji"
  • następny wiarygodny
    i do tego jedyny....
    Stathis: Parę gorzkich słów, których nikt nie chce usłyszeć
  • @puuuq 15:08:19
    Nie bądź naiwny! Jakie znaczenie ma prawo międzynarodowe , a nawet umowy dwustronne wobec floty amerykańskich lotniskowców, dolarów bankierów żydowskiego pochodzenia i wpływów żydów opierajcych swe wartości cywilizacyjne na tych zawartych w talmudzie. Nie rób z siebie cnotliwej panienki, co to życia jeszcze nie zaznała.
    Nie wiadomo, czy Piskorski nadal siedzi
  • @puuuq 14:18:55
    Nie uważasz, że lojalność powinna obowiązywać w obydwie strony? Też gratuluję dobrego samopoczucia, jeśli uważasz, że USA I Izrael są lojalnymi sojusznikami. A co do Rosji, to pewnie w przeciwieństwie do Ciebie mieszkałem w Rosji przez rok i to w okresie głębokiej komuny. Nikt mnie nie prześladował - zapewniam.
    Poza tym uważam, że propagowanie proamerykańskiej i proizraelskiej polityki w Polsce zakrawa na zdradę stanu. Dlaczego? ponieważ jest to polityka wasala wobec hegemonów z ewidentnym pasożytnictwem tych drugich wobec narodu polskiego. Tylko tyle i aż tyle.
    Nie wiadomo, czy Piskorski nadal siedzi
  • @puuuq 12:54:48
    Ja też sympatyzuję z Rosją przeciwko Usraelowi. Nie jestem rsofilem, ale sympatykiem Rosji, a także swiata wielobiegunowego. Też do gazu ?
    Nie wiadomo, czy Piskorski nadal siedzi
  • @puuuq 12:54:48
    Czyli wszyscy mamy uwielbiać USrael? I tę zgniliznę moralną za nimi postępującą? Małżeństwa homo, seks w przedszkolach, dzieci z dwojga facetów, szykującą się legalizację pedofilii, rozwalanie rodziny itp. sprawy? To jest ten dobry kierunek geopolityczny, a wszystkich inaczej myślących do pierdla? Masz coś z komucha....
    Nie wiadomo, czy Piskorski nadal siedzi
  • Toż to nawet za komuny tak nie było
    ...
    Nie wiadomo, czy Piskorski nadal siedzi
  • @Krzysztof J. Wojtas 11:56:55
    "Jeszcze mogę, trochę się ruszam, ale nie jest to już gra o wszystko."
    Dopadł mnie ten sam problem. Z drugiej strony jeśli nie zrobię tego co sobie zdałem , to umrę niespełniony i nieszczęśliwy. Kwadratura koła....
    Nowy hymn piłkarzy
  • Z drugiej strony tego kija i marchewki
    jest oligarchizacja i prywatyzacja państwa. Szczerze mówiąc nie wiem co lepsze. Z obserwacji jednak wynika, że oligarchizacja jest dla cywilizcaji ludzkiej tragiczniejsza w skutkach, niz racjonalna polityka wspierania rozrodczości i i humanitarnej pomocy najbardziej potrzebującym.
    Na co wydawać własne pieniądze? Rząd Ci podpowie.
  • @Husky 07:55:30
    Ale świetnie w reklamach grają i twarzowe fryzury mają....
    Nowy hymn piłkarzy
  • Jak wywalimy Danielsa i całą wspierającą go kamarylę
    powołamy polski rząd,to może polityka zacznie wspierać polski interes narodowy. Póki co szanse na to znikome.
    Zrozumieć amerykańską politykę…
  • @adevo 13:55:00
    jestem za . A więc hasło na najbliższe wybory. " Nie głosuję na żyda"
    4531: Dlaczego Bogaci Nie mogą się NAŻREĆ?
  • wg. mnie nie istnieje coś takiego jak wolny rynek
    Tzn. może istnieć coś zbliżonego jako okres przejściowy przy zmianach społecznych i systemowych, po czym następuje koncentracja kapitału, rosną molochy gospodarcze i finansowe, które w następnej kolejności przy pomocy zdobytego pieniądza koncentrują w swoich rękach władzę, prywatyzując w ten sposób całe państwa. Następnym krokiem jest zniewolenie ludzi przy pomocy metod najróżniejszych i dobrowolnie i przymusowo by ostatecznie pozbawić ich wolnej woli.
    Wg. mnie tak to wygląda, choć oczywiście mogę się mylić.
    Z pewnością przedsiębiorstwo prywatne jest wydajniejsze od społecznego. Ale czy w życiu tylko o świecidełka chodzi? Może po prostu jest pewien poziom własności po którym powyższe procesy nieuchronnie zachodzą? Trudno uznać je za pozytywne z punktu widzenia normalnego człowieka.
    Społeczna gospodarka rynkowa
  • W Rosji jest to szczególnie widoczne
    bo to wszystko nowobogaccy, a tacy z reguły obnoszą się ze swoimi trofeami. W starych "kapitalistycznych demokracjach"działa to bardziej subtelnie i w większym stopniu przekłada się na władzę światową. A tych najbogatszych, z decydującym wpływem na los ludzkości to już prawie wcale nie widać.
    4531: Dlaczego Bogaci Nie mogą się NAŻREĆ?
  • @AlexSailor 15:27:03
    tym razem mam taką sama opinię.
    Wyrąb Rosji: Zamiast Tajgi - Pieńki!
  • @Oświat 08:23:07
    Było niedawno gdzieś takie opracowanie, które objaśniało jakie sankcje zostały nałożone na Polskę przez zachód , co było bezpośrdnią przyczyną wewnętrznych kłopotów zaopatrzeniowych. Nie wszystko wynikało z bajzlu socjalistycznego, ale także z powodun mocnych i skutecznych sankcji naszych dzisiejszych "przyjaciół". Trochę obiektywizmu w ocenach....
    Wyedukujmy Nikandera
  • @AlexSailor 18:49:24
    Sznowny AlexieSailor. Zgodził bym się z Tobą, gdy nie dwa drobne ale.
    Pierwsze - gdyby "reżimy" Kadafiego i Husajna zostały obalone , a oni sami zabici z powodu braku demokracji w ich krajach i finansowania terroryzmów jak nam to próbowano wmówić. To samo dotyczy prób obalenia Iranu i Syrii.
    Drugie ale - mam wrażenie , że nie znacie panowie siły pieniądza i potęgi władzy z niego wynikającej, a potem niszczącego działania tych czynników na ludzką psychikę. Po prostu pewnie ze zbyt dobrego serca nie jesteście sobie w stanie tego wyobrazić.
    Polecam "Ponerologię Polityczną " A. Łobaczewskiego. Ja osobiście dorzucił bym jeszcze do politycznego podwórka o którym rozprawia Łobaczewski wielki biznes, albowiem mechanizmy w nim panujące są zupełnie podobne.
    Tak więc po prostu nie zgadzam się z Twoją diagnozą AlexieSailor.
    I jeszcze jedna sprawa- te zdradzieckie rządy zdradzają właśnie za pieniądze , a posłuszni są z powodu haków na nich zgromadzonych.
    Jestem poza tym pewien, że gdyby nawet Polska miała chęć uzyskać suwerenność monetarną, to atak finansowy na naszą gospodarkę i jakiś zorganizowany majdan postawił by nas szybko do pionu. Takiego ataku nie wytrzymała Uk, nie wytrzymała Japonia i wiele innych rządów zostało zmienionych z powodu nie podporządkowania się hegemonowi. Czekamy na rozpad tych struktur i być może społeczeństwo polskie wygeneruje wtedy przywódcę potrafiącego przywrócić nam podmiotowość w polityce i gospodarce. Być może . Tymczasem wszystkie główne ministerstwa w Polsce są już chyba we władaniu "we people".
    Wyedukujmy Nikandera
  • @demonkracja 08:36:55
    coś w tym jest. Uważam, że dzisiejsza wydajność przemysłu i rolnictwa pozwala na rozwiązanie problemu emerytalnego, tylko trzeba wytwarzany dochód rozdzielać bardziej z głową. Jesli chodzi o wiek emerytalny , to jest to istotny problem. Ludzie powyżej 65 roku życia nigdy nie dorównają wydajnością ludziom młodym i tym samym nie są w pełni produktywni. Pracodawcy chętnie wysyłają ich na emeryturę, jeśli mają następców.
    Sam widzę po sobie mimo , iż na swoim jestem, że spadek testosteronu związany z wiekiem znacznie ogranicza chęć do walki o cokolwiek. Coraz większą wartością staje się święty spokój, a nie prowadzenie wojen o złotówkę.
    Drugą sprawą jest fakt, że chyba zaczynają przynosić efekty "programy specjalne " obniżania ludzkiego wieku metodą zróżnicowanych inżynierii często zaklasyfikowanych do teorii spiskowych. Faktem jednak jest z jednej strony długość życia często sięgając lat 90 i z drugiek klepsydry 40 i 50 cio latków. Mam wrażenie , że "elity" już znalazły sposób na ograniczenie kosztów emerytalnych.
    Klątwa Bismarcka
  • @programista 13:59:56
    Nie mam na myśli rozdawnictwa, a raczej przeznaczenie tych środków na inwestycje służące interesom gospodarczym państwa. Dotychczasowa praktyka wzmacnia władzę nielicznej grupy nad całymi narodami , pozbawiając ich suwerenności i wolności osobistej. Pieniądz deprawuje , a nieograniczona władza i nieograniczony dostęp do pieniądza czynią z człowieka wręcz zombi. Takie zombi w obecnym systemie będzie miało całkowitą i nieograniczoną władzę nad nami. Nikt sam z siebie takiej władzy sobie nie ograniczy, będzie ona tylko systematycznie zwiększana. Taką ludzie mają naturę....
    Wyedukujmy Nikandera
  • @AlexSailor 13:25:50
    masz rację w wypadku samodzielności politycznej i gospodarczej Polski.
    Jednak jak stwierdził sam Morawiecki - Premier Polski " Polska jest własnością kogoś innego" A kogo jest? Tych co mają pieniądze.
    A kto ma pieniądze? Ci co je tworzą w ten czy inny sposób. A kim są Ci co tworzą? Właśnie bankierzy praktycznie pozostający poza jurysdykcją władz państwowych bo te poprzez zależność od wytwarzanych przez bankierów pieniędzy są całkowicie wobec nich spolegliwi. I kółeczko się zamyka. Na straży ich interesów stoi potęga morska USA także całkowicie w rękach tych co dają na to pieniążki.
    Całkiem pewnie przypadkiem dominuje wśród finansowej bankierskiej elity pewien naród(?) wywodzący się z okolic Morza Kaspijskiego i mający swoje państwo na ziemiach zabranych Palestyńczykom. Idąc dalej tym tropem , możemy trafić do właściciela Polski .Znając nieograniczony apetyt na pieniądze tego narodu i jego wpływ na ustawodawstwo innych państw(dzięki tym pieniądzom) możemy z kolei przypuszczać jaki los czeka nas - Polaków. Niestety nie mamy własnego pieniądza , bo pozbawili nas ich Ci którzy hurtowo produkują go dla prawie całego świata podporządkowując go tym samym swoim celom.
    Jeśli widzisz braki w moim rozumowaniu, to chętnie posłucham.
    Wyedukujmy Nikandera