Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze zadziwiony

  • @Oświat 08:23:07
    Było niedawno gdzieś takie opracowanie, które objaśniało jakie sankcje zostały nałożone na Polskę przez zachód , co było bezpośrdnią przyczyną wewnętrznych kłopotów zaopatrzeniowych. Nie wszystko wynikało z bajzlu socjalistycznego, ale także z powodun mocnych i skutecznych sankcji naszych dzisiejszych "przyjaciół". Trochę obiektywizmu w ocenach....
    Wyedukujmy Nikandera
  • @AlexSailor 18:49:24
    Sznowny AlexieSailor. Zgodził bym się z Tobą, gdy nie dwa drobne ale.
    Pierwsze - gdyby "reżimy" Kadafiego i Husajna zostały obalone , a oni sami zabici z powodu braku demokracji w ich krajach i finansowania terroryzmów jak nam to próbowano wmówić. To samo dotyczy prób obalenia Iranu i Syrii.
    Drugie ale - mam wrażenie , że nie znacie panowie siły pieniądza i potęgi władzy z niego wynikającej, a potem niszczącego działania tych czynników na ludzką psychikę. Po prostu pewnie ze zbyt dobrego serca nie jesteście sobie w stanie tego wyobrazić.
    Polecam "Ponerologię Polityczną " A. Łobaczewskiego. Ja osobiście dorzucił bym jeszcze do politycznego podwórka o którym rozprawia Łobaczewski wielki biznes, albowiem mechanizmy w nim panujące są zupełnie podobne.
    Tak więc po prostu nie zgadzam się z Twoją diagnozą AlexieSailor.
    I jeszcze jedna sprawa- te zdradzieckie rządy zdradzają właśnie za pieniądze , a posłuszni są z powodu haków na nich zgromadzonych.
    Jestem poza tym pewien, że gdyby nawet Polska miała chęć uzyskać suwerenność monetarną, to atak finansowy na naszą gospodarkę i jakiś zorganizowany majdan postawił by nas szybko do pionu. Takiego ataku nie wytrzymała Uk, nie wytrzymała Japonia i wiele innych rządów zostało zmienionych z powodu nie podporządkowania się hegemonowi. Czekamy na rozpad tych struktur i być może społeczeństwo polskie wygeneruje wtedy przywódcę potrafiącego przywrócić nam podmiotowość w polityce i gospodarce. Być może . Tymczasem wszystkie główne ministerstwa w Polsce są już chyba we władaniu "we people".
    Wyedukujmy Nikandera
  • @demonkracja 08:36:55
    coś w tym jest. Uważam, że dzisiejsza wydajność przemysłu i rolnictwa pozwala na rozwiązanie problemu emerytalnego, tylko trzeba wytwarzany dochód rozdzielać bardziej z głową. Jesli chodzi o wiek emerytalny , to jest to istotny problem. Ludzie powyżej 65 roku życia nigdy nie dorównają wydajnością ludziom młodym i tym samym nie są w pełni produktywni. Pracodawcy chętnie wysyłają ich na emeryturę, jeśli mają następców.
    Sam widzę po sobie mimo , iż na swoim jestem, że spadek testosteronu związany z wiekiem znacznie ogranicza chęć do walki o cokolwiek. Coraz większą wartością staje się święty spokój, a nie prowadzenie wojen o złotówkę.
    Drugą sprawą jest fakt, że chyba zaczynają przynosić efekty "programy specjalne " obniżania ludzkiego wieku metodą zróżnicowanych inżynierii często zaklasyfikowanych do teorii spiskowych. Faktem jednak jest z jednej strony długość życia często sięgając lat 90 i z drugiek klepsydry 40 i 50 cio latków. Mam wrażenie , że "elity" już znalazły sposób na ograniczenie kosztów emerytalnych.
    Klątwa Bismarcka
  • @programista 13:59:56
    Nie mam na myśli rozdawnictwa, a raczej przeznaczenie tych środków na inwestycje służące interesom gospodarczym państwa. Dotychczasowa praktyka wzmacnia władzę nielicznej grupy nad całymi narodami , pozbawiając ich suwerenności i wolności osobistej. Pieniądz deprawuje , a nieograniczona władza i nieograniczony dostęp do pieniądza czynią z człowieka wręcz zombi. Takie zombi w obecnym systemie będzie miało całkowitą i nieograniczoną władzę nad nami. Nikt sam z siebie takiej władzy sobie nie ograniczy, będzie ona tylko systematycznie zwiększana. Taką ludzie mają naturę....
    Wyedukujmy Nikandera
  • @AlexSailor 13:25:50
    masz rację w wypadku samodzielności politycznej i gospodarczej Polski.
    Jednak jak stwierdził sam Morawiecki - Premier Polski " Polska jest własnością kogoś innego" A kogo jest? Tych co mają pieniądze.
    A kto ma pieniądze? Ci co je tworzą w ten czy inny sposób. A kim są Ci co tworzą? Właśnie bankierzy praktycznie pozostający poza jurysdykcją władz państwowych bo te poprzez zależność od wytwarzanych przez bankierów pieniędzy są całkowicie wobec nich spolegliwi. I kółeczko się zamyka. Na straży ich interesów stoi potęga morska USA także całkowicie w rękach tych co dają na to pieniążki.
    Całkiem pewnie przypadkiem dominuje wśród finansowej bankierskiej elity pewien naród(?) wywodzący się z okolic Morza Kaspijskiego i mający swoje państwo na ziemiach zabranych Palestyńczykom. Idąc dalej tym tropem , możemy trafić do właściciela Polski .Znając nieograniczony apetyt na pieniądze tego narodu i jego wpływ na ustawodawstwo innych państw(dzięki tym pieniądzom) możemy z kolei przypuszczać jaki los czeka nas - Polaków. Niestety nie mamy własnego pieniądza , bo pozbawili nas ich Ci którzy hurtowo produkują go dla prawie całego świata podporządkowując go tym samym swoim celom.
    Jeśli widzisz braki w moim rozumowaniu, to chętnie posłucham.
    Wyedukujmy Nikandera
  • @Krzysztof J. Wojtas 07:26:44
    Nic z tego. Klamka zapadła już dawno temu, a warunki klimatyczne w tym roku tylko proces ten przyspieszą. Żywność na wsi władzy nie jest potrzebna. Wystarczą nieliczne wielkie kombinaty produkcyjne które łatwo kontrolować. Właściciele takich kombinatów są spolegliwi wobec władzy , bo bardzo dużo mogą stracić.
    W sytuacji klęsk czy to wojennych , czy naturalnych np. OTK łatwo spacyfikują takie jednostki uzyskując kontrolę nad żywnością.. W przypadku milionów rolników jest to prawie niemożliwe.
    Zresztą zarówno w przypadku rolnictwa jak i przemysłu wszystko idzie w myśl założeń pewnego czerwonego barona który już prawie dwa wieki temu stwierdził, że klasa średnia jako rozsadnik systemu nie jest nikomu potrzebna. " We people" potrzebują bowiem tylko łatwo kontrolowalnych milionerów do pilnowania milionów niewolników.
    Nawet z zaćmą na oczach taki proces łatwo zauważyć.
    Swoją drogą taka dyskryminacja polskich rolników w ramach unii (Dopłaty bezpośrednie) jest niedopuszczalna. Potwierdza to kolonialny charakter Polski wobec centrali w Brukseli.
    Dymisja Jurgiela
  • skoro szanowni Panowie Alex. Oświat, Programista, Zdzich
    Tak zawzięcie bronią obecnego systemu pieniężnego na świecie, to przeciwko czemu się burzycie? Przeciwko jakiej władzy? Przeciwko komu?
    Przecież cały system polityczno -gospodarczy świata , cała geopolityka jest praktycznie następstwem sytemu emisji i kreacji pieniądza. Ten który tym steruje praktycznie ma kontrolę poprzez władzę nad pieniądzem nad całą gospodarką i polityką światową. Skoro Wam to odpowiada, to po jakie licho zamęt siejecie? Moim zdaniem w zwykłe bambuko gracie. Bez przekierowania środków wynikających z emisji i kreacji pieniądza w kierunku społeczeństwa zamiast prywatnych bankierów nic w geopolityce się nie zmieni. Właśnie te olbrzymie środki służą nielicznej garstce ludzi do zaciskania nam coraz bardziej obroży na szyi , powoli ale nieubłaganie zmierzając w kierunku całkowitego pozbawienia nas wolnej woli- wartości w akcie stworzenia nam przydzielonej. Tutaj nie potrzeba ani wielkiej inteligencji, ani wielkiej wiedzy , a tylko niewielkiej zdolności logicznego myślenia by taki proces zaobserwować.
    Wyedukujmy Nikandera
  • posłuchałem
    Masz odwagę.....
    Motyl
  • @Oświat 20:04:47
    A wiesz dlaczego? Wyłączając fachowe dywagacje, wszystkie rządy wprowadzające suwerenność monetarną są wysyłane na śmietnik historii przeważnie w tysiącach litrów krwi narodu tej suwerenności chcącego. To dowodzi , że Nikander ma rację, a nie Alex czy tez programista. Sprawa jest oczywista i nie potrzeba podpierać jej wypowiedziami żydowskich bankierów z dalekiej przeszłości na ten temat.
    Wyedukujmy Nikandera
  • @Oświat 20:04:47
    bzdury gadasz....
    Wyedukujmy Nikandera
  • @AlexSailor 19:32:53
    Z perspektywy 65 lat mojego życia stwierdzam , że człowiek w tym pogardzanym dzisiaj socjalizmie, miał dużo więcej podmiotowości niż teraz w praktycznie ukształtowanym już systemie kastowym. Właściwie jest on aktualnie betonowany by było jeszcze lepiej jak jest dla kasty zarządzającej.
    Wyedukujmy Nikandera
  • @AlexSailor 19:27:04
    Kadafi jakoś problem kredytów między innymi mieszkaniowych rozwiązał z korzyścią dla społeczeństwa z pominięciem banksterskich odsetek za co wielcy tego świata skrócili go o głowę. A więc można tyle , że ryzyko jest duże.... Twoja obrona stanu istniejącego nieco zastanawia.
    Wyedukujmy Nikandera
  • jestem ogromnie ciekaw
    czym zagraża panu Rozenkowi Korea Północna, że tak się jej boi.
    W transtlantyckim potrzasku
  • @tańczący z widłami 16:12:28
    niewiele się pomyliłeś...
    Sportowa beczka miodu z łyżeczką politycznego dziegciu
  • @Krzysztof J. Wojtas 10:07:27
    Patrząc na to wszystko stwierdzam , że najszczęśliwsi są CI którym do tego szczęścia wystarczy podupcyć, pojeść i w ciepełku się wyspać.
    I więcej nic ich nie interesuje.
    Jest jeszcze taki blog współgrający z powyższym tekstem i tym co Muki pisze. mistykabb.wordpress.com
    Włosy dęba stają o czym autorka tam opowiada. Dla mnie zrozumiałe są tylko jej słowa, bo sens wywodów jest poza moją percepcją.
    Huna w ST o.8b Reptilianie – Reptoidy, Humanoidalne gady
  • @lorenco 14:12:31
    Przyłączam się do krytyki Talbota. Wg. mnie przekroczył dopuszczalne normy ludzkiego zachowania. Pewnie swe wartości opiera na tych zawartych w talmudzie, skoro mu ludzie je wyznający nie przeszkadzają, a nawet w ich obronie staje. Talbot, Ty i Twoje pisanie dla mnie już nie istnieje....
    Ekspansja rosyjskiej dezinformacji
  • właśnie dzisiaj
    byłem świadkiem jak facet się dziwił , że ludzie nie bali się jechać do Rosji na mistrzostwa....
    Maccarthyzm po polsku
  • Tak na moje oko
    to wszystkie strony sieją fałszywe informacje i o sobie i o przeciwnikach politycznych. Nic w tym nowego. Co najwyżej narzędzia się zmieniają.
    Ekspansja rosyjskiej dezinformacji
  • @Zawisza Niebieski 19:47:51
    Ciekawy ogląd geopolityczny Bartosiaka między innymi związany z lotniskiem CPK
    https://www.youtube.com/watch?v=WHrGmxO1GRk
    Poza tym Braun też interesujące przypuszczenia w tej sprawie przedstawia
    https://www.youtube.com/watch?v=dXCLkLhkkWA
    Witamy w Baranowie, czy żegnamy Baranów
  • @Zawisza Niebieski 19:47:51
    A zdążysz się załapać na te lotniska nim alzheimer Cię dopadnie?
    Witamy w Baranowie, czy żegnamy Baranów