Gorące tematy: Wybory Parlamentarne 2019 Ryszard Opara: „AMEN” Dyżury administratorów RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze CIApy

  • kapit-kaput
    Kapitalizm stanowiony ma swój synonim wyrażony w działaniu jednostki tworzącej w końcu poszczególne grupy kapitałowo/socjalistyczne - skrajny niepohamowany żadną normą etyczną, nieludzki (EGOIZM).
    Macron: kapitalizm oszalał
  • Farsa
    Napisze krótko : Akcja-Reakcja-Rozwiązanie.

    zrób chaos i uporzadkuj syf . Przedstaw się wszem i wobec jako wieli budowniczy cywlizacji (zesputej) a kto i w jaki sposob ją zepsuł to jest nieistotne dla nielogicznych i niespojnych istot. Jest skutek i teraz cos trzeba na to zaradzić.

    Jezeli ktoś potrafi czytać ze zrozumieniem to definicja kapitalizmu z miejsca mówi o stworzeniu systemu nieludzkiego, opartego na zwirzecej hierarchii, psychotycznej władzy, dewastacji, nieludzkich zasadach pozbawionych jakichkolwiek ograniczeń i etyki co w polityce nazywa się kapitalistycznym liberalizmem, podporządkowaniu jednostki celem jej zniszczenia i przejecia nad nią sterów.

    Gdyby kapitalizm nie był socjalistyczny, a realnie demokratyczny i etyczny to nie byłby to zły system. Tylko jezeli głowne filary kapitalizmu człowiek/praca/ziemia/kapitał mają prywatnych włascicieli poprzez roznej masci instytucje typu ONZ/UNESCO czy korporacje RAND/UNILEVER i pomniejsze /TESCO/CARREFOUR/LIDL/BIEDRONKA to "Huston mamy problem daj mopa".

    Jezeli ludzi traktuje się (swiadomie) jak mrówki w wielkim mrowisku albo pszczoły w ulu budujące socjalizm i idee szeroko rozumianego zjednoczenia (masoneria) to nic dziwnego że nastanie chaos w gospodarce zaleznej i opartej na wykorzystywaniu ludzkich popędów i najnizszych instynktów aż do kresu mozliwosci i wyczerpania wszelkich zasobów.


    Oni są dużo mądrzejsi od tego systemu, ktory stworzyli wiec musi być jakiś cel ,jakaś szlachetna idea nam nie do konca znana, (przynajmniej do tej pory) a jak wiemy cel uswieca srodki, choćby po trupach do tego celu.


    Swoją drogą przypomina mi to wystąpienia gomułki i jaruzelskiego, a pozniej Gorbaczowa czy Breżniewa jak to szlachetnie i w pieknych słowach wypowiadali się że pierwotny socjalizm komunistyczny ten sowiecki uległ wypaczeniu i jego szlachetne idee zastapione dzikim oporem opozycji, ktory wymaga innego podejscia i modyfikacji przy duzym wysiłku .

    Putin kontynuuje tą polityke bo on nic nie może innego zrobić , budowa gospodarczej unii Euroazjatyckiej , ktorej jest liderem jasno mówi ze jest tezą do liberalnego socjalizmu eurokołchozu zachodniego. Jest postrzegany jako twardy przywodca dlatego że jest wspolczesną i rosyjską wersją trockistowskiego zachodniego komunizmu. Tego co w USA nazywane jest Deep state.



    Tak było jest i bedzie dopoki, dopoty czlowiek bedzie masą, liczoną w liczbach i przez cięzar samego ciała to znaczy bezmyslnym 2-noznym ssakiem.


    Macron jak i Trump są zbyt głupi na to by powiedzieć cokolwiek od siebie z własnych przemyśleń.

    Jeden może mówic o zboczeniach i odczuciach pożadania do nauczycielki a drugi o stukaniu stu panieniek w krótkim czasie.

    Sami zieją siarką i ogniem i to w nich jest zródło zepsucia jeden bankier drugi deweloper kapitalista bankier, okradajacy system w ten który wierzy plebs i podporzadkowuje siebie pod niego , a nad tym wszystkim doradcy Rotszyldów i spółki, którzy dyktują co jeden i drugi ma gdakać.


    Macrona Rotszyldy przejeły na poczatku 21 wieku, a Trumpa na koniec lat 80 i poczatek 90tych.

    O to cała bajeczka.
    Macron: kapitalizm oszalał
  • plantacja
    Pożadanie dyplomu (papierka) a nie cierpliwe pragnienie osiagniecia realnej wiedzy warunkuje mentalnosc skrajnie materialistyczną .

    Wiedza jest dla kazdego z osobna i umozliwia mu poprzez poznanie i jej interpretacje dokonania wlasciwych wyborow w zyciu tym czasem dyplom jest papierkiem dpuszczajacym przez cenzorów pop. politycznej mas na rynek pracy.

    Zaczynaja sie odtad wszelkiej masci egoistyczne zboczenia i fetysze, przeciez pieniadz, wladza (posiadanie) ,seks, dyplom w gruncie rzeczy tym jest..

    Czyli fundament tego systemu jest zepsuty i wysterowane elementy wielkiej machiny politycznej wraz z nim, Fasada opada i wychodzi na jaw czym jest ten nieludzki swiat.
    Dewianci
  • jak jest...
    Dzien dobry,

    A mnie zastanawia coś zgoła innego, kiedy dokladnie człek z niewykształconego , staje się wykształcony i czy jesli dziadek/babcia oraz rodzice byli prymitywni to czy dziecko 2/3 pokolenie ma uwarunkowania do wyksztalcenia logicznego rozumowania i poprawnej interpretacji. Piszę tu o tym czy istnieje mozliwość realnej madrości.

    Kolejna sprawa to jak nazwać czlowieka wyksztalconego przez narzucony z góry przemocą system edukacji/indoktrynacji , który odbiera mu wszystkie atrybuty intelektu i wolnej woli ,a to stad w dużej mierze, bierze sie logika w postepowaniu.

    Zakazy i nakazy warunkują rozbicie wewnetrznej spojnosci osobowości a stad niedaleka droga to poczucia bezsensu, laicyzmu i nihilizmu.

    Przemysl edukacji bardziej probuje zblizyc/zunifikować na mase do siebie jednostki by móc nimi sterować poprzez sondaże , cyfry, liczby czy jezyk angielski w tej chwili. Nie chodzi nawet o egalitaryzm jako antyteze, ale kapitalistyczno/socjalistyczna instytucja edukacji zwyczajnie upodabnia innych ludzi do siebie w sposob nie do odroznienia mentalnie niczym ISO/DIN czy sowieckie OST-y dla przemysłowej produkcji gospodarczej

    W ten sposób jednostka staje sie produktem magazynowym (HR) i logistycznym dokladnie tak samo jak kazdy inny artykuł w hipermarkecie , z ktorego obliczany jest najwiekszy zysk, a nie jakość/wolnosc poszczegolnego życia. Okreslany prawem popytu i podaży. Jezeli jednostka sie nie czuje bo jej nie ma , a w procesie edukacji/dorastania zakazano jej żyć dla siebie( bez egoizmu) to taka postać straci szybko tożsamość ,a w synergii ze zmianą srodowiska bedzie mięso mielone.

    Ludzie kultury w przepychu cywilizacji masowej to istnie ludzie chaosu , ta kultura jest wymogiem zewnetrznym , a nie wewnetrznym w wiekszosci przypadków. Kultura staję się kultem w tym przypadku na przykład zboczeń, a nie pożadanych u rasy ludzkiej zachowań przyzwoitości trzymających ją w ryzach.

    W USA na przyklad wiemy ze artysci są pod silnym wplywem psychodelicznym osrodka wladzy , umocowanego w Hollywood..


    W Polsce np. Kora to czy Maanam to hipisowskie komuny, z calym szacunkem ale skrzywienie tych ludzi jest widoczne gołym okiem bo raczej życie zupelnie na zewnatrz prowadzi do poczucia pustki i utraty samego siebie..
    Dewianci
  • Ajć mozemy sie nie rozumiec ale wymieniac na poziomie pogladami
    Jedna rzecz to ta że wedlug Jezusa na spotkanie z Ojcem mamy mozliwość tylko i wyłacznie po odejsciu z tego siwata, a nie na tym swiecie, podkreslajac ze na tym swiecie On nie rządzi i celem naszego zycia nie jest ten swiat , ktory jawi się nam czysto fizycznie i materialnie.

    Druga rzecz to że jezeli uznac platona za ojca deomkracji to wlasnie w tej zniewolonej formie ktora ma miejsce obecnie.

    Demokracja bez demokracji to obecny ustroj tego systemu , istnieje ona tylko i wylacznie w formacie iluzji jaskini platonskiej.

    Z Platonem jest jak z Marksem u niektorych , nierozumiejac co czytaja , tylko czytajac, uwazaja że chciał dobrze , ale mu nie wyszło..

    Jeden , drugiemu pomógł w konstrukcji budowy systemu totalitarnego komunistycznego Panstwa.

    Platon o panstwie, a Marks o kapitale.

    Jezeli przyjac ze pisał o demokracji to tylko tej ktora zrodziła liberalizm i neokonserwatyzm , ktore predzej czy pozniej przerodza sie w komunizm. To srodek do celu.
    US Deep State czyli państwo w państwie (i jego geneza)
  • @Berkeley72 12:41:18
    Jestem z Panem bo , gdy tylko przeczytałem o wpływie mysli chrzescijanskiej na Platona to od razu wiedziałem między kim toczy się spór i kto jest zwodzicielem oraz ignorantem.

    Platon , ktory czerpał z mistyki dziś przez dekonstrukcje nazywaną(judeochrzescijanską), kabały i starozytnych wierzeń , "twórca i guru masonerii" przykład dla obecnego i ówczesnego Deep state , wykorzystujący swiadomie swój personalny czas kosztem niewolników uznany za mysliciela chrzescijanstwa i demokracji to co najmniej paradoks, jesli nie choroba.

    Prawdziwy mysliciel idei epoki chrzescijanstwa to Tylko Chrystus i to jego słowa zrodziły chrzescijanstwo oparte na prawdzie i uczciwosci bez zadnego podstepu oraz mistyki. On ani w sobie nie widział Boga ani nie mówił o tym że ktoś może się scalić/poznać z Nim , zawsze podkreslał że jest jego posłańcem i mówi w jego imieniu.

    Calym sensem Chrystusa są sczera, prostolinijna intencja, mysli, słowa i och owoce/dzialania oraz chec pojednania ludzkiego (wspolistnienia)

    Platon nigdzie i nigdy nie opowiadał się jawnie za niedolą ludu i nie dawał wskazówek rozwikłania dziejowego problemu zniewolenia, ktorych wskazówek dawał Chrystus. Jedyna epoka chrzescijanstwa to czas odkąd Jezus głosił swoje Nauki.

    Rzesza Greckich myslicieli i filozofów tamtych czasów pasozytowała na ludzkim ulu niewoli, obzerajac się "miodem" wymyslała wspolczesne idee zarzadzania politycznego na plebsem.

    Platon, który zył 300/400 lat wczesniej miał korzystać z chrzescijanstwa w jaki logiczny sposób??
    US Deep State czyli państwo w państwie (i jego geneza)
  • @Pedant 20:18:19
    To tak jakby powiedzieć ze są dobre i złe pieniadzę.

    Pieniądze uczciwe i nieuczciwe, z calym szacunkiem , ale to bzdura dla ubogich. (pomijam jawną kradzież).

    Kazdy kto chce uczciwie zarobić pieniadze pracując na siebie po prostu nie ma na życie, musi kraść i nic nie robić lub pracować na niego cała "firma" żeby zaczął materialistycznie żyć i mógł skorzystać z materialistycznych"dobrodziejstw" przemyslu, tłumiąc jednostki slabsze ekonomicznie w danej chwili.

    Wstarczy spojrzeć , zapytać , pomysleć czym i w jakim celu oraz dla kogo zostały stworzone pieniadze w obecnej postaci, jesli nie w ogóle.

    Cały dziejowy wątek historyczny prostego ludu sprowadza się do harówy , przepracowania, utraty zdrowia i zycia za cenę pieniadza w przeroznej postaci. Po prostu żeby żyć musiał i musi za to płacić.

    Nie mam w częsci nic do idei pieniadzą, ale nie w tej postaci i ilości.


    Na tym etapie,
    napisanie że są dobre i złe szkoły (zewnetrzne) w tym przypadku jezuickie mija się z celem wypowiedzi, jesli ma być szlachetny.

    Niestety raczej mało kto zrozumie sens moich wpisów.
    Ataki na Mela Gibsona za film o Rothschildach
  • żal mi głupoty
    To nie Rotschlidowie są problemem tylko ludzka głupota i naiwność, której tu i gdzie indziej nie brakuje.

    Rodzina Rotszyld to ziarno prawdy i globalnych powiązań swiatowych sił.
    Ta rodzina jest, była i będzie tarczą dla pewnej silnej organizacji nadrzednej.

    Z rotszyldami i filmem Gibsona , który to jest jednak wypuszczany, ale z wielkim hukiem by zasugerować, że jest on niezależny, a rodzina Rotszyld utraci swoje wpływy przykrywając i dajac możliwość zrobienia kolejnego skoku w dal grupie , którą przysłania ( w kazdym badz razie działa to dokładnie tak samo jak z ideą demokracji) w teorii piękna inicjatywa, a w praktyce zniewalająca jak żadna tyrania i cel zamierzony jest odwrotny do tego, który rozumie plebs.


    Ten, kto nie odróżnia rodziny rotszyld od prawdziwej siły i prawdziwego problemu,ten nie odróznia czasu od godziny na tarczy zegara.
    Ataki na Mela Gibsona za film o Rothschildach
  • dramat
    Nie bardzo rozumiem..

    Jezeli ktokolwiek jest poczytalny to nie napiszę takiego syfu intelektualnego.

    "Swiat czy cywilizacja moze zostać obecnie uratowana jedynie przez Putina albo Xi - ogolnie rzecz ujmując bardzo kolokwialnie dwoch komunistów w nowej odsłonie".

    To jest mało istotne, istotne jest to czy ktoś, kto piszę coś takiego, zdaję sobie sprawę z tego co piszę i jakie to konsekwencje niesie za sobą.

    ponad 1 mld. a może nawet 5 mld pół-ludzi, ktorzy nie potrafia siebie kontrolować i zyją w iluzji własnej głupoty, wszystko co nieistotne dla nich stanowi sens oprocz fundamentu wszystkiego (dla normalnych ludzi) czyli samego zycia i godnego bytu.

    W czasie, gdy putin zajmuję się tym co powinien kazdy myslacy czlowiek cała reszta marnuje sens własnego zycia na głupoty, ktore poprzez panstwowy aparat represji sam putin w czesci podtrzymuje celem politycznej kontroli populacji.


    Krótko - jaki dół taka góra - psychopatyczne są narody, a sodoma i gomora jest potwierdzeniem tego, alegorią z przeszłosci.

    Jeśli dojdzie do wybitnej rozpusty, nie pozostanie kontrolerom nic innego jak nacisnac guzik celem resetu bo nie oplaca się i nie ma jak powstrzymać zarazy, jeśli nie ogniem chyba ze przez dramatyczna dla jednostek aczkolwiek bardziej humanitarną kontrole urodzen pod egidą ONZ.

    Albo ogień albo piekło. Idzie to w takim kierunku że obecnie choć to straszne są dwie formy uratowania jeszcze tego co nie uległo wypaczeniu.

    1) dyktatura

    2) zniszczenie/reset/odbudowa

    - zapetlanie dziejowe i poki czlowiek bedzie zył na tej planecie nigdy sie to nie skonczy dopoty, dopoki garsc gadów politycznie bedzie zarzadzac "masami" ludzkimi.




    Jest taki przelomowy moment w dziejach historii kiedy wszystko na pozór nielogiczne i sprzeczne ze sobą, głębiej staję sie wytlumaczalne i przewidywalne, ze nic nie jest przypadkiem.
    Obraz Zachodu, Europy i III RP w oczach analityków
  • na spokojnie
    Plus za artykuł, ale nie zgodzę się z intepretacją nacjonalizmu i personalizmu.

    Nie uważam że trzeba rozpatrywać i definiować te pojęcia, a w zasadzie odczucia ludzkie z zewnatrz przez filozofów, którzy mają pierwszeństwo abo monopol moralny do wyglaszania swoich tez. Episkopat, Uniwersytety. Ludzki swiat zwierzecej hierarchii.

    po 1. nacjonalizm nie musi wykorzystywac jednostki celem jej podporzadkowania do systemu gospodarczego.
    Nacjonalizm realny to taki w ktorym (swiadoma jednostka) swoją etyczna pracą buduję wspolnote i ewentualnie w pewnych ramach panstwo.

    Jednostka nie może być wychowywana przez (system) bo przestaje być jednostką-człowiekiem i własnie z tą formą nacjonalizmu mielismy i mamy do czynienia.

    Czlowiek jedynie musi byc uczony od małego etyki, moralnosci i swietosci celu , ktory moze zrealizować poprzez ludzką pracę w naturze. I tu wkraczamy na przeszkode w postaci instytyucji finansowych, korporacji i zwiazków europejskich/ polityki itp. bedacymi parasolem ochronnym dla degeneratów spolecznych i "tajnych sił zła".

    Jezeli jednostka lub grupy stworzą nieco inny nurt za pomoca ktorego beda zmieniac otoczenie , ale bedzie on ciagle etyczny i swiadomy moralnego celu to nic nie stoi na przeszkodzie by powstało coś nowego/zmodyfikowanego.

    Edukacja obecna to "kastracja" umysłowa ,tworzenie bezmózgich trybów wielkiej maszyny ekonomicznej , które albo się zespawają albo odpadną.

    pseudonauka serwowana masom, stwarzajaca pozory nauki , a ta która jest zarezerwowana dla papiestwa, uniwersytetów Yale/Oksford/Harward/Stanford i innych tworzy podział , ktory najbardziej widoczny jest w ekonomii w systemie kapitalistycznym.

    Do kierowania sobą lub despotycznie innymi potrzebne są 2 głowne nurty ideologiczne : filozofia i teologia z tego wynikają miedzy innymi socjotechnika i psychologia dla despotów, a te pierwsze dla normalnych ludzi.


    Jezeli mowa o systemie to znaczy że ZAWSZE mamy do czynienia z 3 siła z zewnatrz, ktora steruje procesami ekonomicznymi/kulturowymi/spolecznymi, az w koncu jednostką, czyniac ja bezsilną wobec wielkiej machiny ekonomicznego wyzysku kapitału podlegajaca statystyce.

    Człowiek ma kreować swiat etycznie w wyniku wlasnych przemyslen bedacy odzwiercedleniem jego ludzkich potrzeb.

    Dzis kreacja swiata zdominowana jest przez kapitał wiekich banków betonując ludzi i zamieniajac ich w kapitał identycznie jak ziemie w fabryki lub magazyny celem przynoszenia zachlannym zysków i kontroli w (systemie) , który jest obliczalny przez brak w nim myslacych logicznie jednostek.


    2 sprawa - nie zgadzam się zeby był scisly ziwazek miedzy tym , kto jest przeciwnikiem nacjonalizmu a zwolennikiem personalizmu.

    To znów jakieś statystyki systemowe. Nie widzę problemu żeby być zwolennikiem personalizmu i nacjonalizmu, co w skrocie wyjasnilem wyzej.


    Na koniec dodam że nie bez przyczny co mało kto zauważa źródło tych zepsuć jest w kapitalizmie , który uruchamia i pozwala zgasić najniższe z ludzkich instynktów i pragnień, czyniac jednostke niewolnikiem samego siebie, tworząc petle sprzezania zwrotnego.

    Nie wnikajac teraz w zepsucie kapitalizmu jako takiego przez wielkie globalne instytucje pozbawione tozsamosci jednostek.
    Pułapka personalizmu
  • @Oscar 07:01:05
    Nie bardzo rozumiem.

    Sama w sobie cywilizacja przemysłowa, zwlaszcza w obecnym stopniu jest zbrodnią na człowieku.

    Tu upatrywałbym problem tego o czym Pan piszę.

    Mam nadzieję że rozumiem Pan moje spostrzeżenie o złudnych realizacjach "swoich potrzeb" w gospodarce monetarnej wspartej przemysłem wsród cywilizowanych mas.

    One nie wiedzą co się dzieję i jak to rozumieć bo zostały tej umiejętności pozbawione , za własnym przyzwoleniem.
    Cicha wojna z potrójnym wrogiem, czyli nie tylko Notre Dame
  • tragedia
    Kolejny problem to niski wskaznik urodzeń - ten temat jest duzo bardziej powazny niż się wydaję..

    Pozwole sobie tak w skrócie.

    Bo prawdopodobnie nawet gdyby usunąc globalne instytucje z zarządu głownie krajami rozwinietymi i tak spory odsetek "nowych" Ludzi, miałby problem ze zbudowaniem trwałego, zdrowego i dojrzałego związku partnerskiego..

    Oprocz ekonomii i powiazanych z nią tematów politycznych jest jeszcze kilka kluczowych w tym psychicznych, a nawet tronicznych , uniemożliwiajacych obecnie młodym ludziom wygenerowania miłosnej potrzeby wynikajacej z dojrzalosci do posiadania potomstwa..

    Problem jest tak duży że i tak mamy i bedziemy miec straty w ludziach z tego tytułu, a nawoływanie partii politycznych do kupowania dzieci za 500+ jakoby to byl jedyny i glowny powód niskiego wksaznika urodzeń to niewyobrażalna kpina i hańba dla wartosci zycia ludzkiego.

    To jest obecnie powolny proces do odbudowy powstałego skrzywienia psychicznego spoleczenstw "nowego pokolenia" i przedefiniowania wartosci ludzkiego zycia norm i zasad wspolzycia (aksjologii) do pierwotnych ludzkich znaczen.

    Zeby to uratować potrzebna jest nagła zmiana i stopniowy proces leczenia tak jak w przypadku kazego schorzenia psychicznego czy uzaleznienia, dlatego tu chyba proroctwo się musi wypełnić nim dojdzie do samoistnej zmiany , ktorego nie do konca mimo wszystko rozumiem.

    Jednoczesnie z tym potrzeba jest od nowa nauka umiejetnosci godnego wychowania dzieci ,a nie ich osieracania , dlatego ta cywilizacja jest u schyłku bo straciła wszystko co posiadała , cały fundament , który ja ukszałtował.
    Israel Shamir o masakrze w Christchurch
  • uderzyć w nich trzeźwo i psychologicznie
    On jest kontrolowany mimo wszystko. Błędem jego jest wejscie do frakcji politycznych i przesiąkniecie psychozą społeczną , która w wyniku furii i frustracji doprowadziła do takiej sytuacji.

    Furia i Frustracja nie jest wynikiem jego słabości, ale analizy sytuacji spoleczno-kulturowej i etnicznej, temperatury dodaje fakt zupełnego braku zainteresowania tym tragicznym zdarzeniem przez narody europejskie pochłoniete rynkiem uslug/zysku i wlasnymi problemami , ktore nie istnieją.

    Jego przypadek to sytuacja, na która czekałem od zeszlego roku w wyniku sprowadzenia obcych etnicznie narodów , które były wysterowane do zamachów a następnie uzycia sił tzw. bialej rasy w celu ochrony dorobku i kultury przez globalistów/finansistów.

    Jego niepotrzebne zaangazowanie w psychiczny ruch eko-faszystowski jest bardzo wymowne. Biedny sam nie wie ze jest narzedziem u sterów.

    W taki sposob nic nie zdziała i nic nie usprawiedliwia zabijania mimo wszystko niewinnych ludzi choc gardzę tak rodowitymi europejczykami jak islamistami, ktorzy traktowani jak bydło występują przeciwko sobie samym nawet o tym nie wiedząc. Finalnie i islam i chrzescijanstwo zostaną zniszczone, jedyną religią bedzie satanizm!

    Nie można pomagac globalistom manifestując do ludzi strach i zachecajac do wziecia udzialu w rewolucji, potrzeba tu zjednoczenia islamu i chrzescijanstwa ( ale nie w sensie religijnym tylko ludzkim ponad podziałami religijnymi) w celu walki ze wspolnym wrogiem by we wspolnym interesie oni wrocili skad przybyli, a My obronili Europę. I My i Oni chcemy tego samego, spokoju we własnym domu.

    Najezdzcą nie jest Islam , ale globalne instytucje z ktorych trzeba przestac korzystac, lecz zamachowiec inwestując w Bitconnect nie pomaga marginesowi spolecznemu tylko wzmacnia swoich instruktorów. Ciekawe czy to wlasnie ta platforma posluzyła do wsparcia jego osoby.

    Niestety w wyniku masowego oddania sie korporacjom/instytucjom przy wsparciu technologii 5G po 2020r znow dojdzie do ataku gdyz mroczne sily maja odpowiednio te same narzedzia ktore miały na poczatku XXw by dokonac rewolucji i wojen lecz tym razem mniej bedzie bomb z powietrza a tych z opoznionym zaplonem w postaci skloconych mas ludzkich by co najwyzej na koniec zniszczyc projekt i zbudowac nową cywilizacje.

    Wojny domowe to glowna przyczyna konfliktów w XXIw. i widząc technotroniczny wplyw antykulturowy podzialu miedzy ludzmi, materialny egoizm i urbanizację przypominającą getta, a nie normalne aglomeracje miejskie bedą tragiczne i masowe w skutkach.

    Broń zdobyta przez globalistów w 21wieku to skupione w jednym miejscu masy ludzkie traktowane w filozoficzny sposob – redukcjonizmu scjentycznego.

    Zawsze elita była wrogiem zwyklych ludzi, a nie obcy etnicznie „plebs” – teraz rowniez to widzimy . Zamiast widzieć sam skutek warto spojrzec na przyczynę zarowno niskiego wskaznika urodzen w europie oraz emigracji arabów (przeciez przyczyna jest jedna i ta sama)

    Szczerze mowiąc bardziej logicznym choc rownie niewlasciwym posunieciem byloby dokonac czegos takiego na narodzie europejskim tym razen przez bialego czlowieka w celu zwrocenia uwagi na problem , na ktory narod ten w ogole nie reaguje, a jest zobowiazany i wcale nie musi czekac na walkę, ale po prostu brac czynny udzial w zyciu politycznym a nie tylko pieprzyc farmazony o demokracji i nie dopuscic lub pomóc arabom na ich ziemii we wspolnym interesie.

    Tak jak wspolny interes globalistów to podpalic ląd w afryce by skierowac na odmózdzone zachodnie spoleczenstwa hordy arabów.

    Broń ktorą ma Rosja nie da sie skonstruować w 2 czy 5 lat wiec dlaczego ta nie zareagowała mając tak sprawny wywiad w momencie ataku na Libie w interesie syjonistów , Libie , która była łancuchem dla arabów, a z kolei narody Europejskie nienawidzily „dyktatora” za to ze nie jest demokratą na kontynencie , ktory został podpalony przez Syjon! Syjon, ktory wtloczył im przez propagande taki syf do pustych lbów. Efekt dziś jest jaki jest, ale liczy sie kariera, kaska,biznes, firma – to się płodzi na zachodzie a nie dzieci w podstawowej komorce spolecznej jaką byla instytucja rodziny.

    Widząc socjalistyczny projekt 500+ w kapitalizmie w 3RP/PRL dzieci się dziś kupuje i sprzedaje w niewole pozniej na rynku pracy kapitalistom/globalistom, a nie rodzi,wychowuję i daje wolne zycie.
    Israel Shamir o masakrze w Christchurch
  • wyszło na wierzch
    Fakt , bardzo krótkie to nie jest, ale widać intelekt ynteligentów , gdy tylko nie jest o Putinku, Trumpie i całej bandzie warchołów to nie ma ani jednego rzeczowego komentarza, podczas gdy w calej reszcie wrze prostackimi komentarzami.

    Rosja dobra, USA złe/ Gra dziś FC Barcelona i Juventus.
    Bestie Apokalipsy Sieć śmierci Bestii cz.2
  • @ikulalibal 12:55:08
    Niech sobie mówi, w końcu jest przeciwko marksistom czyli przeciwnikom ludzkosci , a nie po stronie psychopatycznego zła.

    Nie mam nic do tego co mówi i robi - pewnie że chwała mu za to. Ja wyraziłem zdanie o jego osobistych dogmatach w strefach publicznych, a nie że tematyka ktorej się podejmuje jest niewlaściwa.

    Co sie tyczy marksizmu to wszystko w porzadku, ale to nie jest takie płytkie jak ten czlowiek twierdzi!
    Krzysztof Karoń ma rację, ale woła na puszczy.
  • dajcie spokój z pitoleniem
    Szanowny Pan Karoń to niestety zagorzały egoista ( ale jak swiat dlugi i szeroki nie jest sam ) problem tylko, gdy ktos zabiera glos w przestrzeni publicznej bedac egoistą, a to jest zmora wspolczesnosci.

    Gada nieraz z sensem ale to przez "polski" plebs jest on tak odmóżdżony że w obliczu tego swieci.

    Jego propozycje odnosnie Polski , religii, swiatopoglad w tym polityczny... To się nie nadaje do zastosowania dziś, On zyje w 20wieku.

    Gdy ktoś probuje wmówić mi że Polska może istniec jako suwerenny byt panstwowy to albo to polak z Lidla i biedronki, ktory oglada TV albo pacjent Tworek! żadna róznica - wiem o tym.

    Niestety drodzy "Polacy" trzeba się z tym pogodzić i zdac sobie sprawę jakie fundamenty i kto połozył pod istnieje Polski z obecnym prawodawstwem , ustrojelem spoleczno-gospodarczym i ekonomicznym. (politycznym)


    Wszelka walka propolskich grup w nieszczesnym rzadzie w zestawieniu z poziomem Polaków i ich bezbronnoscią w zestawieniu ze swaitowym arsenalem broni, zakonczy się fiaskiem, a to dlatego że bezbronna osaczona Izraelem,Ameryką/Niemcami i Rosją Polska szybko zostanie stlumiona i wykorzystana tak bylo zawsze i obecna sytuacja to skutek takiego dzialania. Trzeba czasem spojrzec na mapę i strefę wplywow politycznych poszczegolnych Panstw by zdac sobie z tego sprawe, że w takiej sytacji Polska musialaby być zazbrojona na Bałtyku, na lądzie w powietrzu pod ziemią i w kosmosie.

    Do tego dochodzą spec sluzby(polskie) EDUKACJA-POLSKA, satelity i potezny wywiad radioelektroniczny, wlasny przemysl urzadzen IT HI-TECH i zabezpieczen systemow operacyjnych Krajowych - wojskowych i cywilnych oraz przede wszystkim wspolnota wlasnego systemu finansowego ze strategiczna sferą bezpieczenstwa Polski.

    Zblokowanie zagranicznych niepożadanych i niewlasciwych z polska kultura i normami przekazów internetowych w tym platform komunikacji Youtube,facebook,google itp.
    Zablokowanie prawie wszystkich zachodnich TV show i programów .

    TV satelitarna, a przeciez POlska nie ma swoich satelitów wiec jakie ma wyjscie.

    Kto na to pozwoli i kto spróbuję??? Rząd swiatowy juz istnieje a tu co niektorzy o jakims panstewku pod Bałtykiem próbują pisać. Czas jebnąć się mocno w czoło!




    To co napisałem w duzym skrocie to na dzien dzisiejszy utopia albo sen na jawie. Dlatego ze zarowno elitarny system finansowy jak i system edukacji w ogole nie powinien istnieć bo tak jak jeden od razu umozliwia przewage nad jednostka tak i drugi przez jej bezposrednie niszczenie to robi.


    Pora albo sie obudzić i zyc wlasnym zyciem poki mozna (jako tako) albo przestac pasozytowac na informacjach, ktore sa warte niewiele i kraść pieniadze z systemu ludziom uczciwie pracujacym!!


    Zaczniecie zyc w prawdzie, a polityka z miejsca sie zakonczy bo nie bedzie miala racji bytu. Poki zyjecie w iluzji nic sie nie zmieni bo to sie nie dzieje na prawde.
    Krzysztof Karoń ma rację, ale woła na puszczy.
  • to nie tak
    Przecież taki był cel i konsekwencja przerostu infrastruktury betonowo-stalowej oraz IT machinacji finansowych. Wystarczy tylko sobie pomyśleć co stopniowo dzieję się z ludzkim umysłem pod wpływem takiej perfidnej sztuczności.

    Tak działa technologia na ludzkie umysly, niedostosowane do tempa zmian i przyswajania tej wiedzy.

    Proszę osobiście znaleźć procent informatyków , którzy są ludzmi. Jest drastycznie niewielki.

    Oni po prostu tracą wszelkie instynkty samozachowowawcze,rozum,logikę , cechy ludzkie stając się klaunami i błaznami.

    Jak system i Kraj , który okrada cały swiat może stworzyć normalnych ludzi..


    Pretendentów do swiatowej polityki może i jest duzo ale tylko nieliczni się do niej załapią, cała reszta ma być agresywnymi zwierzakami , ktorym trzeba dyktować za dolary co maja mowic i robić az do ich smierci. To szczeble drabiny władzy.

    Gdyby ten przerosniety aparat polityczny w USA w tym urzednicy wiedzieli co maja robic i jak myślec to byliby zagrozeniem dla "demokracji" bo zadne NGO,banki,organizacje,media i kapitalistyczny a teraz technologiczny przemysł nie rujnowałby ich gospodarki, ktora w tej chwili sami przeciez niszcza.


    P.S - w Rosji to myślicie ze jest inaczej?? tam po prostu nie jest to rozrośniete do niebotycznych rozmiarów. Gdyby w Rosji był tak spasiony aparat polityczny to tak samo zeżarliby ją od środka.
    Wybitne postacie Zachodu i co się po nich można spodziewać
  • @Husky 11:25:10
    Pomyśl nastepny raz zanim coś napiszesz bez sensu.

    Nie nazywam korsarza bo go nie znam , okreslam czlowieka , ktory kandyduje na urząd prezydenta, a już szczegolnie Gdańska.

    Jak nie ma co robić to niech weźmie się za robotę a nie za pasożytowanie i huligaństwo.
    Coś spolecznego na przykład sprzątanie ulic miasta Gdańsk , dużo szlachetniejsza to posada niżeli Prezydent!


    To On sam siebie nazywa, czyniąc to co czyni..

    Nich się zajmie życiem facet , a nie głupotami i iluzją.


    Natomiast mnie, a w zasadzie mój awatar/nick nazywaj jak chcesz i tak mnie nie znasz wiec jakie to ma dla kogokolwiek znaczenie..
    KANDYDACI NA PREZYDENTA SPOTKALI SIĘ W GDAŃSKU PRZY DWORCU
  • listek spadł z drzewa
    Łał, ekstra smietnik!

    Moze lepiej byłoby napisać dwóch błaznów spotkało się w gdansku przy dworcu.
    KANDYDACI NA PREZYDENTA SPOTKALI SIĘ W GDAŃSKU PRZY DWORCU
  • @dr nowopolski 14:12:44
    Doprawdy infantylne? a może infantylne jest zadroszczenie małym krajowym prezesikom złodziejaszkom, podczas gdy świat płonie?


    To co Pan napisał to bez sensu, niech Pan czasu nie traci na klawiaturę w takim kontekscie i lepiej go wykorzysta, a gdy nie rozumie mego przesłania to zapyta co autor miał na myśli a nie snuje wnioski o prymitywnej zazdrosci .

    Tym bardziej że to była symboliczna przenosna zepsucia struktur spolecznych oddolnie, ktore wplywaja na ekonomie Kraju i gospodarkę jak i kulture, ktora jest w gestii globalizatorów.


    Nigdzie nie napisałem, że znajomość spraw globalnych jest nieistotna wiec znów Pan podklada swoje rece na moją klawiature.
    Na zachodzie spadają maski