Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze javox

  • @Tiamat 20:01:42
    "Ja sie zupelnie zgadzam.
    Na swiecie dzieja sie rzeczy... wazniejsze od Palestyny."
    ---------
    Nie, nie, ja zupełnie nie chciałem powiedzieć, że coś jest ważniejsze od Palestyny... Tragedii ludzkich i cierpienia nie można porównywać, nie należy stosować tutaj gradacji. Truizm, ale dokładnie tak samo cierpią dzieci w Donbasie, Syrii czy Palestynie.
    Ja chciałem powiedzieć tylko to, że temat Palestyny został z premedytacją stłumiony, wyciszony i znikł. Jego nie ma! Przynajmniej w Polsce go nie ma. Nie istnieje ani w mediach ani w rozmowach międzyludzkich.
    Przyczyna? - media. Wiadomo czyje media.

    Pozdrawiam
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @zygmuntbialas 18:16:20
    "Ono [społeczeństwo] czuje - moim zdaniem - co w trawie piszczy i nie buntuje się(...)"
    -Ma Pan zapewne na myśli tą tak zwaną mądrość ludową, hmm.., to jest Pan optymistą albo szczęściarzem, który ma wokół siebie samych mądrych ludzi, którzy powyrzucali telewizory :) A ja optymistą jestem wszędzie, tylko nie tu!
    Socjotechnika jest już na takim poziomie, że przeciętny człowiek, który - to ważne! - przesiaduje regularnie przed telewizorem po kilka godzin dziennie nie ma najmniejszych szans by mieć jakiekolwiek własne zdanie w dowolnym temacie.
    I ja to widzę i słyszę wszędzie wokół siebie, i już nawet z nikim nie chcę wchodzić na jakikolwiek bardziej drażliwy temat gdyż mam wrażenie, że z telewizorem rozmawiam :)

    "W którym kierunku to pójdzie, nie wiem, czy może raczej nie chcę o tym pisać."
    I ja wolałbym głośno nie artykułować swoich przeczuć w tym względzie. To nie wygląda ani dobrze, ani obiecująco.

    Co do Palestyny. Ja swój wywód opierałem o to co dzieje się w Polsce, a tu tematu Palestyny po prostu nie ma. Wiadomo dlaczego i z czyjego poruczenia. Myślę, że Pan to przyzna.

    Serdeczności
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • @Tiamat 06:04:44
    Są Pani artykuły i komentarze, z którymi zgadzam się w pełni - i to od pierwszego do ostatniego zdania :), tym razem jednak jest inaczej.
    Uważam, że to poniższe Pani zdanie jest nieprawdziwe:

    "Zdaje sie, ze te wszystkie awantury maja odwrocic uwage od tego co sie dzieje w Palestynie."

    Moim zdaniem, te zamachy nie mają nic wspólnego z Palestyną, gdyż tak naprawdę KTÓŻ O NIEJ WIE? Kto zastanawia się nad jej losem? Kogo ona obchodzi?

    Ludzie mówią o tym, żyją tym i zastanawiają się nad tym, co im zostanie podane w mainstreamowych mediach do strawienia. A w tych mediach o Palestynie jest CISZA! To temat tabu!

    Nie ma zatem potrzeby odwracać uwagę od czegoś, co de facto nie istnieje.
    Pozdrawiam Panią.
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • Ode mnie jak zwykle *5
    Witam Panie Zygmuncie, ja zwyczajowo już zgadzam się z Panem :)

    Gdy do podawanych w mas mediach informacji podchodzi się z pewną rezerwą, a nie przyjmuje się ich jedynie emocjonalnie, to wszystkie te "zamachy" śmierdzą na kilometr powtarzającymi się scenariuszami i wręcz amatorszczyzną wykonania, przez tych niby terrorystów.

    Niedługo po zamachu/zamachach(?) przeglądałem polskie internetowe portale, a w nich również ten sam powtarzający się scenariusz: zdjęcia w krwawo czerwonych ramkach i lament dyżurnego dziennikarza, a pod spodem w komentarzach.., aż czarno od gróźb i wymyślnych tortur jakich nasz miłujący pokój, chrześcijański naród nie szczędziłby WSZYSTKIM ISLAMISTOM, gdybyśmy ich w kraju mieli.

    I również jak zwykle, żadnych refleksji czy próby samodzielnego myślenia... Bardzo to przykre, bo odnoszę wrażenie, że przynajmniej jeden z celi tych zamachów został osiągnięty. Społeczeństwo przez zastraszenie stało się zupą, którą można dowolnie sterować manipulować, wprowadzać dowody bio -coś tam, chipować czy okradać z wszelkich dóbr.
    Pozdrawiam
    Zamach w Barcelonie - 17.08.2017.
  • *5
    Średnia ocena: 1.9 (10 głosów)
    ?????
    Cóż to się dzieje?

    A ode mnie, już tradycyjnie *5 :)
    Pozdrawiam
    Co się dzieje w Europie - 19.07.2017.
  • @Rzeczpospolita 23:58:24
    Ja nie chcę tu, wobec Pana występować jako advocatus (kto wie, diaboli?) Olszańskiego, ani to mój brat, ni swat, za mało również wiem na temat jego i jego otoczenia by mieć stuprocentową pewność taką czy siaką. Mogę mówić wyłącznie o moich wrażeniach, a te są generalnie mówiąc pozytywne. Pozytywne pomimo jego potknięć, np. na temacie uchodźców (a może tego się od niego oczekuje? czy ta wrogość do obcej nacji nie jest aby cechą programową narodowców?) czy też wątpliwości, nawet natury takiej, jakie Pan wysuwa.

    Moim zdaniem pozytywy z jego działalności znacznie, znacznie przewyższają negatywy. Są przeciwwagą dla bardzo groźnej bo z pozoru patriotycznej propagandy pisowskiej czy też głównych ścieków mainstreamowych. Dają szansę młodym, zwłaszcza młodym na inne spojrzenie na naszą polityczną rzeczywistość.

    Pisze Pan:
    "Skuteczna manipulacja polega na tym, że nie łatwo ją rozpoznać."

    --Tak się składa, że cośkolwiek wiem na temat technik manipulacji.

    „Poza tym, czy kiedykolwiek Olszański wskazał na żydowską V kolumnę, która przejęła władzę w IIIRP, czy kiedykolwiek wskazał na współpracę Żydów i Kościoła przy obalania PRL?”

    --Odnoszę wrażenie, że tak, chociaż byłoby mi w tej chwili trudno wskazać jakiekolwiek linki. Wskazywał także na tą rolę w powstawaniu ZSRR, NKWD, mordów, np. katyńskiego etc. – to pamiętam doskonale. Pamiętam również, że ilekroć zaczynał jednoznacznie mówić na te tematy zostawał przez stojącego przy kamerze (właściciela kanału?) upominany, że „za mowę nienawiści” kanał może zostać zablokowany i że wobec tego lepiej zejść z tematu w bezpieczniejsze rewiry..

    A co do PRL, mało kto go nie potępia w czambuł, mało kto nie pluje na „komunę”! I tu Olszański należy do chlubnych wyjątków – on tego nie robi, a wręcz przeciwnie, znajduje pozytywy.

    „I rzecz równie ważna, żaden z tzw. niezależnych ruchów opozycyjnych nie posiada politycznego programu opartego na analizie politycznej sytuacji Polski.”

    --A nad tym to wypada nam tylko ubolewać lecz taka rzetelna analiza polityczna wymaga, moim zdaniem sztabu ludzi. Tego nie można zrobić pomiędzy kręceniem filmików i aktywnym uczestnictwem w wydarzeniach politycznych i kulturalnych w kraju.
    Pozdrawiam
    Test: czy łatwo ulegamy manipulacji?
  • AUTOR
    Bardzo dobry tekst, bardzo dobrze (z zębem i erudycją) napisany i co ważne - AKTUALNY! - unaocznia nam bowiem starą prawdę, która często nam umyka: Historia kołem się toczy i to, co się wydarza obecnie jest jedynie "powtórką z rozrywki". Jest to kolejny atak karteli i banksterów na naszą wolność, życie i mienie.
    Ode mnie 5*
    Pozdrawiam i zachęcam do dalszego pisania :)
    Czy Hitler był wariatem, czy Ziemkiewicz kłamcą?
  • @Rzeczpospolita 12:47:04
    "Olszański (w pierwszym film o wizycie Trumpa) jako naszych wrogów wskazuje muzułmanów"
    --W tym miejscu zgoda, Olszański popełnia błąd. Proszę jednak obejrzeć/posłuchać, jak traktuje tematy, np: Syrii, Krymu, Azowa, Poroszenki, Wołynia, Trumpa, Magdalenki etc, etc? Jestem przekonany, że podobnie jak Pan. Więc?
    Jedna wtopa ma decydować o zadaniowości?
    Czy istnieje ktośkolwiek na świecie z kim można się zgadzać w 100%?
    Pozdrawiam
    Test: czy łatwo ulegamy manipulacji?
  • @zygmuntbialas 19:57:18
    Moje sformułowanie "lewa noga" jak widzę nie było najszczęśliwsze, gdyż zapewne zbyt mocno kojarzy się z Wałęsowską "lewą nogą".
    A mnie chodziło o coś zupełnie innego niż jemu, a mianowicie o inną opcję polityczną i inne spojrzenie na rzeczywistość niż rządzącego obecnie PiS (a tak naprawdę POPiS) który ma się za prawicowy. O przeciwstawienie się niebezpiecznemu, nienormalnemu, szkodliwemu politycznie i gospodarczo związkowi z USA, a co zatem idzie i z banderowską Ukrainą, co jest wycelowane w Rosję i może kosztować nas cenę najwyższą.
    A więc, tak tak - o normalność właśnie, O zwykły zdrowy rozsądek :)
    Test: czy łatwo ulegamy manipulacji?
  • Autor i @zygmuntbialas 13:47:47
    I ja zakładam dobrą, uczciwa robotę Olszańskiego/Jabłonowskiego.

    Nam wyraźnie brak jest "lewej nogi", kogoś kto w zalewie szaleńczej, rusofobicznej propagandy potrafiłby powiedzieć wprost o potrzebie współpracy z Rosją, zwłaszcza od czasu zamknięcia Mateusza Piskorskiego z partii Zmiana i Olszański świetnie tą lukę wypełnia.
    Pozdrawiam obu Panów
    Test: czy łatwo ulegamy manipulacji?
  • Autor
    Czy koniecznie trzeba dawać info poprzez pejsbuka?
    Pozdrawiam
    Atak terrorystyczny w Piotrkowie Tryb.
  • Autor 5*
    "to, co nazywa się „antykomunizmem”, „dekomunizacją” czy choćby nie-komunizmem – jest i będzie o wiele szkodliwsze, niż którykolwiek z negatywnych aspektów końcówki PRL."
    Bardzo słusznie ten fragment został wytłuszczony - ode mnie 5*

    A ja, gdy się zorientowałem ku czemu zmierza (po spotkaniu z Wałęsą na którym stwierdził, że pierwszy milion należy ukraść, bo winni i tak nigdy nie będą sądzeni) rzuciłem im legitymację Solidarności pod nogi.
    Antykomunizm, dekomunizacja, demokratyzacja, wolność etc, etc to tylko eufemizmy i zasłona dymna grabieży majątku narodowego przez wąską grupkę cwaniaków. I jak się okazuje nie tylko w Polsce. Na Ukrainie oraz wszędzie tam, gdzie były "kolorowe rewolucje" jest obecnie podobnie.
    Pozdrawiam
    Heil komuna!
  • @Jasiek 03:27:45
    "Jakie 100%? ;-( "
    -No tak, no tak... :)

    Wyjątek (chwalebny!) potwierdza jedynie regułę.
    A regułą jest, że (niemal)wszyscy od morza do Tatr grzmią aby wykończyć ciapatych i polewać świńską krwią, chociaż wielu, bardzo wielu z krzykaczy w życiu "ciapatego" na oczy nie widziało!
    Takież to moralnie zdrowe i oparte na wierze chrześcijańskiej społeczeństwo mamy.
    Pozdrawiam i
    Trzym się również ;)
    Co się dzieje na świecie - 05.06.2017.
  • Autor 5*
    Kolejny raz w pełni podzielam Pana zdanie:
    "Polityka islamofobii zatacza coraz szersze kręgi i przenika do codziennego życia"

    A w Londynie mamy kolejny zamach terrorystyczny, którego autorami są.., no oczywiście islamiści, którzy oczywiście i tym razem zostali na miejscu zastrzeleni. I to ponoć wszyscy trzej.

    Reakcja w mediach i w blogierskich komentarzach na ten "terrorystyczny zamach" zadziwiająco, 100% zgodna:
    WYKOŃCZYĆ WSZYSTKICH CIAPATYCH!
    ZAKAZAĆ ZBRODNICZEGO ISLAMU!
    etc, etc.

    Czyli, jak wynika z powyższego ci ciapaci islamiści, którzy dokonali zamachu strzelili nie tylko sobie w kolano ale także i wszystkim swoim ziomkom i braciom w wierze.

    Czy tak się robi zamachy aby samemu zginąć i wszystkim swoim zaszkodzić???
    Tak działać mogliby jedynie islamiści skończeni idioci, albo..? No właśnie.
    Pozdrawiam
    Co się dzieje na świecie - 03.06.2017.
  • Autor, nazwa Zielona Rewolucja to manipulacja!
    Przede wszystkim chciałbym zwrócić uwagę na błędną w kontekście Monsanto, chemizacji czy GMO nazwę - Zielona Rewolucja!

    Zielona Rewolucja, to czystość, ekologia = ZDROWIE

    Tak powszechnie rozumiemy słowo ZIELONA oczywiście wraz ze zbitką słów, takich jak rewolucja, uprawa, plantacje etc, etc.
    Najprostszym odniesieniem do słowa ZIELONA jest Greenpeace.
    A Greenpeace to - przypomnę, niezależna międzynarodowa organizacja pozarządowa, działająca na rzecz OCHRONY ŚRODOWISKA NATURALNEGO.
    Niestety, Zielona Rewolucja w sposób nie budzący sporów NARUSZA ŚRODOWISKO NATURALNE?

    Zgoła niewinna i ekologiczna w swym znaczeniu nazwa Zielona Rewolucja jest moim zdaniem wymyślona, bo ma przykrywać chemizację i GMO oraz, a może przede wszystkim - przyciągać nieuświadomionych, naiwnych rolników/ogrodników do tej koncepcji, i jest to w moim rozumieniu nic innego jak MANIPULACJA.

    Nie zatrudnił się pan przypadkiem w Monsanto czy jej pokrewnej korporacji? Takie usilne (po wielokroć) promowanie nam tutaj GMO pod przykrywką "Zielonej Rewolucji" jest dla mnie mocno podejrzane.
    Pozdrawiam
    Ta inna rewolucja…
  • Chleb nie nadaje się do jedzenia
    Dla mnie najprostszym, takim "z mojego podwórka", bezpośrednio i na co dzień mnie dotykającym przykładem szkodliwości zmian genetycznych w żywności jest chleb.
    Tak, tak - nasz chleb powszedni. Otóż ten chleb, panie Bogusławie na skutek zmian genetycznych wprowadzonych w zbożu, jest tak bardzo szkodliwy, że praktycznie nie nadaje się już do jedzenia!
    Doszło do tego, że przestrzegają przed nim (przed chlebem! - mój Boże...) dietetycy i ludzie zajmujący się holistycznym zdrowiem człowieka. Już tysiące, a może nawet setki tysięcy osób przestało jeść w Polsce chleb. W tym ja.

    Od jakiegoś czasu cierpiałem na swoistą bolesną puchliznę brzuszną - chociaż się nie przejadam i generalnie mam w miarę szczupłą budowę ciała, z niewielką jedynie nadwagą. A doszło do tego, że nawet wypita szklanka wody powodowała bolesne wzdęcie brzucha i ból. Znajomy podpowiedział mi bym odstawił chleb, wszelkie pieczywo, tak jak zrobiła to jego rodzina. Posłuchałem i ...podziałało! Wszystko wraca do normy, a byłem wręcz kaleką, były chwile że nawet schylić się nie mogłem, nie było mowy o zawiązaniu butów.

    To co mówię bardzo łatwo sprawdzić. Proszę wrzucić kromkę chleba do wody, chleb powinien się rozpuścić. Jeżdżąc onegdaj na ryby nęciłem je między innymi rozpuszczonym chlebem. W tym celu koniecznie musiałem brać ze sobą wiaderko, gdyż wrzucony swobodnie na wodę chleb już po kilku, góra kilkunastu minutach tak się rozpuszczał, że nie dawało się go rękoma wyłowić. Przepływał, uciekał, prześlizgiwał się pomiędzy palcami.
    Ten obecny się nie rozpuszcza!
    Gdy wrzucam go do mojego stawu rybnego, to gdy zaplącze się gdzieś przy brzegu i nie zjedzą go ryby, to nawet po trzech-czterech dniach, bywało, że i po tygodniu wyciągam go z wody praktycznie w stanie niezmienionym. Jest nasączony wodą ale twardy(!) i zwarty. Bez problemu wyciągam go z wody w całości i nawet powtórne rzucenie go na wodę nie powoduje jego rozpadu.
    I tak jest w naszym układzie trawiennym. Nierozpuszczalny, zmodyfikowany gluten przykleja się do ścianek jelit, tworząc coraz to grubszą warstwę złogów, która w kontakcie z innym pokarmem i wodą puchnie, i sprawia ból.
    Pozdrawiam
    GMO i Zielona Rewolucja
  • STOP GMO!
    Specjalnie się zalogowałem, bo miałem zamiar jedynie jako niezalogowany poprzeglądać NEON, by niestety, po raz pierwszy wstawić 1*

    Do tej pory niezmiennie, podzielałem Pana poglądy i dawałem najwyższą notę... Prowokacja z Pana strony?

    Dowodów na szkodliwą, kto wie czy w końcowym efekcie nie depopulacyjną rolę GMO, jest dość!
    Pozdrawiam

    Ps, Rosja nie bez przyczyny nie wpuściła do siebie GMO.
    Polubić GMO
  • Polityka niewdzięczności
    Przyzwoici nie zapomną!
    Tak jest, gdyż kwestia wdzięczności nie może być rozpatrywana i modyfikowana w doraźnych potrzebach politycznych.
    Gdy miast wdzięczności zaczyna, za sprawą polityki, pojawiać się niewdzięczność, to należy politykę powodującą dany stan, traktować jako wynaturzające nas, niebezpieczne narzędzie w rękach niebezpiecznych ludzi.
    Przyzwoici nie zapomną
  • @zygmuntbialas 22:43:23
    Pisze Pan:
    "--- Mam tu okazję wspomnieć, że Polaków tam nie było. I jestem dumny z tego."
    Tak, jeszcze wówczas szczęśliwie staliśmy po drugiej stronie barykady i nasi chłopcy nie byli zmuszani do "krzewienia demokracji" wśród narodów, które miały takiego pecha, że wytrysła u nich ropa lub leżały na strategicznym szlaku możnych tego świata.
    Pozdrawiam
    Co się działo w Korei w latach 1950 - 53
  • @zygmuntbialas 21:13:10
    "Muszę być takim, jak mój naród oczekuje" - mówi Władimir Putin porządnie po niemiecku

    i przypomina mi w tym bardzo białoruskiego Baćko, no ta bene przywołanego w tych dniach na innej stronie Neonu przez obecnego i u Pana Bogusława Jaznacha w artykule: "Baćko mądry przed szkodą".

    Tak to już jest, dla wielkich polityków i mężów stanu najważniejszy jest NARÓD, dla całej reszty sprzedajnych politykierów najistotniejszy jest doraźny interes ich, ich partii oraz finansujących to całe tałałajstwo korporacji.

    Pani TIAMAT
    Dziękuję za artykuł, dotychczas pojęcia nie miałem o tak potwornym, niechlubnym udziale Kanadyjczyków w tamtej brudnej wojnie.
    Pozdrawiam :)
    Co się działo w Korei w latach 1950 - 53