Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze Herkules

  • @Talbot 12:34:37
    Mozna by do tej listy podleglych panstw dorzucic jeszcze kilka innych.Bush junior zostal poinformowany swego czasu bardzo wyraznie przez Bibi kto tu radzi.
    Po co Rosji Syria?
  • @maharaja 10:50:40
    Nie odzyskac, bo jej nigdy nie mieli, a uzyskac.Do uzyskania niepodleglosci nie wystarcza checi;trzeba do tego dojrzec.Ukrainie jeszcze do tego daleko.
    Kto poniża Ukrainę?
  • @Husky 19:33:54
    I co? Bog ma blogoslawic Ameryce w calosci,jak leci czy wybiorczo?jak w calosci to z przemyslem pornograficznym,produkcja militarna (nie zabijaj),skorumpowanymi politykami,kasynem gry zwanym Wall Street itp,itd.Ogarnij sie Pan i nie bluznij.Bog nie bedzie blogoslawil zadnej czesci tego swiata.
    Co się dzieje na świecie - 24.06.2017.
  • @trojanka 20:22:55
    Alez to proste jak sznurek w kieszeni!Ten kto sobie wykoncypowal (na pewno autorstwo tego pomyslu nie jest polskie;tu "czeba umysl miecz bystry jak szfist szczaly") polaczenie Polski i Banderlandii chcial tym sposobem przez tylny lufcik (bo juz nie drzwi) wprowadzic Ukraine do Nato i ustawic "flankie" natowska przy granicy z Rosja.
    Kukiz: Najpierw zajmijmy się penalizacją banderyzmu.
  • odmozdzona tluszcza
    W kilku ostatnich artykulach Paul Craig Roberts nazwal spoleczenstwo amerykanskie idiotami.Kryje sie za tym rozgoryczenie z powodu jego bezmyslnosci i apatii.Te ocene mozna w zasadzie zastosowac wobec wiekszosci ludzi na Zachodzie.
    Okolo godziny temu niejaki Panetta lgal w studio CNN,ze pilot zestrzelonego samolotu syryjskiego"atakowal nasze ( czyli USA ) oddzialy wojskowe".Moi znajomi (kanadyjczycy) na zwrocona uwage iz ten klamie gladko przechodza do tematu transferow hokeistow czy tez calych zespolow tak jakby rzeczywistosc "rzeczywista" wogole nie istniala.
    Ci ludzie potrzebuja tylko cyrku i chleba(moze byc hamburger).
    Francuskie zagubienie
  • @Oświat 19:14:36
    Chyba z temi jajami cos jest bardziej skomplikowane.Putin gra na czas i w miedzyczasie sie zbroi.Nie przyjmujac Donbasu i luganska w sklad FR utrudnia wchloniecie Ukrainy przez Nato,ktora pierw musialaby zakonczyc wojne domowa,aby sprostac wymogom.A przy okazji Ukraina slabnie.Co z tego, ze tu we "wschodniej" Ukrainie czy w Syrii troche ludzi zginie;cel wygranie konfrontacji z Zachodem jest celem nadrzednym.Inaczej zginelyby miliony.Brzmi cynicznie?Taki juz jest ten swiat.
    DZIEŃ ROSJI
  • chyba taLechia slowianska byla"nieco" dalej
    Naciagane argumementy w ukrainskim stylu;egipski Bog Ptah wzial swa nazwe z ukrainskiego 'ptaha'.
    Polska opisana jest w Biblii na 1000 lat przed Chrystusem?
  • scislej w opisach prosze
    Kadm nie jest zwiazkiem chemicznym; jest to pierwiastek
    Laboratorium czerwonej śmierci.
  • @Krystyna Trzcińska 11:27:50
    A co z orzeczeniem sedziego Cormana (niestety juz nie zyje) z Nowego Jorku, ktore mowi,ze organizacje ( takie jak np AJC) nie maja Prawnych by pozywac do sadu panstwa w tym wypadku odnosilo sie to do Polski.
    Antysemityzm "dla durniów" II
  • @Herkules 02:42:39
    W komentarzu "ucieklo" slowo zna;powinno byc:nie zna
    Ukraina odchodzi do lamusa
  • @Talbot 19:29:15
    Z Panskiej wypowiedzi wynika,ze albo Pan nie albo lekcewazy wypowiedz Jezusa:krolestwo moje nie jest z tego swiata.Bog moze tylko blogoslawic Krolestwo swojego Syna
    Ukraina odchodzi do lamusa
  • @Repsol 19:52:02
    Wejsc na miejsce zwolnione przez UPA,przepraszam,Ukraine to niewatpliwy zaszczyt
    Mamy to!!!!
  • @Husky 22:13:19
    Wielka piatka (maguczaja piatka) to juz byla.Bufon Lis sili sie na oryginalnosc.Jemu juz naprawde sufit upadl na glowe
    Nie żyje prof. Zbigniew Brzeziński, wybitny politolog
  • wystarczylo by wiatr poniosl zmodyfikowany pyl np. kukurydzy na czjes pole i rolnik juz mial duuuze klopoty
    Duzym problemem z uprawami GMO sa prawa autorskie jej wynalazcow.Kilka lat temu w samych USA Monsanto "zalatwilo" czyli doprowadzil do bankructwa okolo 150 000 rolnikow sie naturalna hodowla roslin.
    Polubić GMO
  • Gdyby nie zajecie Krymu moglibysmy juz miec wojne
    Przylaczenie Krymu do Rosji bylo spowodowane jednym prostym powodem;bylo nim niedopuszczenie do ustanowienia bazy morskiej Nato na Krymie.Juz byly wyznaczone obiekty na koszary dla US Navy,przeprowadzone rozpoznanie obiektow portowych scisle tajnych, itp,itd.W zwiazku z tym dywagacje autora to niepotrzebna i nieudolna Proba zwrocenia uwagi w niewlasciwa strone.
    Dlaczego Putin wkroczył na Krym?
  • @Herkules 22:23:45
    Robil mu nie piora,ale kolo piora
    Emmanuel Macron
  • @Zdzich 17:53:06
    No prosze,wszystko tak ladnie sie uklada dobroczyncy narodow,a tu ta koszerna szfinia Ben Steinmetz podaje samego Georga czyli Jurasa Sorosa o odszkodowanie w wysokosci 12 mld dallars za to, ze ten mu robil piora czyli bruzdzil w jego interesach w Gwinei.
    Emmanuel Macron
  • ta smierc byla na reke wielu grupom interesow
    Komu najbardziej przeszkadzalyby unormowane stosunki miedzy Polska i Rosja?Takie sily znalazlyby sie po obu stronach Polski.I blisko i ciuut dalej.
    A Rosja trzyma wrak jako karte przetargowa,ale nie w grze z Polska
    Niewygłoszony, pogrzebany w Smoleńsku testament Kaczyńskiego
  • @lorenco 23:21:23
    Zawsze mial Pan Madre komentarze;dzisiaj mocno nie wyszlo.Chazaria nie wzywa Mojzesza ani imienia bozego
    Putin grozi USA!
  • @Talbot 12:13:38
    Czyni Pan postepy
    Putin grozi USA!