Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze Oscar

  • @amadeusz2006 21:43:52
    Popatrzyłem na inne komentarze "amadeusza".
    Moim zdaniem to klasyczny hasabrowski troll.

    On wyzwiskami i poniżaniem usiłuje zdyskredytować kążdą wypowiedź niekorzystną dla chazarskiej sekty w Polsce.

    To destruktor i taką rolę tu pełni.
    Tylko bojkot wyborów
  • @amadeusz2006 21:43:52
    A po co te nerwy ? po co te wyzwiska ?
    Jak wybory zostaną brutalnie sfałszowane to będzie to widać, to mafia się znowu skompromituje i będzie miała jeszcze więcej wrogów.

    A co da brak frekwencji ? NIC. Mafia powie wybory uczciwe a przymusu głosowania nie ma, taka wola ludu.

    Są kandydaci anty systemowi i trzeba na nich glosować, tylko na tych prawdziwie anty systemowych a nie na podstawionych przez mafię "udawanych" opozycjonistów jak np. Korwin czy Palikot.
    I nie na szaleńców na umyśle chcących Monarchii Chrystusa Króla Polski...jak Braun. (wystarczy popatrzeć na jego mimikę, to niestabilny psychicznie człowiek).
    Tylko bojkot wyborów
  • Mafia pójdzie do wyborów calymi rodzinami i wszystkimi sługusami
    Pierwszej tury wyborów prezydenckich nie wolno bojkotować !!!
    Mafia się wprost modli się (do swojego Boga) żeby Polacy zbojkotowali te wybory. Wybiorą się po prostu sami.

    W drugiej turze, gdy nie będzie tam kandydata anty systemowego
    wybory można i trzeba zbojkotować (lub wybrać mniejsze zło... ale to wybór między dżumą a cholerą).

    Ja jednak wiem że jeżeli wybory nie zostaną brutalnie sfałszowane to do drugiej tury wejdą kandydaci anty systemowi: Magdalena Ogórek i Jacek Wilk. (taki sondaż internautów widać czasem na Onecie w artykułach dotyczących wyborów)
    Ogórek stabilne 32,5%, Bronek 16% i spada, Dudek 17% i spada, Wilk 13% i szybko rośnie.

    Za bojkotem wyborów w I turze stoją osoby albo nie rozsądne albo wprost agentura mafii. (taki bojkot jest korzystny dla mafii).
    Tylko bojkot wyborów
  • @nikander 07:36:37
    Bojkot wyborów oznacza większe szanse dla partii wojny czyli dla PO i PIS.
    Oni sami się wybiorą przy pomocy "Polaków " z zagranicy a to jest np pół Izraela i część Banderowskiej Ukrainy.
    Im Polacy z Polski tylko przeszkadzają.. stąd apele by nie szli do wyborów.

    Gdy Polacy z Polski pójdą do wyborów to będzie trzeba te wybory sfałszować i będzie smród.
    A gdy Polacy z Polski do wyborów nie pójdą to mafia sama się wybierze głosami swoich członków , agentów i "Polaków" z "zagranicy".

    Stąd te apele o to by Polacy z Polski nie szli do wyborów,
    Neon 24 został bardzo mocno zinfiltrowany przez mafię chazarską.
    Widać to po wpisach, po artykułach itp.

    Polacy z Polski powinni masowo iść do wyborów i głosować na kandydatów otwarcie przeciwnych wojnie. To najprostszy klucz wyborczy.
    REWOLUCJA NARODOWA poprzedzona bojkotem wyborów?
  • @kfakfa 15:35:36
    Bojkot jest bez sensu.
    Oni sami się wybiorą jak zawsze, bojkot wyborów przez polaków jest im na rękę. Pół Izraela i cześć banderowskiej Ukrainy ma "polskie" papiery.
    Oni sobie frekwencje zrobią.

    Polaków w Polsce jest zdecydowana większość i to właśnie ta większość może zmienić wynik wyborów.
    Wyniki będą oczywiście sfałszowane ale przy dużej frekwencji fałszerstwa będą musiały być widoczne gołym okiem.

    Idziemy masowo do wyborów i nie głosujemy na partie wojny czyli na PO i na PIS oraz na konie trojańskie (no Braun to koń trojański Watykanu).
    Każdy prawdziwie anty systemowy kandydat jest lepszy niż kandydaci partii wojny.
    To jedyna rozsądne rozwiązanie.
    Komorowski, Ukraina i BOJKOT wyborów
  • @Miksa 20:06:26
    W Bułgarii religia jest wykorzystywana jako spójnik narodowy.
    To niebezpieczne zabawy.
    W Polsce wykorzystano w taki sposób KK.
    Religie mają swoje centra religijne poza granicami państwa.
    Kadry kościelne to obca agentura podległa ośrodkom władzy które mieszczą się zagranicą.
    Systemowo rzecz biorąc religie powinna być poza polityką i zajmować się głównie kwestiami moralnymi, wsparciem biednych itp.
    Władza polityczna to władza ziemska, to ekonomia, gospodarka, rolnictwo, finanse, nauka, medycyna, kultura... i szeroko rozumiane środowisko życia człowieka (infrastruktura życiowa).
    Religia dotyczy tylko wąskiego kręgu kultury, wiary, tradycji....

    Religie należy trzymać daleko od polityki (systemowy zakaz wtrącania się do polityki).
    W Bułgarii prawosławie jest oczywistym narzędziem Moskwy.
    To spójnik kulturowy. To spójnik części Słowian.
    Popieram idee wspólnoty Słowiańskiej ale nie na bazie religijnej a raczej na bazie językowej, kultury Słowian, wspólnoty historycznej.. itp.
    Przykład bułgarskiej Ataki na wybory prezydenckie
  • @ele 16:44:54
    Dużo racji z wyjątkiem, moim zdaniem, jednej.
    Nie można budować demokracji na wypędzeniu np żydów.
    Ich trzeba systemowo odsunąć od władzy.
    Chcą mieszkać w Polsce, a wielu się urodziło w Polsce, proszę bardzo ale jako mniejszość narodowa a nie jako "klasa rządząca".

    Wystarczy zasada parytetu narodowego na wszystkich szczeblach władzy.
    Ich w Polsce jest mniej niż 1 %.

    I proszę mnie źle nie zrozumieć. Od lat piszę bardzo krytyczne teksty pod adresem mafii żydowskiej która zniewala Polskę od 89r.
    Jestem przeciwnikiem żydowskiego rasizmu (Syjonizmu) i żydowskiej okupacji Polski. Ale też jestem przeciwny "rozwiązaniom ostatecznym".
    Ich trzeba potraktować jak każdą inną mniejszość narodową.
    A mniejszość narodowa nie może rządzić większością (w demokracji nie może) a w Polsce ta mniejszość rządzi co dowodzi że Polska po 89r nie jest krajem demokratycznym a jest żydowską kolonią.


    Głównym problemem jest likwidacja systemu Oligarchicznego oraz wprowadzenie zasady że podatki się płaci tam gdzie się zarabia a nie tam gdzie się zarejestrowało firmę. I chodzi to o każdą oligarchię (kościelną też). W Polsce Oligarchia jest głównie żydowska.

    Wielkie firmy, koncerny, Polskie czy zagraniczne działające na terenie Polski, powinny być współwłasnością Państwa Polskiego.
    To jedyna metoda na skończenie z rabunkową eksploatacja Polskiego rynku (wyzysk kliencki, pracowniczy, środowiskowy, ekonomiczny).

    Myślę że mechanizmy prawa Chińskiego były by dobrym odniesieniem.
    Gierek jeszcze przed Chińczykami próbował budować taki system.
    To Chińczycy uczyli się od Gierka jak otwierać się na świat.
    Współpraca z zagranicą tak ale w trybie wzajemnie korzystnej współpracy pod kontrolą suwerena czyli Polski a nie na zasadach kolonialnej grabieży.
    Przykład bułgarskiej Ataki na wybory prezydenckie
  • Polityka zagraniczna Polski po odzyskaniu niepodległości.
    Polska ma niepowtarzalną szansę poprawy swojej sytuacji geopolitycznej.
    Klimat jest bardzo sprzyjający dla uwolnienia się Polski od destrukcyjnei, wręcz rabunkowej "opieki" braci starszych.
    Polska w takim dziele ma obecnie dwóch silnych sprzymierzeńców tj Rosję i Niemcy.
    Oba te kraje chcą by Polska przestała być koniem trojańskim wojowniczej, zbrodniczej światowej mafii żydowskiej.
    Oba te kraje poprą zmiany prowadzące do zmiany pozycji politycznej Polski, najlepiej na pozycje neutralne wobec obu wielkich sąsiadów.
    Polska jako kraj neutralny mogła by czerpać korzyści z wzajemnie korzystnej współpracy ze wszystkimi sąsiadami.

    Rosja jest zainteresowana stworzeniem takiego neutralnego bufora od agresywnego zachodu.
    Niemcy są zainteresowani obniżeniem poziomu adrenaliny w tej części Europy i swobodnym korzystnym handlem z Rosją.

    Stworzenie neutralnego pasa państw prowadzących pokojową polityką , nie należących od żadnego bloku militarnego a może tworzących własny blok państw niezaangażowanych znalazło by poparcie i w Rosji i w Niemczech oraz agresywny opór w USA i światowej mafii żydowskiej.

    W skład tej niezaangażowanej w III wojnę światową formacji mogły by wejść Polska, Węgry, Słowacja a może i Czechy, Bułgaria, Białorus, Litwa.

    Warunkiem była by zasada nienaruszalności granic i suwerenność gospodarcza (a nie dyktat UE).
    Trzeba by też zachować walut narodowych.

    Korzyści gospodarcze z takiego scenariusza byłyby ogromne.
    Rosja dała by tańszą ropę i gaz (to stały element rosyjskiej polityki).
    Niemcy ograniczając poziom wyzysku dawałyby dostęp do nowoczesnych technologii.
    Współpraca Polski z zagranicą powinna iść w kierunku modelu Chińskiego (dawny model Gierka). Obcy kapitał tak ale tylko jako współudziałowiec Polskiej firmy. Zakaz tworzenia podmiotów ze 100% udziałem obcego kapitału. Tylko kapitał mieszany z minimum 51% udziałem Polskim.

    To pozornie zniechęca inwestorów zagranicznych ale apetyt na Polski rynek zbytu jest jednak wielki.
    Zniechęceni zostaną główni ci inwestorzy którzy są nastawieni na rabunkową eksploatacje polskiego rynku. To też będzie korzystne dla Polskiej gospodarki.

    Polskie rolnictwo i przetwórstwo rolne oparte o zdrowe technologie to może być skarb narodowy doceniany i na wschodzie (tradycyjny eksport do Rosji) i na zachodzie (żywność ekologiczna).
    Przemysła trzeba w całości odbudować bo został zniszczony przez 25 lat okupacji żydowskiej.
    Ale są ośrodki zaawansowanej technologii w rękach Polskich.

    Polska ma dziejową szansę.
    Sama tego nie osiągnie (nie uwolni się od pasożyta który przejął kontrolę nad wszystkimi istotnymi organami państwa).
    Polska ma teraz jednak dwóch silnych sprzymierzeńców którzy są zainteresowani wyrwaniem Polski kleszczy tego pasożyta który doi Polskę od 25 lat.

    To może się udać. Tylko tego nie wolno spieprzyć na dalszym etapie.
    Na etapie budowy państwa demokratycznego z demokracją prawdziwą, nie udawaną. Kluczem będą mechanizmy kreowania struktur władzy (ordynacja wyborcza, referenda do rozstrzygania kluczowych kwestii, zasady funkcjonowania gospodarki, likwidacja bogacenia się na wyzysku, likwidacja bezrobocia poprzez skrócenie czasu pracy gdy poziom bezrobocia rośnie, i edukacja, edukacja, edukacja.. ale realna a nie komercyjna i w o tematyce technicznej... bo technika buduje gospodarkę a nie humanistyka).

    Lekko nie będzie.
    Ale bez podjęcia wyzwania może być tylko gorzej.
    Polityka zagraniczna naszego kandydata
  • @Oscar 16:43:46
    Nacisnąłem Enter i niedokończony komentarz wszedł "na wizję".
    ...kontynuuję.
    Kiedyś ten warunek spełnił Gomułka.
    To jedyny warunek.
    Dzisiaj Kk przy nowym Papieżu nie jest groźny dla Polski.

    Szukajmy "Gomułki" a potem "Gierka".
    Może być dwa w jednym ale lepiej nie.
    Gomułka zostanie za swoją trudną misję zniszczony politycznie.
    Do odbudowy Polski potrzeba "czystego" Gierka któremu naród na pytanie "Pomożecie" odpowie "Pomożemy".
    To hasło moim zdaniem zadziała jeszcze dzisiaj.
    Tylko "Gierek" nie może być kolejnym przebierańcem.
    Wybory Prezydenckie - „Gwóźdź do trumny Polski”?
  • s ten warunek spełnił Gomułka.
    Najpierw potrzeba "Gomułki" z roku 1968 bo oczyścić "elity" z obcych Polsce naleciałości.
    A zaraz potem potrzeba "Gierka" by zrealizować program odbudowy Polski.

    "Gomułka" powinien być blisko władzy by ją zdobyć (Odpowiednik Orbana na Węgrzech).
    "Gierek" może wywodzić się z odrzuconych przez "system" ekonomistów.

    Problem pieniędzy nie istnieje. Warunki są sprzyjające.
    I Rosja i Niemcy zechcą się pozbyć agresywnej kolonialnej Polski która sabotuje i rujnuje ich korzystną współpracę.
    Są jeszcze Chiny które chętnie wesprą kapitałowo Chiński czyli Gierkowski rozwój Polski.
    Istnieje realna szansa zbudowania suwerennej Polskiej gospodarki czerpiącej wzajemne korzyści ze współpracy z sąsiadami bliskimi i dalekimi.
    Ciągle jeszcze działa sentyment dawnej współpracy z czasów PRLu gdy Polska była autorytetem gospodarczym dla wielu krajów na świecie.

    Jest wielka szansa na realizację takiego programu.
    I jeden trudny do spełnienia warunek.
    Kiedy
    Wybory Prezydenckie - „Gwóźdź do trumny Polski”?
  • @nikander 20:08:17
    Popieram walkę z wyzyskiem czyli z grabieżą..
    Bez ograniczania wyzysku i bez systemowej, prospołecznej kontroli przepływu zysków szybko odrodzi się system Oligarchiczny jaki mieliśmy przez wieki historii i jaki teraz znowu mamy (taki oligarchiczny system nazywany jest obłudnie "demokracją").
    Niestety ludzie mają wbudowany genetycznie mechanizm egoizmu społecznego (pozwalał przeżyć w dzikiej dżungli) co prowadzi w naturalny sposób do powstawania systemów oligarchicznych. Taka jest dzika natura człowieka i innych drapieżników.

    My jednak chcemy zbudować system DEMOKRATYCZNY a nie system naturalny oparty o zasadę silniejszy bierze wszystko .. bo kto mu zabroni.
    Albo się podzielisz, albo cię ogolimy
  • @interesariusz z PL 19:56:04
    Nierobów firma zwalnia. Firmie pracują tylko potrzebni firmie pracownicy.
    Decyzje o zwolnieniu podejmuje zarząd firmy (określone szczeble), decyzje akceptuje szczebel wyżej.
    Główne (ponad 50%) korzyści ze zwolnienia nierobów powinni osiągać ci którzy przejmują obowiązki które powinni realizować nieroby reszta korzyści z zwolnienia nierobów powinna być przeznaczona na dywidendy dla właścicieli. (to eliminuje partykularne zagrywki).
    Takie zasada niestety obowiązują też nie tylko nierobów ale i pracowników którzy stają się zbędni z jakiegoś powodu (technologia, zmiana asortymentu, organizacji..)
    Tacy pracownicy powinni dostawać odprawy np w wysokości 5 letniej dywidendy (to średnia cena akcji na giełdzie).
    Albo się podzielisz, albo cię ogolimy
  • @Repsol 19:48:17
    Przedstawiciele każdej z grup właścicielskich powinni mieć pełny dostęp do księgowości firmy.
    Księgowość powinna zajmować się głównie rejestracją aktywności firmy i generowaniem obligatoryjnych raportów, niezależnie od tego w oparciu o te same dane przedstawiciele grup właścicieli firmy mogą generować własne raporty by pod określonym kątem przyglądać się działalności firmy.
    Te grupy właścicielskie to założyciele firmy, przedstawiciele załogi, przedstawicie struktur państwa (różni zależnie od wielkości firmy).
    Albo się podzielisz, albo cię ogolimy
  • @Jarek Ruszkiewicz SL 12:52:09
    Rosja ma jeszcze inny, radykalny środek zmiany cen ropy i gazu na świecie.
    ZSRR też dysponował tym środkiem ale z niego nie skorzystał.
    Ten Środek to redukcja możliwości produkcyjnych u konkurencji.
    (Arabia Saudyjska, Katar, Kuwejt..) na drodze krótkiej interwencji zbrojne w obronie praw człowieka.

    To chyba jednak ostateczny wariant dla Putina ale np dla Mafii żydowskie to wariant wykorzystywany nieustannie (kolorowe rewolucje, przewroty, najazdy militarne, humanitarne bombardowania, strefy zakazu lotów...)
    Wsiąść do pociągu nie byle jakiego
  • @lucas003 12:04:40
    Ja sądzę że Putin świadomy wpływów mafii żydowskiej w Rosji umiejętnie tę mafię rozgrywa.
    Z jednej strony czyni gesty pod adresem żydów a z drugiej strony skutecznie paraliżuje działania światowej, mafii żydowskiej (zmienia prawo Rosyjskie, demaskuje działania mafii, paraliżuje mafię na scenie międzynarodowej..).

    Putin nie chce otwartej konfrontacji bo wie że czas pracuje dla niego.
    Mafia zaś prowadzi rozpaczliwą otwartą konfrontację z zastosowaniem wszelkich niedozwolonych metod jak masowe zbrodnie przeciw ludzkości dokonywane przez sługusów i najemników tej mafii takich jak NATO, chorwaccy ustasze, kosowscy islamiści, islamiści bliskiego wschodu, banderowcy na Ukrainie, islamiści czeczeńscy itp, przymiarki do uruchomienia islamistów tatarskich....

    Co do cen ropy i gazu zawyżanych przez Rosję dla Polski.
    Moim zdaniem Rosja nie ma wyjścia i musi Polskę traktować jak wroga bo to Polska czyli ci co naprawdę Polską rządzą prowadzą wrogą do Rosji Politykę.
    Wystarczy zmienić władze w Polsce i prowadzić choćby neutralną wobec Rosji politykę wzajemnych korzyści i ceny ropy oraz gazu rosyjskiego by znacznie spadły. Przykładem takiej polityki są Niemcy. Ale to jednak jest jeszcze dość suwerenny kraj a Polska nie.

    Niestety dzisiaj "zmienić władzę" w Polsce oznacza Majdan, bo na drodze "demokratycznej" nie jest to możliwe. Ordynacja wyborcza, media, służby specjalny , system sądowniczy nie dają najmniejszych szans na legalną zmianę władzy.
    Nie mówię tu o zmianach pozornych typu zamiana PO na PIS i odwrotnie.
    PO i PIS to jedna i ta sama mafia bawiąca się w dobrego i złego policjanta ze społeczeństwem. PSL to sprzedajna dziwka a SLD Kwaśniewskiego to też ta sama mafia co PO i PIS tylko Miller się jakoś stara wyrwać z objęć tej mafii ale jak widać jest bez szans (opluwany przez wiele lat przez tę mafię jest spalony w społeczeństwie, Leppera który miał pewne szanse zlikwidowano. Na scenie nie ma nikogo poważnego (mafia na to nie pozwala) a różne Bronki, Donki, Jarki, bufetowe, Radki, ...to wprost agentura tej mafii.
    Wsiąść do pociągu nie byle jakiego
  • Jedna ważna zasada.
    Podatki firma płaci tam gdzie faktycznie zarabia.
    Niestety tę słuszną zasadę można łatwo obejść montując wyroby finalne w wybranym miejscu lub eksportując je po zaniżonej cenie do własnej firmy pośrednika założonej zagranicą (transfer zysków). Tak robi większość firma zagranicznych i wiele krajowych.

    Takie praktyki powinny być ścigane karnie i obwarowane wysokimi karnymi podatkami aż do zakazu prowadzenia takiej przestępczej działalności na terenie kraju.

    Polska nie może być terenem łowieckim dla kłusowników.
    Dzisiaj jest takim łowiskiem.
    Albo się podzielisz, albo cię ogolimy
  • @RomanKa 22:43:07
    Jeszcze jedno..."kompleksy do arystokracji"
    Znowu błąd. Tu chodzi o to że wszyscy ludzie są ludźmi w jednakowym stopniu. I nie ma lepszych ras i bardziej błękitnej krwi.
    Czyli arystokracja nie istnieje .
    Istnieją ludzie bardziej uzdolnieni którzy potrafią więcej osiągnąć.
    Ale natura zdolności rozdaje losowo (Janko muzykant, geniusze z biednych rodzin z jednej strony a synalkowie idioci z bogatych arystokratycznych rodzin z drugiej strony). Dlaczego ci z biednych rodzin mają być systemowo pozbawieni szans życiowych a ci drudzy również systemowo rządzić światem ? Czy świat rządzony przez dobrze urodzonych idiotów będzie lepszy ? (przykład rodzina Bushów z USA , rodzina królewska w W Brytanii... ich potomkowie to prości idioci mimo starannego wykształcenia... podobnie jest z kolejnymi pokoleniami "arystokratów" i tacy rządzą tym światem (Saudowie, Rockefellerowie i inni oligarchowie...).

    To czyste średniowiecze a nie demokracja.
    Wywalić z gospodarki żydowskiego ducha
  • @RomanKa 22:43:07
    Chyba nie potrafi Pan czytać ze zrozumieniem.
    Trudno. Mogę tylko poradzić by Pan jeszcze raz przeczytał moje wypowiedzi tylko powoli i uważnie.

    podpowiem .. pisze o systemie gdzie zarabiają wszyscy uczestnicy procesu produkcyjnego oraz społeczność lokalna.
    jeszcze raz podpowiem zarabiają wszyscy ... a nie jak Pan twierdzi wszystko zabiera państwo. A skoro zarabiają to się dorabiają...ale wszyscy a nie tylko niektórzy.
    Czy już jasne czy powtórzyć jeszcze raz ?

    Dostrzega Pan różnicę ?
    Jeżeli na tym polega wg pana komunizm..? to bez znaczenia.
    Liczą się mechanizmy czyli system ten ma być DEMOKRATYCZNY realnie a nie pozornie jak jest dzisiaj.
    Wywalić z gospodarki żydowskiego ducha
  • @RomanKa 20:37:09
    Mówimy tutaj o systemie którego jeszcze nie ma.
    A mówimy o tym dlatego że system który jest jest nie do przyjęcia dla ogółu obywateli (pomijam klasę próżniaczą" czyli beneficjentów obecnego systemu).

    Nie ma więc sensu powoływać się w naszej dyskusji na prawa obowiązujące w systemie który jest karykaturą demokracji albo więcej wcale nie jest demokracją.

    Dzisiaj 90% społeczeństwa jest w sytuacji mitycznego Robin Hooda i jego ludzi. Nic do nich nie należy a cała przestrzeń życiowa to "własność prywatna" najczęściej sprzedawana chętnym za pieniądze.
    W kanadzie nawet do lasu wejść nie można, chyba że kupisz bilet.
    Kraj, jego zasoby naturalne należą do wszystkich obywateli nie do "wybranych" w hehehe "procesie prywatyzacji".
    Państwo nie może należeć do 5% obywateli a 95% obywateli nie może być w państwie pozbawionymi własności "wolnymi najmitami" jak w średniowieczu.

    A taki system zbudowano w Polsce po 89r.
    To powrót do relacji społecznych z epoki średniowiecza.
    I to na pewno nie jest demokracja.
    Wywalić z gospodarki żydowskiego ducha
  • @Jan Paweł 20:25:18
    Wspólna przestrzeń życiowa czyli ziemia, lasy, woda, tereny miejskie ... powinny nadal pozostawać wspólne, ogólnie dostępne.
    Moim zdaniem tereny przeznaczone pod produkcję mogą być wyłącznie dzierżawione i wyłącznie na określone w momencie dzierżawy cele.
    Inaczej powstają państwa w państwie a w dłuższej perspektywie obszary publiczne kurczą się do zera i obywatele zostaną pozbawieni możliwości egzystencji (tak jak za czasów Robin Hooda gdy lasy i ziemia były prywatne czyli królewskie). Pojawi się własność "gmin żydowskich" , własność Watykanu, własność rodzin Potockich, Radziwiłłów itp...
    To jest niedopuszczalne bo prowadzi w prostej linii do powstania z jednej strony klasy próżniaczej żyjącej u udostępniania za pieniądze "swojej" własności a z drugiej strony wykluczenia obywateli z możliwości korzystania z zasobów własnego kraju (bo zasoby zostały "sprywatyzowane").

    W Polsce po 89r ten proces odbierania Polakom wszystkiego jest intensywnie realizowany.

    pozdrawiam
    Oscar
    Wywalić z gospodarki żydowskiego ducha