Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze Oscar

  • Świnia jest niekoszerna.
    W takim niekoszernym środowisku żydostwo sprowadzane do Polki nie zechce mieszkać.
    Być może cała ta akcja to "ukoszernianie" terenów przeznaczonych dla żydowskich imigrantów... który "polski" rząd powita z radością a jak będzie się bał Narodu Polskiego to z radością ale po cichu.

    Zniszczyć Polskiego chłopa odebrać mu ziemię (czyli bandycko kupić z grosze.. taka prywatyzacja bis)...wyludnić całe gminy.. i budować Pollin w Polsce...
    Niby obcokrajowcom polskiej ziemi nie wolno sprzedawać.. ale żyd to żaden obcokrajowiec choćby nigdy nie widział Polski na oczy...z żyda robi się polaka w Izraelu gdzie drukuje się stosowne paszporty... poza kontrolą Narodu Polskiego.
    ASF+ : Druga Zmiana Narodowi - mrożone dziki z nieba?
  • @Wrzodak Z. 10:34:55
    Lepper był jedynym znanym POLSKIM patriotą który bezpardonowo na miarę swoich możliwości bronił Narodu Polskiego przed grabieżą globalnej mafii żydowskiej (solidaruchy PO i PIS to lokalne mafie żydowskie aktualnie skłócone).

    Żaden Kukliński czy inny "Lech" nie dorastał patriotycznie do pięt Lepperowi.
    Wszyscy rządzący (poza Oleksym i Millerem obaj obaleni w trybie zamachu stanu) to pachołki globalnej mafii żydowskiej albo wprost przedstawiciele tej mafii.

    Kiedyś w Polsce zburzy się pomniki żydowskich pachołków a postawi pomniki prawdziwym POLSKIM patriotom.
    I znowu trzeba będzie pozmieniać nazwy ulic.
    Dziś mija 7 lat od popełnienia mu samobójstwa.
  • Narodowy Trybunał powinien powstać już dawno.
    powinien zawierać kompetencje Trybunału Stanu oraz Trybunału rozliczającego sędziów z przestępstw przeciw państwu, Narodowi i sprawiedliwości.

    Politycy i sędziowie to przedstawiciele demokracji czyli Narodu i interesy Narodu muszą być dla nich najważniejszą wytyczną.
    Zdrajcy tych interesów powinni być sądzeni przez Trybunał Narodowy na wniosek pokrzywdzonych obywateli.

    Sędziowie sami nie mogą się osądzać. Podobnie Politycy.

    Sędziowie łamiący prawo , wydający niesprawiedliwe wyroki powinni wylatywać z zawodów prawniczych do końca życia (adwokatura, doradca prawny, prokuratur....) oraz zakaz piastowania jakichkolwiek stanowisk państwowych.
    Wojna o PRAWO wojną o SUWERENNĄ POLSKĘ!
  • @trojanka 11:26:39
    Zbrodnie są oczywiście niedopuszczalne.. warto jednak wiedzieć "jak się robi zbrodnię", jak się kreuje nienawiść (krzywdami, zbrodniami)...ko spirala nienawiści cios za cios .... eskalacja nienawiści...

    Warto umieć taką spiralę nienawiść wytłumić rozładować..
    Politycy i durnie jednak robią dokładnie odwrotnie.

    Zbrodnia rzadko kiedy jest zawieszona w próżni , bez powodów bez przyczyn...trzeba lat pielęgnacji nienawiści , stymulowania krzywdami nienawiści by ta wybuchła w sprzyjających (wojna) okolicznościach.

    W Polsce obecnie też takie procesy zachodzą.
    Z winy Polityków siana jest nienawiść do Rosji (ale coś nie wschodzi nie rozkwita)
    Z winy polityki władz Solidaruchów (grabież majątku, wasalizm wobec globalnego żydostwa oraz wrogiego Watykanu...) rośnie nienawiść do rządzących wrogów Narodu Polskiego czyli globalnej mafii żydowskiej.

    Gdy nastaną sprzyjające okoliczności to wybuch tej nienawiści będzie trudno skontrolować.
    Tak pisze się historia .. to spirala krzywd, nienawiści, wybuchu krwawych rewolt na tle nienawiści...tworzących kolejne krzywdy, nienawiści ...kolejne rewolty...
    i tym instrumentem grają globalni animatorzy (a właściwie zbrodniarze)
    Załgana Upadlina
  • @trojanka 11:20:31
    Nienawiść i poczucie bezkarności wyzwala najgorsze instynkty u ludzi zwłaszcza u ludzi prymitywnych którym nikt (rodzina , szkoła, religia) nie założył wewnętrznych hamulców moralnych.

    Podobnie postępowali Niemcy, bandyci wyklęci, islamiści, kiedyś katolicy w stosunku do niewierzących (wątpiących).

    Nienawiść + bezkarność = zbrodnia
    A jak do tego dodać polityczny stymulator, wyzwalacz...(prawo niemieckie wobec żydów, prawo Piłsudskiego wobec Ukraińców , prawo Bandery wobec Polaków...)... to zbrodnie nazywane są wręcz patriotyzmem..
    Załgana Upadlina
  • Bardzo trafny komentarz nt Powstania Warszawskiego.
    Powstanie Warszawskie to zbrodnia na Narodzie Polskim.
    Za taką zbrodnia organizatorzy powinni zostać publicznie rozstrzelani a po śmierci publicznie potępiani przy każdej rocznicy wybuchu Powstania.

    Jak na razie władze "Najjaśniejszej" robią odwrotnie ale internauci oceniają Powstania we właściwy sposób.

    Jak widać władza jest bardzo daleko od narody by nie powiedzieć że władza jest antynarodowa.
    Protest antypowstańczy
  • Zaraz ogłoszą ...."Gersdorf królwą Polski"
    Zgadzam się z opinią że "nadzwyczajna kasta" całkowicie się skompromitowała.

    Sędzia to żadna władza to praca urzędnicza polegająca na klasyfikacji prawnej danego wydarzenia na bazie obowiązujących przepisów prawnych.
    Sędzia nie ma swobody interpretacji .. on ma przepisy prawa to tylko to jest jego "mapą drogową".

    Co innego sądy ludowe oparte o ławników ... tam o winie decyduje głosowanie "gawiedzi"

    W Polsce zdegenerowano sądownictwo do roli nadzorującej system "nadzwyczajnej, nietykalne kasty" oczywiście tak kasta jest nietykalna tylko wtedy gdy realizuje interesy globalnej mafii żydowskiej w Polsce.
    Sędziowie którzy tego nie chcą robić są usuwania z kasty.
    Sąd Najwyższy - wydział w Tworkach
  • @trojanka 09:48:46
    A skąd Polscy latyfundyście mieli ziemię na terenach etnicznie czysto Ukraińskich ?
    Wiemy że Piłsudski "promował" Polskie osadnictwo na kresach i na Ukrainie oraz "nadawał" swoim żołnierzom ziemie na terenie Ukrainy.

    To musiało Ukraińców boleć i to mocno (ktoś te ziemie tracił ten "ktoś" to była zapewne ukraińska biedota).

    To podobny proces jak po 89r zgotowali Polakom sługusy globalnej mafii żydowskiej (solidaruchy) prywatyzując majątek Narodowy Polaków wypracowany w PRL do całkiem prywatnej (czy na pewno?) globalnej mafii żydowskiej.
    Polacy ciągle się boją o resztki swoje majątku narodowego a łapy po niego wyciąga ciągle ta sama nienasycona globalna mafią żydowska.

    To podobne procesy dziejowe.
    Czas pokarze czy się podobnie skończą.

    Każda krzycząca brutalna niesprawiedliwość rodzi działania najpierw obronne a potem odwetowe często zaślepione nienawiścią.
    Nie popieram takich działań ale taka jest psychologia wszystkich ludzi na świecie.

    Piłsudski niestety swoimi zbrodniami stworzył grunt po Wołyń i Katyń.
    To nie jest usprawiedliwienie tych zbrodni ale pokazanie jak do nich doprowadzono.
    Załgana Upadlina
  • @Repsol 23:54:58
    Ja bym powiedział Zakarpacie jest tak samo Ukraińskie jak kresy Polskie....
    czy Kosowo Albańskie (Albania właśnie likwiduje granicę między Kosowem a Albanią.
    Załgana Upadlina
  • @Jasiek 18:53:26
    Jasiek to nie całkiem jest tak jak myślisz.
    Ukraiński autor artykułu precyzyjnie wymienia "bóle" Ukraińców w stosunku do Polski.
    Historia to procesy wzajemnie się zazębiające czasem te zazębienia sięgają głęboko w głąb historii.

    Rzeź na Wołyniu nie była nagła i bez związku z przeszłością.
    Autor sumiennie wylicza wiele krzywd które Ukraina doświadczył ze strony Polski (Piłsudskiego... marsz na Kijów ... polityka wschodnia Piłsudskiego)
    a wcześniej ze strony polskich kolonizatorów na tzw kresach...gdzie Polski Pan gnębił wprost ukraińskiego chłopa (gnębił "uczciwie" .. dla zysków jak to w kolonii zresztą w tamtych czasach polski Pan równie mocno gnębił polskiego chłopa ..też dla zysków... taki to był system władzy w najjaśniejszej gdzie rodowy "dziedzic" posiadający okoliczne wioski na własność (czyli niewolników) doił ich ile się dało by się bardziej wzbogacić.
    W podobnej roli występował Kościół który też by`l latyfundystą a na tych latyfundiach musieli pracować chłopi (czyli niewolnicy praktycznie).

    I teraz już wiemy kto organizował bandytów przeklętych po wojnie, z jakich pobudek i w czyim interesie.

    Polacy za Piłsudskiego i wcześniej dokonali wiele zbrodni i niegodziwości na Ukraińcach tworząc tym samym grunt do rzezi Wołyńskiej oraz do decyzji o likwidacji Polskich oficerów w Katyniu.
    Podobnie teraz żydzi tworzą swoimi globalnymi zbrodniami grunt po jakieś niekontrowany wybuch antyżydowski... jest klimat i widać, słychać i czuć...
    To pełna analogia to tego klimatu jaki stworzyli Polacy (Piłsudski) na tzw kresach.

    Warto rozumieć te procesy poprzez perspektywę "uczuć", odczuć drugiej strony. Wtedy obraz jest pełniejszy.

    Nie oznacza to że popieram nacjonalizm Ukraiński czy rzeź na Wołyniu.
    Widzę tylko proces który doprowadził do takich zbrodniczych decyzji Ukraińców.

    Wczytaj się jasiek w zarzuty Ukraińców bo to kawał starannie zacieranej w Polsce historii Polski i Ukrainy. Nie wszystkie są słuszne ale wszystkie opierają się o często zaciemniane fakty historyczne.
    Załgana Upadlina
  • @Husky 16:56:30
    Chyba prawdziwy życiorys Jaruzelskiego.
    http://natemat.pl/143219,general-z-ziemianskiego-dworu-co-sprawilo-ze-mlody-patriota-stal-sie-zatwardzialym-komunista

    Całkiem inny niż wciskał Hasky a;bo Talbot...już nie pamiętam.
    "Totalsi" właśnie ujawnili totalitaryzm ludzi III RP
  • @Andrzej Tokarski 12:42:41
    Tych z zagranicy czyli ze wschodu łatwo poznać po akcencie.
    Nie było ich tak wielu.
    Poprawny akcent kształtuję się u dziecka podczas nauki mowy w środowisku w którym się wychowuje...
    Potem trudno już jest nauczyć się akcentu czyli brzmienia języka.

    Po wojnie do władzy poszło polskie żydostwo które NIE zostało z "holocaustowane"..wbrew propagandzie żydowskiej (Hitler wymordował żydów ... ale daleko nie wszystkich.. duży problem propagandy żydowskiej z liczbami)... ale ja na matematyce się nie znam bo to karalne w kontekście holocaustu.
    "Totalsi" właśnie ujawnili totalitaryzm ludzi III RP
  • @Oscar 14:12:15
    Jest tylko jeden trudniejszy przypadek... gdy żydzi sami siebie opluwają jak PO i PIS.
    Wtedy już trzeba popatrzeć na dokonania...by oceniać.

    Co do PO to sprawa jest jasna to bezideowi rabusie czyli zdrajcy skoro mają polskie paszporty.
    Co do PIS to sprawa jest bardziej złożona .. bo coś robią prospołecznie czyli wprowadzają socjalizm , ścigają karuzele Vatowskie...
    ale w polityce zagranicznej to to samo co PO.
    Stefan Wyszyński
  • @Jarek Ruszkiewicz SL 12:04:59
    Ja tylko słucham żydowskiej propagandy i wyciągam proste wnioski.
    Wyszyński stoi w szeregu takich postaci wychwalanych przez żydowską propagandę jak JPII, Bolek, guru Balcerowicz, bandyci wyklęci, Wolna Europa, Bartoszewski, Kukliński, itp

    Po drugiej stronie opluwanych przez żydowską propagandę postaci stoją:
    Jaruzelski, Kiszczak, Lepper, a nawet Oleksy , Miller (zamachy stanu) a z zagranicy Putin, Kadafii, Sadam Husain, Asad czy choćby Miloszewicz z Jugosławii.

    Znając fakty dot niektórych z wymienionych, widać wyraźnie jak łatwo ocenić człowieka na podstawie żydowskiej propagandy.
    Tak można łatwo oceniać nie tylko ludzi ale i idee, procesy gospodarcze....
    politykę wszelaką...

    Wystarczy słuchać żydowskiej propagandy i nie trzeba babrać się w brudach.
    Stefan Wyszyński
  • @Husky 12:19:29
    Niewola wobec żydowskiego Boga naprawdę jest najcenniejszą "świętością".
    Tak myślano w średniowieczu a kto tak nie myślał tego mordowano po stosownych torturach.

    To nie moje "świętości" .. to żydowskie "świętości" i uczesanych intelektualnie..
    .
    Stefan Wyszyński
  • Zasada oceny jest prosta. Powiedz kto go wychwala a powiem ci kim jest.
    Kto wychwala Wyszyńskiego ? (k... tysiąclecia ? a czemu nie wszech galaktyczny ?)

    Wychwalają wrogowie Narodu Polskiego od zawsze wrogowie...
    W czasach PRLu wychwalały go zachodnie (żydowskie jak dziś wiemy) media a po 89r Żydowska jak dziś wiem agentura o nazwie solidarność.

    I właściwie nie warto już analizować dokonań Wyszyńskiego ta analiza jest
    "wbudowana" w jego oceny głoszone przez globalną mafię żydowską.
    Wiadomo komu służył komu się przysłużył dla kogo pracował...całkiem jak Kukliński, JPII, czy inny Bolek.

    Solidaruchy wychwalają i to jeszcze w mainstreamowych mediach to jednoznacznie dyskwalifikuje człowieka jako Polskiego patriotę.
    a wręcz klasyfikuję go po wręcz przeciwnej stronie.

    To najprostszy klucz do oceny ludzi.
    Jak pluj`a na człowieka to Polski patriota jak wychwalają to zdrajca Narodu Polskie ale być może patriota żydowski... lub tylko bardzo pożyteczny dla żydów sługus.

    Ta reguła sprawdza się w niemal 100%.
    niemal .. bo pewnie są dobrze zakonspirowane "Klossy" czy inne "Sztyrlice" którzy z obowiązku chodzą "w mundurach" III RP ...
    Tego jednak się dowiemy po III wojnie światowej albo nigdy.
    Stefan Wyszyński
  • @SZS 09:17:20
    W dobie internetu referendum jest niedopuszczalne... ciemni obywatele za dużo się w internecie naczytali...i mogą głosować "niepoprawnie".

    No chyba że referenda będzie organizowane tak jak sondaże różnej maści...
    czyli wedle potrzeb zamawiającego (i płacącego) to identyczny mechanizm jak sponsorowane artykuły w "niezależnych" mediach.
    Sponsoring bezpośredni to wprost płatność za artykuł.. a sponsoring pośredni to sute zlecenie na reklamę .. niczego za to wielkoformatową (drogą).
    Obie partie wojny
  • @Andrzej Tokarski 09:04:13
    "powojenna historia Polski to tak naprawdę historia zmagań żydów z żywiołem polskim - o władzę nad narodem. Paradoksalnie: obie zwalczające się frakcje były i w partii - i w służbach - i w wojsku - i w mediach.
    I w KKatolickim
    "
    Bardzo słuszne stwierdzenie..

    Na tym tle należy sobie zadać proste pytanie ?
    Skąd się w Polsce wziął ten "żywioł" żydowski skoro podobno żydów wymordował Hitler ? (a żywioł żydowski nie jest napływowy .. jest "polski)
    Możliwości są dwie albo żywiołu żydowskiego nie ma i my Polacy mamy omammy ..
    Albo żywioł żydowski jest i omamów nie mamy .. ale wtedy pojawiają się uzasadnione wątpliwości co do skali holocaustu.

    żydzi każą na wierzyć że ich nie ma w Polsce bo ich Hitler wymordował..
    ale jednocześnie jest ich pełno na wszelkich szczeblach władzy państwowej, sądowniczej, medialnej i pewnie w służbach...

    Gołym okiem widać co jest prawdą a co tylko żydowskim Hollywood dla pożytecznych idiotów.
    "Totalsi" właśnie ujawnili totalitaryzm ludzi III RP
  • @Andrzej Tokarski 21:08:32
    Bardzo dobra analiza.
    Mafia żydowska w Polsce ryła od lat 50tych.
    Tylko w 68 sprawę jasno postawił Gomułka.
    Trochę oczyścił Polskie władze z tej mafii ale mafia przetrwała i dalej ryła.
    Od 89r ta mafia (solidaruchy z PO i PIS) pełnię władzy w Polsce.
    "Totalsi" właśnie ujawnili totalitaryzm ludzi III RP
  • @Husky 16:56:30
    Trochę g..no prawda.
    Jaruzelski i ekipa od lat 50tych zwalczała agenturę żydowską która co jakiś czas próbowała dokonać w Polsce zamachu stanu (56, 70, 76, 80..89)
    Po drugiej stronie stała ekipa reprezentująca i wyłoniona przez solidaruchów a w istocie globalną mafię żydowską.

    Jaruzelski poddał Polskę po latach obrony przed globalnymi bandytami.
    Podał Polskę i wynegocjował z naczelnym globalnym bandytą warunki "poddania" (z Rockefellerem).
    Okrągły stół to była już oficjalna formalność mająca określić szczegółowe warunki kapitulacji władzy PRL reprezentowanej przez Jaruzelskiego.

    To nie Jaruzelski zdradził on obronił Polskę przez scenariuszem Jugosłowiańskim albo Syryjskim czy Libijskim, Ukraińskim.. do którego solidaruchy były przygotowywane intensywnie przez globalnych bandytów.
    (Jugosławia, Syria, Libia czy Ukraina to przykłady dalszego ciągu scenariuszy globalnych bandytów na wypadek gdyby władze napadniętego kraju nie poddały się globalnym bandytom.
    Jaruzelski poddając kraj solidaruchom ( w istocie globalnym bandytom których solidaruchy reprezentowały i nadal reprezentują) uratował życie tysiącom albo i setkom tysięcy Polaków.

    Po przejęciu władzy to solidaruchy odpowiadały za Polskę i za jej gigantyczny rabunek na rzecz globalnych bandytów.
    To nie Jaruzelski ale Solidaruchy wystawiały swoich przedstawicieli do rozmów przy okrągłym stole.
    To solidaruchy a nie Jaruzelski są agenturą globalnego bandyty.
    To nie Jaruzelski prywatyzował tylko władze ustanowione przez solidaruchów głównie polskojęzyczne żydostwo które podobno zostało zniszczone podczas holocaustu a tui nagle pojawiło się w ogromnej ilości we władzach solidaruchów a potem we wszelkich władzach III RP.

    Gdyby pójść tropem idiotycznych oskarżeń solidaruchów wobec Jaruzelskiego to trzeba by uznać że oskarżycieli Jaruzelskiego chcieli by nie poddał Polski i najlepiej wyrżnął solidaruchów od góry do szyi...
    czyli ich samych bo to oni (oskarżyciele Jaruzelskiego) stanowili "głowę solidaruchów.

    Iście Macciawelistyczne rozumowanie.

    Podobne do tego z gazociągami ruskimi.
    Najpierw twarde NIE dla projektu Jamał II przez Polskę (PIS i Kaczyńskie dwa)
    Potem Dramatyczne ujadania że Rosja buduje Nord Stream I.
    Że to szkodzi Polsce ...
    Teraz ujadania że NS II szkodzi Polsce...
    ale decyzję od zablokowaniu Jamału II podejmowali ci sami ujadacze...
    Z okrągłym stołem jest podobnie.
    Zresztą podobna logika dotyczy katastrofy Smoleńskiej.

    A tak naprawdę to tylko zaciekła zaprzeczanie własnego sprawstwa tych nieszczęść, zagłuszanie własnego sumienia.

    I tu światełko optymizmu... pojawiło się sumienie ..które zaciekle gryzie
    od środka ...autorów (współautorów) tych gigantycznych nieszczęść dla Polski.

    Jest jedna droga odkupienia dla gryzionych przez sumienie .. pracować dla Polski dla dobra Narodu Polskiego (nie żydowskiego którego w Polsce oficjalnie nie ma z powodu holocaustu bo Polska to Polska nie żydowski Pollin).
    "Totalsi" właśnie ujawnili totalitaryzm ludzi III RP