Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze RomanKa

  • Doskonaly text i potrzebny!
    60% spolecznosci korzysta z uslug prostytutek...to wiecej niz glosuje w glosowaniach w Polsce w kazdych tzw wyborach...
    Skoro 60% Korzysta to conajmniej 30% swiadczy uslugi a 10% i tak i tak nie wie co sie dzieje...to znaczy ze jestesmy zupelnie normalnym spoleczesnstwem!
    Niech zyje i rozkwita IIIRzeczypospolita!
    Czesc i Chwala Kurestwu Polskiemu!
    Polskie Prostytutki ozdoba Kazdej Olimpiady!!!!Miedzynarodowej Imprezy , Zlotow , Kongresow i Obchodow!
    POlka potrafi~!~!~! Tak trzymac--- sztywno, z honorem i nie za darmo!
    NAJWIĘKSZA POLSKA SEKSAFERA ZE ZDJĘCIEM ADAMA SZEJNFELDA
  • @Oscar 08:42:55
    Nie ma czegos takiego- jak pozyteczni idioci!
    Kazda spolecznosc ma swoja elite...badz jej nie ma NIC ! Zachowania mass zaleza tylko od sygnalow wysylanych przez elity.... Elity mysla, analizuja, spekuluja i dyktuja zachowania mass..
    Masy nie mysla ..masy wierza..albo przestaja wierzyc i popadaja w marazm.
    Ten ,ktory czynnie uczestniczy w procesach decyzyjnych nie zasluguje na miano pozytecznego idioty...bo nim nie jest. Ta nazwa probuje sie oslabic negatywnosc roli- jaka odgrywaja wyrachowani kunktatorzy wspolpracujacy z kazdym, kto placi..w taki czy inny sposob!
    Ta kasta zawsze wychodzi z kazdej zmiany z nowymi przywilejami i apanazami, zmianiajac front i lojalnosci. Pogladow nie zmieniaja nigdy!
    Ich ideologia to" Trwac przy korycie..wraz z cala rodzina!
    DOkonuja tego poprzez Przekupnosc Obzydliwa oraz Podlosc i Sluzalstwo!
    Spotkanie Jaruzelskiego z Rockefellerem
  • @Andrzej Madej 21:39:42
    NO....nie widze:-)))) Co prawda pisze Narod...ale nie pisze jaki..
    a powinno!
    Nie pisze tez KTO-jest czlonkiem Narodu Polskiego, czyli Polakiem..a powinno!
    Nie pisze kto jest Suwerenem- czyli Gospodarzem panstwa zwanego Polska i na czym polega ow wyjatkowy status Polakow w swoim panstwie - jakiego nie maja w panstwach nalezacych do innych narodow..
    .a powinno!
    A na przyklad w Israelu pisze i jest Prawem ..ze Israel jest panstwem Zydowskim! I ze kazdy Zyd ma prawo do obywatelstwa Israela, ale nie wszycy obywatele Israela moga byc Zydami...i nie staja sie nimi automatycznie po uzyskaniu obywatelstwa Israela...czyli odwrotnie niz w Polsce..... Tam tez wszystkie wazne stanowiska panstwowe sa zatrzezone dla Obywateli Israela Zydow...znow odwrotnie niz w Polsce.
    I np po wprowadzeniu JOW moze sie okazac, ze Mr. Kwesi Mffumme z Mozambiku, czy pan Janusz Moritz z Belzca - zostaje wojewoda Krakowa, a pani Gzymsikowa z Kleporza moze mu pucowac plecy na szwarc:-))) dorabiajac do zasilku murarza- meza z dyplomem doktora nauk ekonomicznych.
    Takim sie juz ulung..ze nie wszystko na P kojarzy mi sie z polskoscia:-)))
    Ankieta konstytucyjna na temat sadu???? z pominieciem Suverena???
    MImo ...ze pod okiem,.... Suwerena???:-))))
    Ankieta ustrojowa – wymiar sprawiedliwości
  • Zero zdziwien Panowie!!!!!
    CO??? Nie wiecie kto jest w POlsce Rozgrywajacym????
    Loza B'nai B'rith - Polin..wystepujaca w kilkuprzykrywach ..w tym Najczesciej Fundacji Sorosa znaczy Batorego!
    Kto nie pocaluje w zloty zab, badz -jak nie ma zlotego zeba to w ..mniejsza w co... Ani nie kupi, ani nie sprzeda..nie mowiac -zeby dopchal sie do Korytka zwanego Wladza...
    Przed nia to UNA Komisyja Suwerenem .../przez cwiokow zwana Sanhedndrenem,?,,,, i przed panem Smolarem stawali obydwaj Kaczynscy, gdzie ich namaszczono ..zanim wpuszczono.... czyli zrobiono z nich ludzi:-))))

    https://jozefbizon.wordpress.com/kor-batory-inni

    Co sie popsulo miedzy Fundacja..a mamzerami nie wiadomo dokladnie...ale skoro zaltwiono mamzerow w koronkowej akcji, do ktorej wmieszano i Pana Boga i wielkie mocarstwa...widac ze nei o bele co szlo....I pan Prezes doskonale o tym wie.. jako jeden z niewielu wie.....bo glupi nie jest... on tylko tak glupio wyglada..co wielu myli.....ale to madry gosciu!
    Teraz znalazl sie w sytuacji , ze albo zrec kocie jedzenie ..albo z reki:-)))..i to do tego w waszym Panowie imieniu..i na wasza Panowie odpowiedzialnosc.

    A panowie sami przynamniej raz w zyciu musicie zadecydowac....albo albo..... Albo wierzycie panu Smolarowi....albo wlasnym glupim mozgom:-)))))
    Sensacja! Dudą kierują ludzie z fundacji Georga Sorosa!
  • Panie Posle wasza Ankieta laduje ludzi w Bambuko....
    To propagandowa agitka dla tfurcoff ankiety, a nic wiecej..Panstwo udajac wielkich Rerformatorow pytacie ludzi...ktorzy wiedza na temat jeszcze mniej niz wy...jak ma w Polsce wygladac wymiar sprawiedliwosci???
    Pan nie wie sam i pyta glupszego???? Po co?? Zeby wagladac madrzej???
    TO zenada?????...jacy z was prawotforcy- nie majacy pojecia o tym czym jest Prawo, co to sad...prezes Sadu Najwyzszszego bredzi o ....Suwerenie i miesza go z Konstytucja...
    CO to za Sad - jak mianowany??? Jaki zatem niezalezny????
    TO pan sie musi pytac ludzi o to???? Nie wie pan- jak jest naprawde?
    W#ladza nal;ezy do Suwerena..kazda wladza...zarowno prawodawcza - Wykonawcza -jak i Sadownicza...zeby byc wladza musi zatem miec delegacje prawna Suverena czyli Narodu....jesli to Narod jest Suwerenem:-)))) zatem jesli nie pochodzi z wtyborow Powszechnych jest zwykla uzurpacja...dokladnie- jak teraz!!!!
    I co czujecie sie dobrze bo zrobiliscie Ankiete????
    BYle do emeryturki.....:-))))))
    Ankieta ustrojowa – wymiar sprawiedliwości
  • Radze Panu Poslu....pisac
    na tematy na jakich sie zna:-)))
    A do tego czasu poznac terminy..jakimi sie posluguje- na czele z takim jak- samodierzawie! TO nie zaden wstyd dla pana Posla, bo skoro przezes Sadu Najwyzszego bylo nie bylo profesor prawa- nie wie co to Suweren....i nie wie co to Konstytucja...to co ma czytac poslad:-))))????
    SKoro slyszy takie bezecenstwa wyglaszane publicznie w Sejmie???
    Machanie Konstytutka, w ktorej nie ma ani pojecia co to Narod , ani kto jest narodem gospodarzem, POlakiem.... ani kto jest Suwerenem w Panstwie....ktora zakazuje POlskiemu Rzadowi emisji credytu, a nakazuje finansowanie wydatkow budzetowych przez pozyczki, ktora uznaje nadrzednosc praw obcych i nie protestuje przeciwko buszowaniu obcych wojsk po swoim terytorium.... taka osoba przypomina niszczesnika srajacego w progu i machajacego gazeta:-))))
    Ani cara, ani Lenina!
  • A przecież mieliśmy kiedyś i Judymów, i siłaczki. Nie mieliśmy Benesza.
    Droga Pani Tiamat....
    To wlasnie o tym -a niczym innym pisal Wyspianski:
    Miales chamie zloty rog...
    ,,a swoja droga cowboy amerykanski to zaden patriota, polityk, bohater , sprawiedliwnik, czy honornik...ale pastuch! Dobrze znajacy sie na bydle...potrafiacy wycielic, zadbac , napasc, napoic , przegonic...i wszystko za pieniadze...cyt:
    He offer mi ten , and I said I'm your man...
    A Cejrowskiego niech pani nie slucha wcale .....! Lepiej sluchac skrzypiec kolegi..jakie zabral ze soba na opierwsza randke...jak na obrazku:-))))
    O Polsce ta notka. I o Polakach - 25.07.2017.
  • @sosenkowski 12:54:54
    Juzci panie Misztalski..nie wyczerpuje...ale , jak sie czeka to sie i doczeka...
    Dostac dostaniemy moze nie od razu i nie od tego , od ktorego sie spodziewamy i nie to co nam sie marzy...ale ....po ryju....az ze zdziwienia go otworzymy, a wtedy samo wypadnie i bedzie wiadomo kto ukradl....a, jak zwykle bedzie to musztarda po obiedzie:-)))))
    Marian Miszalski: Kto ukradł – nie wiadomo.
  • @Casey 18:59:05
    KAZDY...moze dac tylko Tyle...ile MOZE!
    Chocholi taniec POPiS
  • @maharaja 18:18:15
    Panie maharaja..poskrom pan wyobraznie:-)))) i chucie:-)))
    Z kim sie pan nie zgadza????
    O czym pan plecie - madrzy glosuja- zeby cos wybrac...a jak nie maja zadnego wyboru nie ida glosowac. Pan nie rozroznia glosowania od wyborow?
    Zatem a priori pan olewa madrych i probuje uczyc glupkow..badz SSynow ,ktorych niczego uczyc nei terzeba ,a ktorzy dobrze wiedza co kazali glupkom glosowac:-)))
    Tu pan ma doskonaly oglad swiadomosci obywatelskiej....za darmo.. Musi pan najmowac palantow poolsters, zeby panu wytlumaczyli za pieniadze -co znaczy NIC????
    I nie wymachuj pan konstytutka...bo w niej nie ma pan nawet tego -co to narod polski, kto jest suwerenem w Polsce...i wielu innych rzeczy- ktore czynia Akt Ramowy Panstwa - Konstytucja!
    Chocholi taniec POPiS
  • @Jarek Ruszkiewicz SL 13:07:04
    EEeeee tam, zeby powsadzac do kryminalu nie potrzeba zadnego sadu...siedziale mw kryminale pare razy i nigdy zaden sad mnie tam nie wsadzil.
    Mozna bylo za Komuny mozna dzis vide Piskorski...ktory siedzi bez zadnego zarzutu....
    Widac zlodzieje maja immunitet w Polsce Zoligarchizowanej...a polityczni nadal nie maja zadnych praw.
    Cywilizacja Polska..jak rozprawia sie z tematem pan Wojtas:-)))
    Chocholi taniec POPiS
  • Sprawiedliwy Sad to Sad wybrany przez Suverena z wybrana Lawa...
    To co ogladamy to pierwsza proba rozbiorki zabezpieczen przed niekontrolowanynm zawaleniem sie i naglym -

    Transformacjiustrojowejiprzemianwlasnosciowych!

    Czyli....... Oligarchizacji Polski!

    Elegia obzydliwa.

     Wyjatkowa niedziela, tragedii smolenskiej
    niewybrazalnej,
    niepojetej, strasznej
     traumie niewiary, objawionej zdumionemu swiatu,
    Spontaniczny , wysmiewany,
    pelny sztandarow i Jana Pawla II-
    dziwny krag-...
    Cos zmienil??

    Nic!

     Co wybierasz mlody, piekny,
    wyksztalcony
    ciemniaku i oszolomie, hamujacy-
    zeby zylo sie lepiej...
    Podzial!
     Emigrujacy artysci... i wybitni businessmani i tfurcy..
    Polskiej cywilizacji -
    ostatni argument...Krew ..
    -co wsiakla w rosyjska ziemie...
    zamieni sie w krew Centaura...
    Pozyczcie koszule nasmarowana ta krwia ...
    PO...


    ...
     RomanKafel
     Tydzien przed Niedziela Palmowa 2011...
    Chocholi taniec POPiS
  • Nam są potrzebne sądy uczciwe. A jakie to są sądy uczciwe? Ano takie, w których sędzia to ukoronowanie kariery prawniczej, w kt
    Racja! POtrzebna sa sady sprawiedliwe! A nei ma zadnej sprawiedliwosci bez uczciwosci, bez moralnosci i etyki...to wazniejsze kwalifikacje od wiedzy prawniczej! KTorej tez nie maja profesorowie nauk prawnych.
    BO jesli prof prawa i sedzia sadu najwyzszego w Sejmie powiada ze suweren to konstyturtka....Tzn ze nei wie ani co to suweren ..ani konstytucja...TO jakim cudem posiadla i tyluly i stanowiska???
    Uzdowiene sytuacji musi byc stopniowe:

    1) Najpierw powoluje sie dorazne trybunaly ludowe z ludzi o nieposzlakowanej opinii.
    @0 Trybunaly ludowe lustruja palestre w Polsce wydajac nieodwolane wyroki o klauzuli natychmiastowej wykonalnosci.

    A) Przestepcy i zbrodniarze w togach do powieszenia

    b) Durnie i lapowkarze w togach po obiciu dupska, rozebraniu z togi i zaplacenia nawiazki posadzeni do konca zycia przy pracy pozytecznej.

    c) Ogloszenie wyborow sedziow wszystkich sadow sposrod ludzi spelniajacych warunki- czyli wyksztalcenie prawnicze i nieposzlakowana opinia. Na kadencje 5 letnia z mozliwoscia wczesniejszego odwolania.
    d) LIkwiduje sie wszystkie trybunaly i sady specjalne,,sady wyzszej instancji pelnia role sadow kasacyjnych.
    e) Wprowadza sie Instytucje lawy wyberalnej wsrod obywateli o nieposzlakowanej opinii..w sytemie rotacyjnym . Wyrokuje Lawa.
    Łupu cupu i po sądach
  • @Lech Mucha 19:48:04
    Panie Lechu..mialo byc o bledach Trumpa w Polsce????
    Obiecanki cacanki...nie napisal pan.... o zadnym!
    A to- ze cos panu wydaje sie bledem, to sie panu tylko tak wydaje...mimo -ze wcale nie jest zadnym bledem Trumpa.
    Zaczynam sie powaznie obawiqac , czytajac podobnne opinie Polakow..ze jedynym bnledem jaki byc moze popelnil Prez Trump to to ..ze przyjechal do Polski..i ze wygloscil to niezwykle przemowienie...ktore juz drugi tydzien maci ton politycznej poprawnosci w skali globalnej...,..
    Donald Trump się myli!
  • @Laznik 15:35:07
    Panie Laznik... pan nie pojmuje w zab:-))))
    Papiery zostaly po to skreowane i puszczone w obieg...zeby obiegaly:-)))
    TO tylko agregaty finansowe, wycenione w pieniadzu , jaki powstaje z Niczego i ma pokrycie w dlugu....gwarantowane podpisem pozyczajacego ..ze odda - jak bedzie mial:-)))
    Ale skoro nikt nie produkuje pieniedzy na odsetki...bo kazdy pieniadz musi miec parytety dlugu, ktos musi dopozyczyc:-)))
    O czym pan zatem bredzi,,kapital dzis0 to Dlug!!!!....
    Az przyjdzie taki dzien ,ze powie KTOS - Szast - Prast...i przekresli dlug!
    Wyrzuci ksiazke i znikna konta o wielokrotnosci zer, czyli Niccow:-)))_) Kazdy zostanie z tym co ma..na grzbiecie i.... w rece....i okaze sie. ze jak zwykle -nawieksze miliaqrdowe rzesze mondrusiow ...w rece trzymaja tylko ...wlasnego ciulika:-))))
    Radość niewolników
  • @Laznik 00:10:44
    USA zostały zdeindutrializowane, zdekapitalizowane: w USA „szacują ten drenaż na 50 miliardów dolarów na początku lat 80-tych, w 1993 wzrósł do 110 miliardów, ”, parę/paręnaście bilionów dolarów zabrano z rynku w USA.""........koniec cytaty...
    I pan przy tym byles?????:-))))))))
    Panu chyba nie wiadomo ze parytetem dollara..jak na dzis jest DLUG????
    Kazdy emitowany dollar emitowany jest jako dlug....ktos musi go pozyczyc zeby go wyemitowac....stad kto ma wiecej dlugu ma wiecej pieniedzy!
    Pan czuje bluessa?????..... czy tylko udaje Jazzmana?:-))))
    Radość niewolników
  • Nie przemawia sie do niewolnikow! Bo i po co....
    Panie Konrad… Gdyby pan lepiej znal historie…moze by pan i rozumial co znaczy Idea Trojmorza…i rozumial ze Idea Ta rozni sie zawsze w zaleznosci KTO ja oferuje i w jakim Ukladzie.
    Tak, ze ..w tym co zaproponowal Swiatu Trump w Warszawie nie ma dla panskiej wizji zadnej oferty…. i zaloze sie, ze nie pojawi sie zadna w panskim zyciu.
    Panski glos wpisuje sie w te same glosy . wyjace w tej samej tonacji wydawaloby sie z tak roznych miejsc ,ze az trudno uwierzyc- jak umiejetnie usadowila sie Miedzynarodowa Sitwa Globalnego Parchalsfa….
    Tym samym glosem wyja Neocony z CNN, NYT, itp co i Parchate Komuchy zgromadzone na Sputniku…i im podobnych- oraz otwarcie illuminackie srodowiska Europki i Israela…..
    Zaden- oprocz kilku chwalebnych wyjatkow…zaden organ medialny nie wymienia i nie przywoluje cytujac tego - co bylo najwazneijsze w Przemowieniu Warszawskim Trumpa!

    Deklaracja Obrony Cywilizacji Chrzecijanskiej-

    – My Chcemy Boga!
    My chcemy Prawa Boskiego – Naturalnego, gdzie podstawa jest Rodzina- Ojczyzna- Cywlizacja Zycia!
    Idea Trojmorza jest politycznym aparatem Realizacji Ostatniej Linii Obrony Cywilizacji Chrzescijanskiej- Cywilizacji Bialego Czlowieka i obrony bialej Rasy! jaka zachowala sie w Polsce przez co Trupmp wybral Polskie i powolal sie na Polske i Polakow! Wskazujac ze to zaczalo sie przez Polakow i w Polsce juz 40 lat wczesniej!

    To- oficjalne odrzucenie Multiculti..Cywilizaji Instytucjonalnego Kalmstwa , Zniewolenia i Smierci….i zapowiedz obrony Naszej Cywilizaji Chrzescijanskiej !Obrony Naszego Ducha!
    Bez obrony Tego co dla nas Najwazniejsze….tracimy wszystko!

    Bo idea Trojmorza to WIelka Jednota Chrzecijanska Slowian Zachodnich i Poludniowych…to kontynuacja Morawii Magna to podjecie Misji Cyryla i Metodego! TO wyciagniecie OBYDWOCH RAK do reszty Braci Slowian Wschodnich na plaszczyznie Jednoty Chrzescijanskiej…i do wszystkich ludow Europy jakie dziela z nami nasza Wielka Cywilzacyjna Spuscizne- .opartej o rownosc podmiotow i wolnosi najmniejszych , ktorzy ja tworza.
    To co stalo sie w Warszawie…juz ma swoje konsekwencje….i czy sie to komus podoba , czy nie….Caly UkladPOlityczny Cywilizacji Smierci- wydawaloby sie do tego czasu nie do zlamania…rozlecial sie- jak domek z kart….w jednej chwili...Jak Przebity Balon!
    Stad takie wycie Globalnego Kahalu..ktoremu pozostalo tylko wyc…
    od pana zalezy, czy pomaga im pan wyc…czy robic to- od czego zalezy panska przyszlosc i panskich dzieci.
    Wybor nalezy do pana….do kazdego Europejczyka!
    Nie ma dla NIKOGO od tej chwili -zadnego usprawiedliwienia.. dZis juz kazdy widzi i jasno i wyraznie - po co Parchaci Illuminaci pchaja czarnych Afykanow do Niemiec i Europy….
    Radość niewolników
  • @Ziut Polskę Zbaw 23:55:37
    Pan MichaLKIEWICZ NIE JEST KONSERWATYSTA!!!! ale kolibrem....konserwatywnym liberalem....
    A to tlumaczy wiele. Zwlaszcza to co usiluje wytlumaczyc tlumokom:-)))
    Stanisław Michalkiewicz –zatrute pióro do ogłupiania Polaków
  • @Zdzich 19:27:11
    Wystawiles sobie paskudna opinie panie Zdzich:-))))
    Nie znac pana Jozefa???? to musi sie byc strasznym dupkiem:-))))
    Stanisław Michalkiewicz –zatrute pióro do ogłupiania Polaków
  • @zibi 22:45:41
    Poradz to swojemu Tate:-)))
    Obrona narodu czy „Armia Macierewicza”?