Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze RomanKa

  • Plan Barucha...ogloszony w 1946...
    ale tworzenie wymaganych kondycji poprzez kondycjonujace fakty....zabrali troche wiecej czasu , o ktorych dzis zaden historyk nie wspomni…. Bernard Baruch zmarl w 1964 roku...ale niech wolno zapominac , ze ...Klan Barucha….zyje...
    Panu pani Tiamat I szanownycm gblogerom ...z porada skopiowania bo napewno zniknie..zwlaszcza fotokopie dokumentow….

    http://mailstar.net/baruch-plan.html
    Czołowi blogerzy o Katyniu - 02.11.2018.
  • Bardzo madry text....
    Dlaczego Pakosz ma byc mniej wiarygodny niz Anonim Gall???? Pakosz nei wstydzil sie podpisac swoich prac Gall tak....
    Katolicyzm od 9 wieku byl Katolicyzmem niemieckim ..zwali go ULtramontes..tych Spoza Gor… TO biskupi niemieccy batozyli Metodego...to ich papiez Stefn przekreslim misje Cyryla Metodego i odmowil zatwierdzenia biskupa Gorazda….
    Dzieki upadkowi Ultramontes prawoslawnemu Putinu udalo sie odrestaurowac Tartaria Magna..... za kilkanascie lat pojawi sie idea Slavii Magna....ale nas Polakow juz nie bedzie.....
    Królestwo Scytów czyli o co chodzi z Wielką Lechią.
  • I wszystko sie sprawdza....
    elity parchatych dewiantow i zuli...rzadza ...
    «Żydzi – błogosławieństwo ludzkości...»
  • 20 lat za pozno......
    https://piotrbein.wordpress.com/2014/02/16/roman-kafel-bronmy-zywiacych/
    Rolowanie rolników – rolowanie Polaków. Nowy Bolek działa.
  • @nikander 08:01:45
    Panie Jozefie....prawa mozna pisac..papier wszystko przyjmie...ale wlasnosc to stare pojecie i zdefiniowne. Nowe Formy...starych pojec..jednoznacznie zdefiniowanych…????
    To juz przerabialismy...wlasnosc spoleczna znaczylo , ze nic nie mamy.
    Demokracja ze nei ma zadnej...itp….
    Niech bedzie to co jest....tak jak Pan Bog stworzyl I na tym wyjdziemy najlepiej. nasze to moze byc jak razem zlozymy twoje I moje....
    I zadbamy, zeby nas nei wyslizgali:-))) ONI.....
    Czy Akcja Wyborcza Polaków obudzi pokolenie przetrwania
  • To niemozliwe~!~! Israel nigdy tego nie robi:-))))))))))
    Poprostu niemozliwe...zapytajcie glownego Srula Daniellsa…..
    Zanim "bracia Mateuszka" podpalą Polskę...
  • @zygmuntbialas 21:07:07
    Dzieki za przypomnienie prawdy! Panie Zygmuncie!
    Tylko podle gnidy i tchorze manipuluja Prawda!
    08.08.2008. - Najazd Gruzji na Osetię Południową
  • No wreszcie...doskonaly Plan na Polske!!!!!!@ Gratulacje panie Jozefie i Zespoly!!!!
    Ale widzi pan to byc albo nei byc obecnych wasalnych rzaduff na garnuszku Swiatowej bandy Banjsterskiej,,,odsetki to to co sie im nalezy:":-))))..caly swiat plus nalezna odsetki!!!!
    Ja bym dokonal malenkiej korekty 70 miliardow dollarow przeznaczyl na podniesienie wynagrodzen…. Niech Polacy sami wybiora w co zainwestuja.
    Dwa plusy..jeden wytraci z lapy partiom leninowskim zdolnosci kupowania elektoranych glosow...druga zwiekszy wplyw podatkowy , ktory rzad moze inwestowac dla dobra wzystkich Poakow!

    Nastepna panie Jozefie to owe nieszczesne spolki pracownicze....to nei usunie zadnego konfliktu...Nie moze pan dac sie poniesc utopijnym wizjom....Wlasnosc to bardzo powazne pojecie.... Zwlaszcza dla narodu polskiego wydziedziczonego przez 500 lat.....
    Jesli maja byc spolki pracownicze to tylko poprzez akcjonariat....
    Czy Akcja Wyborcza Polaków obudzi pokolenie przetrwania
  • Panowie
    Polska to Ojczyzna wszystkich Polakow.
    Polak, Czlowiek urodzony z matki i ojca Polakow to oni tworza Narod Polski w oparciu o Prawo Krwi.
    Rzeczypospolita Polska to panstwo Polakow I obywateli polskich. Suwerenem panstwa jest Narod Polski
    Prawa i obowiazki Polaka roznia sie od obowiazkow i praw obywatela polskiego niePolaka...
    Bez takich zapisow w Konstytucji nie ma dla Polakow miejsca,.,......w Polsce.
    Referendum Konstytucyjne - Wniosek
  • @AlexSailor 15:32:18
    BYly wszedzie nawet w mniejszych osrodkach o calkiem malych …..jak Rosja dluga I szeroka….szczegolnie podobal mi sie plakat jaki trzymala mloda Rosjanka na mitingu w Jaroslawlu...pozwolcie ze zacytuje:

    Mnie nie nuzien nikakij sex- prawitiestwo jebiot mienia eziedniewno!
    Michaił Deliagin*1.: Przygotujcie się na Upadek Państwa...
  • Teoriami cywilizacji prof Koncznego posluguja sie Polacy....nie zawsze slusznie...
    Na terenach Eurazji dwie wielkie politee gracka i slowianska zformowaly to co okreslamy Cywilizacja Bialego Czlowieka lub Europy.
    Wpychanie do tego Rzymu, jaki zostal udomowiaony przez Etruskow..nei ma zadnego sensu, jesli nei liczyc uzasadnienia wagi "lacinskosci":-)))
    Turanism , bizantyzm...lanie w banie....ultrqamontes szmotes...roznice kulturowe...obyczajowe.... I tu praktycznie wsrod Slowian nawet tak nawracanych na Sarmatow -jak Polacy, roznic nie ma..poczawszy od dietetycznych, obyczajowych, czy folklorystycznych....na lingwistycznych skonczywszy.
    MY..to My-Slowianie...a ci inni to Nie My, czyli Niemcy.......tak bylo i ta pozostanie..kwestia czasu kiedy to dotrze do szerokich mas.
    Panslawizm czy Eurazja?
  • Bredzi pan panie Dariuszu.
    Nie bylo dwoch Solidarnosci. jak nie ma dwoch PRLow?????
    Polska Solidarnosc trwala niecaly rok..;/...I zlikwidowano ja wprowadzajac Stan Wojenny…….powolano nowa solidarnosc bis... 8 lat pozniej….jako calkiem nowy zwiazek zalozony przez Agentow Kiszczaka.

    A pan co ma na swoje usprawiedliwienie ..piszc podobne bzdury z ed..y wziete?????
    Niech pan zobaczy d ksiqazki Vioctory...Petera Schweitzera.... bo dane jakie pan podaje z niczego czyli z glowy....swiadczy o niczym czyli...mniejsza z tym.
    „Solidarność” była operacją specjalną CIA
  • @wk..ny 12:18:13
    Przeciez pan kabareciarz…… Kabaret…..sodomasohistyczny….
    ja nie jestem kabareciarzem , jako prawnik zadaje zawsze jedno pytanie ...Qui prodest?????
    Przypominam ,ze Putin tez prawnik.
    Schody do piekła
  • Szanowny panie Jozefie...czybylby pan laskaw-
    podeprzec to to cyt:"...przez wrogie nam ośrodki rękami JPII i Wałęsy popart amerykańskimi sankcjami. Ci dwaj panowie - bowiem - „znaleźli” sposób na poprawę życia Polaków robiąc przysługę banksterom (to są fakty, a nie marksizm!!!). …"... jakimkolwiek faktem??? Dowodem????
    Zycie stawalo sie coraz latwiejsze I weselsze….oczywiscie Polakow..panstwo roslo w sile i w 1975 zaszczycono mnie kartka na cukier...wtedy to powiedzialem na pytanie -kiedy skoncza sie kartki na cukier????..stwierdzeniem….. ze wtedy dopiero , jak wprowadza kartki na kartki...co pan napewno pamieta, ze sie stalo.... Partii Przewodniej wystarczylo na to niecale 5 lat....w sklepach braklo musztardy i octu….ale w tym samym czasie wytransferowano z PRL dwa roczne budzety tegoz PRLu...
    Widzi pan to nei JPII i Walesa spowodowli kryzys,,,,,np JPII trzy lata cieszyl sie kartkami na cukier.....
    Nowoczesna Teoria Pieniądza (MMT) – czy aby nowoczesna?
  • @Zorion 21:01:17
    Wlasnosc???? Jaka ty mioales wlasnosc psi K'Hooyku????? wlasnosci bylo w brod tylko chleba brakowalo I mleka ..mimo ze krowy rekordzistki jednym dojkiem mogly wyzywic 12 takich zasrancow jak ty....
    Jak myslisz kto zepchnal miliony Polakow do stanu sily roboczej zapierdalajcych w dzien I w nocy stojacych po kolejkach zeby takim bekartom, jak ty dac cos zryc?????
    To wlasnie dzieki takim rzadom Komuny psi Hooyku...wybuchly strajki i powstala Solidarnosc.....a dzieki Solidarnosci miliony Polek mialy jakas nadzieje I nei zdecydowaly sie takich jak ty ...wysikac…..
    Strefa kibica
  • Panie Zorion ,czy jak tam panu.....
    trzeba byc debilem i psim k'Hooyem, zeby nie wiedziec , ze ci z Solidarnosci dostali tylko paszport z prawem jednokrotnego przekroczenia granicy , bez prawa powrotu...i co mieli musieli zostawic.
    Zeby sie zalapac na prytwatyzacje musialo sie miec staz, jako TW w tym oczywiscie w solidarniosci bis. osrany pas z grubej kreski….
    Strefa kibica
  • @wk..ny 17:48:04
    Panie w..ny ..bez dewagacji po frustracji:-)))) To co pan pisze ze do niego wychodzi, swiadczyloby o deepstate Rosji, ze siega umyslowoscia Macierewiczowi do polowy lewego ucha:-)))))))
    Putin...na slynnej konferencji na pytanie dziennikarza z Polski odpowiedzial zgodnei z logika...jesli na pokladzie doszlo do wybuchu...a samolot wylecial z Warszawy...dlaczego nei szujkac przyczyn w Warszawie.
    na to nie zareagowal NIKT!
    Jak pan mysli ....dlaczego????
    Schody do piekła
  • @Wrzodak Z. 07:29:40
    Drogi panie Zygmuncie…...porzadni dziela ludzi na uczciwych i SSynow..
    SS-yny dziela ich na swoich SSynow...... i Ichnich SSynow...

    To caly obraz rzeczywistosci w Polsce.
    Na tym zasadza sie ta ich SSynska walka o konstytutke:-))))...czy krasc beda mogli swoi...czy ichni.....Oczywiscie okrqadzonymi moga byc tylko POlacy ....czyli MY.
    Schody do piekła
  • Zaoze sie ze plujacy na Hybkiego...nie rusza sie jak...
    bedzie ostrzegal ,ze sie pali:-))))
    W sumie I pan Zygmunt i pan Hybki podpisuja sie pod tym co pisza swoimi nazwiskami- jakie one by nie byly, posluguja sie i powoluja na fakty..... a nie uprawiaja smichy z nazwisk i szkaluja piszacych prawde ...podpisujac sie , "kutas" z " wujem":-)))))
    Schody do piekła
  • @Andrzej Madej 07:40:52
    Nie wierze....poprostu nie wierze- panie Andrzeju…..
    Probuje wywolac co?????
    Jazgot polglowkow obiecujacych zlote gory??? gwarantujacy wiek emerytalny, i 500+...przeciez srednio rozgarniety wie ,ze to sa rzeczy zalezne od demografii, a na ta zaden rzad wplywu zadnego nei ma...ze mamy starzejcace sie spoleczenstwo i dfunduszy na obiecanki nie bedzie juz po 10 latach....
    Za pare lat nie bedzie NATO i UE...i zostaniemy z glupia konstytutka pelna wrzaskow i oslich porykiwan......narod skaldajacy sie obywateli PRLbis roznych ras, wyznan, narodowosci i ethnicznosci....wyjacych KUmbaja Akhbarrr,...Kumbaja......
    Pan posel ma do czynienia z narodem Slazakow RASistowskich, ktorzy sa obywatelami polskimi:-_)_))))))i co...ano sam pan widzi:-))))
    Propozycja pytań do Referendum Konstytucyjnego