Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze ikulalibal

  • @Krystyna Trzcińska 15:35:49
    Tak.To młody Dżugaszwili.
    POLSKA sławiańska, nigdy nie będzie żydowskim Polin
  • @provincjal 09 15:10:30
    //Porównanie do poczciwego osiołka jakby nie na miejscu //

    Jak najbardziej na miejscu.Polacy głupi są jak osły.A głupota to cecha przypisywana osłowi.Czy słusznie to zupełnie inna sprawa.
    Feralnego 14 lutego czyli w centrum wiadomych wydarzeń skromniutkie media skupione wokół ruchu narodowego zamieściły kilka może kilkanaście filmików.Przedstawiali swoje stanowisko wobec zaistniałej sytuacji.
    Filmiki te mają od kilku w porywach do 20.tyś wyświetleń.
    W tymże samym dniu czyli 14 lutego jutubowy kanał Super Ekspresu zamieszcza filmik pt." Namiętne igraszki na Lotnisku Chopina w Warszawie" który obejrzało już 1 milion 200 tysięcy osób.
    Więc nie mówcie proszę że elity są skurwiałe ale za to naród szlachetny.Bo elity są jakie są właśnie dlatego że naród głupi do bólu.
    Polska, jak ujeżdżany przez wszystkich osioł
  • @Krystyna Trzcińska 14:06:47
    Obrazek był obiecany SZS gdyż tylko on może wycisnąć z niego maksimum treści.To po pierwsze.
    A po drugie;co to znaczy nie wyświetlił się ? mnie się wyświetla.Proszę objaśnić mi (bo nie jestem nadzwyczajnym znawcą tych komputerowych tricków),czy to możliwe żeby jednocześnie obrazek był dla jednych widoczny a dla innych niewidoczny.
    POLSKA sławiańska, nigdy nie będzie żydowskim Polin
  • @SZS 12:56:49
    Albowiem jak powiedziano:''Wraca pies do wymiocin swoich a umyta świnia znów się tarza w błocie. "

    Jak widać wszystko ma skłonność do przyjmowania stanów pierwotnych.
    Swoją drogą czyż to nie paradoks że w momencie historii w którym Żydzi mieli ponoć najwięcej do powiedzenia (1945-1956) PRL odległy był od Polin o lata świetlne a po 1956 z kolei zaczął się do Polin przybliżać z prędkością światła. Ot co znaczył dobrze funkcjonujący system panie SZS :) Pora na obrazek.Wszak właściciel bloga lubi obrazki -co nie ?

    https://s00.yaplakal.com/pics/pics_original/1/5/1/7557151.jpg
    POLSKA sławiańska, nigdy nie będzie żydowskim Polin
  • @trojanka 10:25:51
    //Niejaki Szewach Wiess "peruka"//

    To nie peruka,to jarmułka.Pisał o tym Wiktor Ostrowsky w swojej bestselerowej książce "Wyznania szpiega .Z tajemnic izraelskiego wywiadu" http://lubimyczytac.pl/ksiazka/61403/wyznania-szpiega-z-tajemnic-izraelskiego-wywiadu
    Książkę wydano tylko raz,na początku 90-tych i jak sądzę nigdy więcej się to nie powtórzy.Ale komu udałoby się jakoś nabyć książkę to szczerze polecam.Lektura książki zmienia optykę na wiele kwestii.Może nawet wywołuje wrażenie "przed" i "po" ponieważ po przeczytaniu książki na świat patrzy się już zupełnie inaczej niż "przed".
    Jak wiadomo żydzi używają jarmułek.Tacy zwykli,świeccy,okazjonalnie,od czasu do czasu,w przypadku konieczności.Zaś ortodoksi zobowiązani są nosić jarmułki non stop.Otóż Ostrowsky pisał że ortodoksi którzy z różnych względów nie chcą pokazać się światu jako żydowscy ortodoksi np dlatego że są pracownikami Mossadu,używają jarmułek sporządzonych z ich własnych włosów.Religijny nakaz jest wypełniony a dla otoczenia fakt ów jest zupełnie niedostrzegalny.
    Nie twierdzę że Weiss jest pracownikiem Mossadu ale jego peruka raczej ma za zadanie pełnienie innej funkcji niż banalne zakrywanie łysiny.
    Szewach Weiss i mój dylemat moralny.
  • @SZS 19:52:22
    //Czyli prawdą jest, że w Polsce 68,9% mordowało te 8,6% //

    Z tego co wiem to szacunkowa liczba "pomagierów" wynika ze stosunku liczby pomordowanych żydów i niemców zaangażowanych do tego zadania.Co do ilości Niemców to istnieją dość ścisłe archiwalne dane.Z nich to ponoć wnika że niemcy nie zdołali by porodzić sobie samodzielnie z takim ogromem roboty .Musiał im ktoś pomagać.Ponoć w krajach Pribałtyki na jednego niemieckiego mundurowego przypadało od 4-6 (estońskich,litewskich,łotyszskich) pomagierów.
    Odwołać spotkanie V4 w Izraelu !!
  • @SZS 18:24:47
    //Z wypowiedzi tego syjonisty wynika, że 68,9% mordowało te 8,6%. //

    Nie rozumiesz.Co wydaje mi się dziwne bo na ten temat jest dość gadania od kilku lat.
    Nataniahu "kluczy" aby wyjść na swoje to znaczy tak aby jego słowa nie przeczyły przyjętej wersji wydarzeń która ma się mniej więcej tak:cała ówczesna Europa maczała palce w zagładzie żydów.Niektórzy,tak jak np Francuzi nie brudzili sobie rąk osobiście a tylko wysłali swoich żydów dokądś.Zważywszy że z małymi wyjątkami nieomal wszystkie państwa europejskie pozostawały sojusznikami III Rzeszy przez to na wszystkie te państwa spada odpowiedzialność.Zaistnienie po 1945 "bloku wschodniego" czasowo przyhamowało dochodzenie sprawiedliwości ale z uwag na to że zbrodnie ludobójstwa nie ulegają przedawnieniu nastała pora roszczeń.Żydzi mają ponoć dowody (tak twierdzą) ilu:Litwinów,Estończyków,Łotyszy,Ukraińców,Słowaków,Chorwatów,Rumunów,Węgrów,parało się holokaustem.Wszystkie te państwa przestały istnieć w 1945 r ale problem pozostał bo to nie "państwa" a ludzie dokonują złych rzeczy.To dlatego Netaniahu tak kluczy że "mówił o ludziach a nie o narodzie czy państwie".
    Odwołać spotkanie V4 w Izraelu !!
  • Stara Baba lecz się
    //Zawsze twierdziłem że my Polacy nie mamy problemu z żydami lecz z samymi sobą//

    A konkretnie to my Polacy mamy problem z takimi jak ty Stara Baba.
    Stanowicie patologię a wobec twardego stanowiska w kwestii eutanazji zupełnie nie wiadomo co z wami robić.
    Dopóki jakimś sposobem nie pozbędziemy się was będziemy poniżani,nękani i deprecjonowani.

    Stara Baba powiedział : // USA nie są krajem jak to określam "historycznym" (..) . Nie można tego porównać do innych społeczeństw a wyzysk nie jest rzeczą narzuconą lecz przez napływających emigrantów przyjętą jako w miarę rozsądku normalną. Nie godzisz się na wyzysk, do USA nie przyjeżdżaj //
    http://wps.neon24.pl/post/147365,usa-stoja-za-proba-zamachu-stanu-w-wenezueli#comment_1525696

    Masz świadomość tego że jesteś chory ?
    Odwołać spotkanie V4 w Izraelu !!
  • @MacGregor 14:21:31
    //mike pompka (..) sugerował jednoznacznie, żeby Polska STWORZYŁA instrumenty prawne //

    I po co te iluzje ? skoro wiadomo że od pewnego czasu żyjemy w takiej rzeczywistości której ramy wyznacza Ivanka Trump na facebooku.
    Jak wyznaczy tak i będzie.A fakty,praw czy inne bzdury nie mają na to większego wpływu. Czy bardzo się mylę panie G ?https://sputniknews.com/middleeast/201902141072399864-syria-douma-gas-attack-vicitms-footage-hoax/
    Szewach Weiss i mój dylemat moralny.
  • @MacGregor 14:21:31
    // mike pompka (ignorant przyuczony przez chałaciarzy) //

    Gdyby był niedouczony to sytuacja byłaby odwrotna:My panoszylibyśmy się w USA jak szare gęsi a Amerykanie przyglądali się temu bezradnie.
    Ale jest inaczej właśnie dlatego że "mike pompka i jego chałaciarze" są kuci na cztery łapy a my głupi jak stołowe nogi.
    Szewach Weiss i mój dylemat moralny.
  • Tu l'as voulu, George Dandin
    Bo politykę panie Gregor trzeba umieć robić.Owszem-sztuka to niełatwa, przestrzeń pełna zasadzek i żadnych drogowskazów.Wszystko na czuja trzeba brać.I do tego ta dojmująca samotność...
    Tak więc faktem jest że żydzi ostatnio zachowują się bezczelnie.Ale faktem również to że właśnie polska polityka historyczna po 89 r stworzyła im do tego okazję.Gdyby mi się chciało (jak mi się nie chce) to mogę zarzucić pana cytatami polskich historyków na temat tego że okupacja hitlerowska nie była znów taka najgorsza.Może nie najlepsza ale w każdym razie lepsza od sowieckiej.
    Oto przykład: na początku 90-tych dwaj krakowscy historycy w lokalnej prasie opublikowali artykuł o niemieckich inwestycjach w okupowanym Krakowie.Historycy realizowali polityczny obstalunek na zrzucenie marszałka Koniewa z piedestału.Dane o wysokości niemieckich nakładów miały dowodzić tego że Niemcy wcale nie zamierzali niszczyć zabytkowego miasta które przecież kochali i w które ładowali spore pieniądze.
    Zadanie zostało wykonane.
    /(Koniew) Na początku lat 90. utracił tytuł honorowego obywatela Krakowa/
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Iwan_Koniew

    Jak pan myślisz panie Gregor,skąd ja o tym wiem? dawno to było ,sprawy krakowskie interesują mnie jak przeszłoroczny śnieg a mimo to wiem.
    A wiem o tym z izraelskiej rosyjskojęzycznej telewizji.Ale to tylko jeden maciupenieczki przykład dla zilustrowania problemu.

    PS
    od kilku dni słyszę dość częste jak na nasze warunki odwołania do jakiejś tam umowy tyczącej odszkodowań zawartej między USA a PRL.
    Jak pan myśli? dużą trudność sprawi żydom podważenie owej umowy ? i czyż w takiej sytuacji najbardziej przydatnymi nie okażą się znów polscy politycy którzy od dwudziestu lat z okładem bez ustanku podważają legalność PRL-u? bo skoro PRL był reżimem okupacyjnym,bezprawnym,drastycznie łamiącym wszelkie normy,to niby dlaczego amerykańscy żydzi mieli by honorować jakieś umowy zawarte z takim państwem.
    Szewach Weiss i mój dylemat moralny.
  • @Pedant 21:59:58
    Tak.Mam na myśli te wszystkie organizacje których istnienie i działanie było konieczne w państwie epoki industrializacji,ale o wybitnie prawicowym charakterze.Sądzisz że to niemożliwe ? możliwe.Przykład wielkiego księcia Sergiusza Romanowa (założyciel Prawosławnej Palestyny) który mimo skrajnych poglądów konserwatywnych patronował wielu cennym inicjatywom mającym na celu poprawę socjalnej sytuacji robotników.Wprawdzie został zamordowany przez jakiegoś żydowskiego eserowca ale pokazał że kwestie robotnicze wcale nie muszą być domeną komunistów.
    Polski duopol mocy - między Marksem i Herzlem
  • @rumpelsiltskin 20:38:31
    //Polska ma ten problem, że od stuleci nie może dorobić się elit.//

    No właśnie od rana staramy się ten fenomen zrozumieć.Nawiasem mówią z wielką dla nas szkodą jako że już padają oskarżenia o antypolonizm.

    //Sądy "swoim" krzywdy nie zrobią, więc można się skarżyć, pozywać, zawiadamiać... Co innego, gdy jakiś "szlachetnie urodzony" zwróci się z podobną prośbą...//

    Zawsze tak było.A jeśli nie zawsze to od bardzo dawna.Cytat pochodzący z XVI w będący dowodem na prawdziwość mojego stwierdzenia:/"Prawo w Rzeczypospolitej jest jak pajęczyna, gdzie bąk przeleci ugrzęźnie muszyna/
    Opowieści jakoby opłakany stan naszego sądownictwa wynikał z tego że jest ono (sądownictwo) w rękach "agentury przywiezionej na ruskich czołgach", może i przynoszą komuś ukojenie ale że diagnozy te dalekie są od trafności przeto żadnych nadziei na polepszenie sytuacji nie ma.Wiadomo bowiem że tylko celna diagnoza jest gwarancją właściwej terapii.

    // dwuznaczna rola Kościoła Katolickiego w tym względzie //

    I to jest coś czego nigdy nie zrozumiem.Niby rzekomo wielki autorytet a skutku żadnego.Gdzież jak nie w katolickim kraju ,w cieniu Kościoła,mały najlepsze warunki wzrostu katolickie elity.Tymczasem tradycja ugrupowań prawicowych sięga ledwie dwudziestolecia międzywojennego.I tak trwa ta polska prawica; rachityczna,słabieńka,zapędzona w kozi róg przez socjalistyczno-rewolucyjne elity.
    Polski duopol mocy - między Marksem i Herzlem
  • Jeszcze nigdy tak nie było żeby jakoś nie było
    //niezawodna metoda (..) wybudzania Polaków z zaczadzenia USA: Wystarczy pozwolić Amerykanom MÓWIĆ.//

    Nie sądzę.Gorzej;sądzę że owo zaczadzenie jest nieodwracalne (zmiany z mózgu wywołane niedotlenieniem)
    Nigdy nie było podstaw do tego aby traktować USA jako państwo przyjazne Polakom a mimo to właśnie tak przez tychże było postrzegane.
    To podobne jest chorobie sierocej której jednym z objawów jest uwielbienie dla rodzica pomimo jego karygodnych zachowań antyspołecznych.
    I tak jak społecznie osierocone dziecko jest w stanie złe wspomnienia rodzinnego domu wyprzeć konfabulacją tak i Polacy stan rzeczywistych relacji z USA zawsze zastępowali fantasmagoriami "na temat".
    Tym razem też tak będzie.Jakoś sobie wytłumaczymy te "niezręczności",wymyślimy coś co przykryje nasze zażenowanie,znajdziemy jakiś winnych.Przełkniemy.
    Pełen rachunek, czyli czemu milczą Wyklęci?
  • @Pedant 17:23:42
    /Czesi to specjalny przypadek. Ich "elita" była tak bitna, że się wzajemnie wytłukła. //

    Najlepsze co mogło się Czechom wydarzyć to to że w obliczu utraty państwowości przed tym "zdążyli" utracić stare elity -tak mówił mój historyk.
    Dla mnie ,wówczas niewinnego pacholęcia natchnionego Wielką Improwizacją słowa zgorzkniałego belfra były niezrozumiałe.Teraz są bo jak ustaliliśmy pewne umysłowe defekty przechodzą wraz wiekiem cielęcy.

    //Czesi i Węgrzy zapewne mieli więcej Bolesławów Prusów, Stasziców i Haszków niż Mickiewiczów.//

    Problem w tym że u nas "wielkim" jest ten kogo kreują tak zwane "nasze elity".Bo przecież byli w naszej historii niezwykle utalentowani literaci.Ale pies z kulawą nogą u nas o nich nie słyszał i nie usłyszy.
    Czy słyszałeś aby Czesi wyrzekli się Franza Kafki tylko dlatego że ten mieszkając w Pradze pisał po niemiecku? czy to do pomyślenia?
    A Polacy lekką ręką wyrzekli się Bułharina ponieważ pisał po rosyjsku https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD,_%D0%A4%D0%B0%D0%B4%D0%B4%D0%B5%D0%B9_%D0%92%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
    To nic że pisał tak że jego stylem zachwycał się sam Puszkin,to nic że literackie życie Petersburga zdominowane było działalnością Buhanina.Pisał po rosyjsku więc nie zasługuje na pamięć.
    Ciekawe tylko kto na tym więcej traci;Bułharin czy polska kultura?
    Polski duopol mocy - między Marksem i Herzlem
  • @Stara Baba 16:39:32
    Nie bądź żałosny.Zamiast tego wskaż mi proszę to miejsce w którym moje wypowiedzi są antypolskie i niezgodne z historyczną prawdą.
    Nie chcesz chyba sugerować że luźny stosunek do faktów jest jedyną gwarancją na "polski patriotyzm".

    //Brzydzę się dupowłazami Jankeskimi jak i Sowieckimi.//

    Nie chwal się.Niczym ty się kochasiu nie brzydzisz.Lecz jeśli już czymś się brzydzisz to prawdą.
    Polski duopol mocy - między Marksem i Herzlem
  • @Stara Baba 16:02:50
    //Gdy inne kraje przekształcały i modernizowały swoją strukturę gospodarczą i polityczną związaną właśnie
    z Industrializacją Polska była ujarzmiona i pod butem trzech wrogich państw.//

    Nie może być ! a Węgrzy? a Czesi? poradzili se z industrializacją ? coś stracili ?coś ich ominęło? bo cosiś mi się zdaje że (w pierwszych dekadach XX w) się tak zindustrializowali że daj nam boże.
    Litościwie nie zaproponuje żadnych (chociażby architektonicznych) porównań.
    A przecież Czesi stracili ( w bitwie na Białej Górze ) całą swą elitę, nie mówiąc o Węgrach elitach których całkiem sprawnie wpisały się w austro-węgierski porządek rzeczy.
    Czy jest jakiś powód tego że na europejskich majdanach zawsze zabraknie czeskich i węgierskich przywódców natomiast nigdy nie zabraknie polskich.

    //Elity polskie nie wytworzyły się także w epoce Industrializacji gdyż XIX wiek dla Polaków był wiekiem okupacji.//

    Znasz jakieś konkrety czy piszesz tylko tak ? bo gdybyś nie znał to przypominam że takie biznesowe możliwości (w formie carskich przywilejów) jakie mieli Polacy w Imperium Rosyjskim ,to już nie przydarzyły się nigdy potem.Ani po 1919,ani po 1945 ,ani teraz.
    Pytam się grzecznie dlaczego wszystko poszło w gwizdek.Ani elit ani żadnych konkretnych inwestycji.
    Polski duopol mocy - między Marksem i Herzlem
  • @Pedant 15:21:32
    Ty tak na poważnie? niech ci będzie.Ale pamiętaj że należy być konsekwentnym
    Brak rozsądku i wybujała skłonność do brawury jako cecha "młodzieży" ma swoje biologiczne uzasadnienie.Mianowicie wyłonienie osobników wartych tego aby przekazywać swój genotyp.Statystyki wypadków dobitnie pokazują.Kto najczęściej pada ofiarą wypadków samochodowych ? kto najczęściej skręca kark podczas skoków do wody? kto tonie? spada? płonie? itd itd. Mężczyźnie w wieku od 16 do 25 lat.
    Czy zatem nadmierna egzaltacja losami filomatów czy innych rebeliantów nie jest sprzeczna z naturą ?
    Polski duopol mocy - między Marksem i Herzlem
  • @Pedant 13:39:13
    To zdaje się ty (jeśli nie ty to reszta jest "nieaktualna" ) rekomendowałeś "Kryzys ideologii niemieckiej " Mosse. Więc jeśli ty to zajrzyj do stosownych rozdziałów dla przypomnienia faktów.
    XIX w masoni intensywnie zaczęli infiltrować środowiska studenckie.Wszak wiadomo że dzieciaki z powodu przyrodzonej głupoty skłonne są do działań nierozsądnych.Na uniwersytetach powstawały rozmaite :związki,bractwa,korporacje itp.Więc kiedy w Niemczech doszło na tym tle do skandalu (zabójstwa znanego dramaturga ) to władze na całe 30 lat wzięły pod lupe całe środowisko ;i studentów i panów profesorów.Wydano specjalne prawa zgodnie z którymi:rewizje,aresztowania,zakazy zgromadzeń i inne restrykcje, były codziennością dla społeczności uniwersyteckich .I co ? i nic.Niemcy to jakoś przeżyli a wspomniane wydarzenia są ledwie słabo zapamiętanym epizodem.
    Nasi "filareci i filomaci" to był tylko cień tamtych "niemieckich" wydarzeń.Nie ten rozmach,nie ta klasa,nie ten wymiar.Mimo to dla nas stanowi to historyczną bazę.Bez filaretów nas po prostu nie ma.
    Polski duopol mocy - między Marksem i Herzlem
  • @Pedant 13:39:13
    Tak.Bo choć stricte frankiści to grupa dość wąska (bo etniczna) ale przecież zły los sprawił że poprzez swych reprezentantów np pana Mickiewicza,byli i co gorsza są,wychowawcami całych pokoleń.
    Powiedzmy sobie szczerze;kto spośród czytelników III Części Dziadów ogranicza się wyłącznie do warstwy estetyczno-literackiej? mało kto.Dla większości jest to niestety lekcja historii.I co gorsza lekcja patriotycznych wzruszeń i egzaltacji.
    Przecież tych: filaretów,filomatów,promienistych i resztę swołoczy należało wyłapać i zabić.Prawda była po stronie Nowosilcowa choć dziwkarz był i hulaka (смесь Бахуса с сатиром )
    Polski duopol mocy - między Marksem i Herzlem