Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!

Komentarze ptyski

  • @AdNovum 12:23:01
    poslowi Macierewiczowi sie nie tylko ziemia z powietrzem pomylily, ale rowniez kierunki i strony a wlasciwie to myli sie jemu rowniez przed z za i tympodobne.

    dowod na galerii u manka foto746

    https://picasaweb.google.com/111580646202910529168/DropBox?authkey=Gv1sRgCJTSlIqh3aLnRQ#5862932982995938098

    pozdrawiam

    Piotr Tyski
    Macierewicz: były przynajmniej dwie eksplozje
  • @all
    juz jest 20 minut po terminie i nie ma od @kuli w lis odpowiedzi na merytoryczne pytania dotyczace budowy czesci skrzydla:
    "Pytania dla ciebie, na ktore nie odpowiedzial Bialas:
    1) Ile jest i jak zbudowane sa sloty na jednym skrzydle TU-154m ?
    2) Co to jest interceptor i jaka jest jego rola w samolocie TU-154m ??

    masz czas do 15:00 na odpowiedzi

    ptyski 22.02.2013 13:51:46 "

    Mamy zatem nastepnego trolla co to zabiera glos w sprawach o ktorych nie ma zielonego pojecia!

    I znowu @Kula Lis 62 wyszedl na trollowatego durnia!

    Zeby nie bylo, ze tylko ja wypisuje "epitety" to tu kopia:
    "@Kula Lis 62 13:06:24
    tyski techniczny tłumoku, pod tym linkiem masz zdjęcia skrzydeł i ich budowy: kratownica z dwuteowników, i nie tylko to tam masz, lecz jesteś zbyt tępy by to wszystko pojąc.
    nadużycie link skomentuj
    Kula Lis 62 22.02.2013 13:11:54 "

    buahahahahaha (niech mankiem polece)

    pozdrawiam

    Piotr Tyski
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @Kula Lis 62 13:11:54
    to co zalinkowales to strzal kula w plot!

    Jak manek analizowal lezace czesci skrzydel prawego i lewego, to fotoamator nie rozroznial szachownicy na lewym i prawym skrzydle!

    oczywiscie uszkodzenia na obydwu skrzydlach sa wynikiem uderzania nimi w potezna botanike, tego lewego jeszcze w powietrzu a tego prawego juz w czasie upadku!

    Foto77 zestawienie zrobione 26.09.2010 prawe skrzydlo i jego zniszczenia:

    https://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5521204424553582434

    foto567 prawe skrzydlo (manek w 26.04.2011):

    https://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5599823510125516210

    foto569

    https://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5599968353693396146

    foto570 Fragment szachownicy - Prawe skrzydlo (27.04.2011)

    https://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5600316092820902386

    a na foto395 "Pomylka MAKu.
    Czesc lewego skrzydla zostala uznana przez MAK jako czesc prawego skrzydla!" (01.02.2011)

    https://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5568842259711216882

    Oczywiscie jest tych dowodow uderzania o botanike u manka "multum"

    a na foto84 znajdziesz porownanie terenu przed i po upadku

    https://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5523091541275477442

    to wlasnie na dwupiennej brzozie sunace po gruncie prawe skrzydlo oderwalo sie calkowicie od centroplatu i zlamalo prawie na "pol" !!

    Te uszkodzenia swiadcza jedynie o filtrze na oczach u fotoamatora!

    Pytania dla ciebie, na ktore nie odpowiedzial Bialas:
    1) Ile jest i jak zbudowane sa sloty na jednym skrzydle TU-154m ?
    2) Co to jest interceptor i jaka jest jego rola w samolocie TU-154m ??

    masz czas do 15:00 na odpowiedzi
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @all
    na drugie merytoryczne pytanie:
    "Nastepne merytoryczne pytanie do ciebie:
    Co to jest interceptor i jaka jest jego rola w samolocie TU-154m ??

    Czas na odpowiedz do 11:05

    ptyski 22.02.2013 10:44:15 "

    Bialas rowniez nie odpowiedzial, czyli potwierdza sie to, ze wiedza Bialasa na temat budowy skrzydla TU-154m jest zerowa !

    Na nastepne pytania do trolla Bialasa szkoda czasu!

    Podwinal "kite" i schowal sie "do budy" :-)

    Pozdrawiam

    Piotr Tyski
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @all
    na pierwsze merytoryczne pytanie :
    "Teraz mam merytoryczne pytanie do ciebie :

    Ile jest i jak zbudowane sa sloty na jednym skrzydle TU-154m ?

    masz czas do 11:00 na podanie prawidlowej odpowiedzi!

    ptyski 22.02.2013 10:33:33 "

    Bialas nie odpowiedzial, czyli jego wiedza na temat slotow na skrzydle TU-154m jest zerowa!

    Wszystko co teraz Bialas napisze o skrzydle TU-154m bedzie zwyklym trollowaniem!

    Teraz czekam na przeprosiny z jego strony dotyczace jego chamskiej wypowiedzi:

    "@ptyski 14:10:26
    Pisze Pan do blogera, że wyszedł na durnia. - Rzecz ma się inaczej - to Pan plecie androny i wciska ciemnotę."

    Pozdrawiam

    Piotr Tyski
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @zygmuntbialas 10:39:55
    piszesz:
    "@matterhorn 08:11:04
    "niejaki tyski i noman to ta sama osoba a prawdopodobnie jest to manek". - Ich (jego) najbardziej chamskie wpisy skasowałem. "

    twoje chamskie komentarze, a wlasciwie to cala ta twoja copy/paste notke tez powinienes skasowac!
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @zygmuntbialas 10:34:29
    piszesz:
    " Namnożyło się tu trolli wszelkiej maści."
    piszesz rowniez:
    "Też nie wiem, co się stało w Smoleńsku, ale ciąg różnych poszlak jest jednoznaczny."

    oczywiscie mozna wyciagnac z tych twoich zdan, ze to wlasnie ty jestes najwiekszym trollem na twoim wlasnym blogu!

    Tylko troll pisze i wypowiada sie na tematy, o ktorych nic nie wie !

    Nastepne merytoryczne pytanie do ciebie:
    Co to jest interceptor i jaka jest jego rola w samolocie TU-154m ??

    Czas na odpowiedz do 11:05
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @zygmuntbialas 00:58:59
    piszesz do mnie:
    "@ptyski 18:51:19
    Uprzejmie proszę nie obrażać innych komentatorów. Wpis z godziny 18:51:19 będzie skasowany.

    zygmuntbialas 22.02.2013 00:58:59 "

    To jest typowa wbiorcza dyskryminacja!

    Moj merytoryczny komentarz skasowales, a ten zostawiles:
    "@ptyski 18:51:19
    Tępy debilu i analfabeto.
    Podaję ci oficjalne źródło informacji o której pisałem, wątpię jednak byś był w stanie zrozumieć:"

    http://zygumntbialas.nowyekran.pl/post/88340,inz-k-cierpisz-brakuje-dowodow-na-odlot-tu-154m-z-okecia#comment_771305

    Ty rowniez obrazasz na przyklad mnie nie majac przy tym nic technicznego/merytorycznego do powiedzenia:

    "@ptyski 14:10:26
    Pisze Pan do blogera, że wyszedł na durnia. - Rzecz ma się inaczej - to Pan plecie androny i wciska ciemnotę."

    http://zygumntbialas.nowyekran.pl/post/88340,inz-k-cierpisz-brakuje-dowodow-na-odlot-tu-154m-z-okecia#comment_771462

    Teraz mam merytoryczne pytanie do ciebie :

    Ile jest i jak zbudowane sa sloty na jednym skrzydle TU-154m ?

    masz czas do 11:00 na podanie prawidlowej odpowiedzi!
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @zygmuntbialas 23:11:29
    piszesz:
    "Pisze Pan do blogera, że wyszedł na durnia. - Rzecz ma się inaczej - to Pan plecie androny i wciska ciemnotę."

    ciemnote to ty, ten bloger i Cierpisz wciskacie!

    Ciemnota jest to, ze twierdzicie ze TU-154m 101 nie wystartowal 10.04.2010 z Okecia, Ciemnota jest to, ze twierdzicie, ze czesci lezace na polance przed Sievernym nie naleza do TU-154m 101 !

    To jednak nie sa wasze najwieksze ciemnoty, co to wciskacie czytelnikom!

    Najwieksza ciemnota wasza jest to, ze wciskacie czytelnikom maskirowke i uprowadzenie calej delegacji! Taka ciemnote moze tylko ciemny lud propagowac!

    Piotr Tyski
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @zygmuntbialas 23:01:22
    piszesz:
    "Proszę poczytać inż. K.Cierpisza i podjąć dyskusję, a nie wciskać nam nieprawdy."
    przeczytalem te klamstwa Cierpisza.

    Nie ma tam ani jednego ziarenka prawdy!

    Poczytaj sobie raporty dotyczace katastrofy w Smolensku, to dowiesz sie jakie bzdury Cierpisz wypisuje!

    Piszesz jeszcze:
    "A ja prosiłbym, by Pan się nie kompromitował."

    a moglbys jakis konkret przytoczyc, w ktorym to ja sie kompromituje?
    Konkret a nie wymyslunek jakiegos bajkopisarza Cierpisza!

    Pozdrawiam
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @polipid 21:36:46
    napisales co wiedziales:
    "Pewne jest, że Tu nie rozbił się w Smoleńsku.
    Kto ma oczy widzi że Smoleńsk to teatrzyk."

    a jak masz oczy i uszy to zobacz i przysluchaj sie temu co jest na poczatku tego filmiku:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Uaz4a_5Z6kk

    I napisz nam co z tego zrozumiales!

    Zobaczymy co z ciebie za gjeroj!

    Piotr Tyski
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @35stan 16:32:50
    Widac jaka z ciebie bezmyslna pala jest!
    Ty nie rozrozniasz czasu rozpoczecia kolowania 07:17 od czasu startu 07:27 ??

    Powiedz, gdzie sie takie palanty jak ty rodza?
    Piotr Tyski
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @Nathanel 15:41:52
    tego to ty nie widziales

    foto583 "10-04-2010 pare godzin po katastrofie"

    https://picasaweb.google.com/111580646202910529168/DropBox?authkey=Gv1sRgCJTSlIqh3aLnRQ#5828862830815841122

    foto584 "10-04-2010 wydobywanie cial ofiar katastrofy"

    https://picasaweb.google.com/111580646202910529168/DropBox?authkey=Gv1sRgCJTSlIqh3aLnRQ#5828872398961456658

    to wszystko z "lotu ptaka" na foto582 "Foto miejsca katastrofy z pokladu JAKa 40"

    https://picasaweb.google.com/111580646202910529168/DropBox?authkey=Gv1sRgCJTSlIqh3aLnRQ#5828857325556717010

    oraz foto586 "10-04-2010 wieczorowa pora"

    https://picasaweb.google.com/111580646202910529168/DropBox?authkey=Gv1sRgCJTSlIqh3aLnRQ#5829171614832496306

    Poniewaz gdybys to widzial to bys bzdur z "dowozeniem cial" nie wypisywal !

    Piotr Tyski
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @Kula Lis 62 14:19:37
    piszesz do mnie:

    @ptyski 14:10:26
    Z technicznym durniem nie podejmuję polemiki, za cienki jesteś, by o stanie turbin z tobą rozmawiać. Bez odbioru.

    Widac ze masz pojecie tylko o tym czy ja gruby, czy cienki jestem.

    a Buahahahahaha znasz FYMowski baranku??
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @Kula Lis 62 13:27:38
    prosisz @ratusa o wyjasnienie czego, twoich klamstw?

    "Więc wytłumacz mianowicie to, że samolot na wysokości ok. 10 m przy prędkości przeciągnięcia(tak jest w raporcie MAK) 170 km/h!!! a nie ok. 300 km/h jak się wmawia, robi beczkę i znika ok. połowa samolotu, dematerializuje. Takiego wypadku na świecie nie było. Po drugie kiedy to zdążyli popodkładać przycięte klocki pod części??? no i ten slot, cały a skrzydło ucięte??? tyłem leciał? to tyle pytań do ciebie na razie."

    twoje klamstwa:
    -predkosc 170km/h twoje klamstwo nie poparte niczym!
    -wysokosc 10m i nie piszesz przy tym nawet jaka to wysokosc!
    -znikniecie polowy samolotu to chyba tylko w twoim umysle
    -przyciete pnie pod ciezkimi czesciami samolotu podlozone zostaly po 11.04.2010 podczas szukania cial ofiar
    -slot caly nawet dwa cale sloty na urwanej koncowce, ale zniszczony uderzeniem w pien brzozy zostal slot nr3 !

    dowod u manka na foto678

    https://picasaweb.google.com/111580646202910529168/DropBox?authkey=Gv1sRgCJTSlIqh3aLnRQ#5842173836305496594

    I widac, ze wyszedles znowu na durnia!

    Piotr Tyski
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @zygmuntbialas 11:24:39
    prosze napisac do Cierpisza, aby sie nie kompromitowal.

    Numery czesci (silnikow, urzadzen nawigacyjnych i innych) znajdujace sie w raportach MAKu i KBWL dowodza jednoznacznie, ze TU-154m 101 rozbil sie 10.04.2010 na polance przed Sievernym w Smolensku!

    Pozdrawiam

    Piotr Tyski
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @all
    manek na jego galerii juz baaaardzo dawno udowodnil ze 10.04.2010 wylot/start TU-154m 101 nastapil o czasie 07:27:11 czasu letniego warszawskiego.

    foto809

    https://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5666711189051997778

    i foto810

    https://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5667359199592702850

    Rownie wazne jest to, ze kolowanie samolotu rozpoczelo sie o okolo 07:17:00 (wg zapisow vertacc w czarnych skrzynkach)

    dowody zestawil manek na foto808 juz 23.10.2011

    https://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5666677746996228866

    KBWL pokazala 18.01.2011 film z monitoringu na Okeciu w odpowiedzi na raport MAK !

    Prosze obserwowac poczatek filmu

    http://www.youtube.com/watch?v=Uaz4a_5Z6kk

    KBWL posiada wiec film z monitoringu na Okeciu na ktorym widoczne jest wejscie prezydenta i generalow na poklad TU-154m 101

    Widzimy rowniez, ze KBWL nie zsynchronizowala czasu poczatku kolowania z czasem widocznym na filmie "mgla" Wisniewskiego oraz z czasem ze stenogramow rozmowy wiezy z IL-em. Roznica ta wynosi okolo szesciu minut (6 min.)

    Dlatego wszystko co Cierpisz wypisuje to jest jedynie pelna beczka smiechu! :.-)

    Pozdrawiam

    Piotr Tyski
    Inż. K. Cierpisz: Brakuje dowodów na odlot Tu-154M z Okęcia
  • @35stan 10:17:21
    cala notka do kasacji !!

    manek juz dawno udowodnil i to na podstawie niezaleznego zrodla, ze start TU-154m na Okeciu mial miejsce 10.04.2010 o okolo 7:27:11 czasu letniego warszawskiego!

    Na foto809

    https://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5666711189051997778

    znajduja sie oryginalne zdjecia ze staru TU-154m 101.

    cytuje komentarz manka:
    "Manek
    Fotos
    23.10.2011 17:41

    Na Sat-Mapce zaznaczylem polozenie TU-154m 101 w czasie robienia zdjec (biale kreski) Na skrzyzowaniu pasow startowych nastapil Take Off samolotu, mialo to miejsce wg czasu TAWS Event#33 o 07:27:11 a wg czasu z fotoaparatu okolo 3 sekundy po czasie zrobienia gornego zdjecia, czyli o godz. 07:25:59. Na tej podstawie mozemy wyznaczyc dokladna roznice miedzy czasem TAWS a czasem fotoaparatu, wynosi ona dokladnie 07:27:11 - 07:25:59 = 72 sekundy !!! "

    nastepnie manek ustalil roznice czasu w aparacie Griszy na foto810

    https://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ#5667359199592702850

    "Roznica czasu Pozegnanie Pary Prezydenckiej relacja na zywo Polsat ( i TVN ) - czas w fotoaparacie Griszy wynosi
    08:25:38 - 08:24:20 = 78 sekund"

    cytuje momentarz manka:
    "Manek
    Fotos
    25.10.2011 11:43

    Przyjmujac, ze Grisza nie zmienial nastawienia czasu w swoim fotoaparacie od 10.04.2010 do 18.04.2010 roku to mamy dowod na to, ze czas w fotoaparacie zostal zle nastawiony i spuznia sie w stosunku do czasu warszawskiego przyjmujac okolo 4 sekundy "poslizg" na transmisje sygnalu satelitarnego o okolo 78-4=74 sekundy. Mamy zatem posredni dowod na prawidlowy czas Take Off wg czasu TAWS 10.04.2010 roku, a to pociaga za soba NIEMOZLIWOSC sciecia przez TU-154m 101 linii energetycznej przy ul. Gubienki !!! "

    35stan, twoja notka nadaje sie do lamusa.

    pozdrawiam

    Piotr Tyski
    Smoleńsk 2010. Jak to z czasem było?
  • @katerina404 14:39:48
    sluchaj ignorantko @katerina404!

    Dowody, ktore znajduja sie na galerii manka,to dowody/obliczenia w oparciu "twarde" dane pochodzace z czarnych skrzynek, ze oryginalnych zdjec zrobionych 10.04.2010 na lotnisku Okecie w Warszawie!

    Wiesz co to error404 ??? to jest to co sie tobie ukazuje jak patrzysz w lustro!

    To by bylo na tyle!

    Pozdrawiajac zycze powrotu do zdrowia

    Piotr Tyski
    Dlaczego wszyscy udają, że Okęcia w Warszawie nie ma???
  • @all
    taka uwaga na marginesie. Jezeli pewien "ex pert" nie wie co to jest kat yaw i pytajac sie innego eksperta otrzymuje od niego (od Forda) rysunek wyjasniajacy i pomimo tego dalej nie rozumie co to jest kat yaw i przytakuje blednym objasnieniom innego eksperta (YKW ratujacego jego niepelna i nierzeczywista trajektorie z symulacji) to co mozemy powiedziec o takim analityku "ex percie" ?? Szkoda tylko dalszego czasu i slow objasniajac temu "ex pertowi" fizyke upadku, poniewaz beda one tylko wyrzucone na wiatr czyli stracone :-)

    Pozdrawiam

    Piotr Tyski
    Brednie pseudo-specjalistów o zniszczeniach/uszkodzeniach podwozia i klap samolotu, podobno odczytane z danych TAWS 38